Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hallo

Even snel want de bbq gaat aan, heerlijk weer hier.
    Ik las over de tv..... uh, Sarah kijkt geen tv, ze vind er echt geen bal aan, ze kijkt ernaar en dan is ze weer weg, naar buiten, dat is het enige leuke op dit moment. buiten, buiten buiten. Wel een voordeel dat het binnen niet zo'n zooi wordt.

Allemaal veel plezier vandaag en ik ga van de week bijlezen en weer meer reageren, zit nu in een off-periode voor internet.

Liefs

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    bah, hier is het helemaal geen heerlijk weer

en en mrijn is die er al?????

Hier moet ilse ook eens geknipt worden, plukjes hangen steeds in haar ogen

zwemmen was super, dacht de eerste 5 minuten ik kan gelijk vertrekken, ze keek en deed zo angstig maar daarna konden we haar overgooien enz en wilde ze niet meer naar huis, heerlijk, ga ik zeker vaker doen.

ichtus; hier vliegen de hormonen ook zo af en toe heen en weer, heerlijk

suus ook al in de tuin, lekker, en beetje jammer dat we uitgerekend nu vaklantie hebben

3. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Oh, wat leuk en spontaan dat je eraan hebt gedacht :) :)

Nou, ze is er hoor! Het is allemaal prima gegaan. Ze liep zo de trailer op (pas de 3e keer dat ze erop stond) en was onderweg hartstikke lief en rustig. Op stal aangekomen hebben we haar een uurtje in de wei gezet en daarna op stal. Van de week ga ik er weer eens op zitten, kijken of ze dan ook zo lief en rustig is.
    Ik spam nog even wat bewijsmetriaal.

Sanne kwam ook even kijken en mocht de kleine pony van stal borstelen

4. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Wat sneu voor Eva en Kas en nu ook Sofietje... Leuk, zo'n berg kinderen, maar als ze ziek zijn, heb je er aan 1 meer dan genoeg.

Ik kreeg vandaag het sprongenmailtje van OIG in mijn mailbox. De 15 maandensprong staat voor de deur. Voorlopig merk ik er niets van, maar de 13 maandensprong kwam hier ook wat later.

Juultje is geen bouwvakker, maar zeer ook geen meisjes meisje. Wij noemen haar (liefkozend) een boerin :D

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zit weer eventjes op mijn zolderkamertje (voel me net Pluk van de Petteflet!)

Wauw, wat een prachtige poownie Mrijn!!

Suus, dus het was bij jullie heerlijk weer? Lekker hoor. Hier heeft het tot een uur of 3 geregend geloof ik. Ach ja, je kan niet alles hebben he ;)

Dees, heeft Joma bij jou ook een hele nieuwe coupe geknipt? Handig hoor, zo'n haarstyliste aan huis :D

Leuk dat Ilse het zo naar haar zin had in het zwembad Debie. Voor herhaling vatbaar dus :D

Ichtus, knuf voor jou meid!

Kas en Sofie liggen al lekker op bed. Gelukkig knapt Kas al wat op, hij krijgt weer een beetje zijn praatjes! Hij voelde nog wel warm aan, maar wilde perse geen zetpil. Dan geven we die in een verrassingsaanval vanavond als wij gaan slapen :)
    Sofie heeft net toen ze gedronken had de helft er weer uitgegooid. Ik hoop echt dat ze vannacht niet gaat spugen. We kunnen na 2 erg gebroken nachten wel wat nachtrust gebruiken.
    Pfff, ik ga morgen eerst kijken wat een nieuwe laptop kost, want dit is niks. Misschien kunnen we hem wel op de zaak kopen, kost ons niks :D
    Ik ga er weer vandoor.
    Fijne avond. Ik zal hier morgen wel niet veel te vinden zijn. De kinderen hebben vakantie en willen natuurlijk de nodige aandacht hebben. Lees hele dagen spelletjes doen, knutselen, koekjes bakken enz.

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoiiii!

Mrijn, ik vind je poownie echt schitterend :confused: Wat een prachtig beestje zeg! Ze is best groot of niet? Ze heeft een vriendelijke, statige uitstraling vind ik. Fijn dat alles zo goed is gegaan!
    Oja, sprongenmailtje.. Ik heb het oig boek er es even bij gepakt en zo te lezen is de 15 maanden sprong hier begonnen.. Ik hou mijn hart vast want deze is pittig en lang! Gelukkig heeft Lune nooit zo'n last van sprongen.. :rolleyes: :( :|

Meiske, hoop ook dat je kids vannacht en morgen weer helemaal opgeknapt zijn. Niks aan die zieke kindjes, sneu! En idd, aan 1 kind heb je je handen dan al vol, laat staan 3.. Petje af voor jou!

Suus, heeft het mooie weer doorgezet? Hoop het voor jullie! Hier wel, de hele dag stralend weer, heeeeeerlijk!

Dees, ben benieuwd naar je nieuwe coupe! Heeft Joma vast weer errug leuk gedaan :D

Ichtus, knuf meid! Stomme hormonen ;)

Hier, heerlijk dag gehad! Hele dag buiten :D We hebben de zandbak in elkaar gezet en mijn papa en mama zijn vanmiddag nog geweest. Fijn want zij hebben zich een poosje met Lune bemoeit. Ze is namelijk niet te genieten en die afleiding was voor haar en voor ons erg fijn.
    Mijn papa heeft nog even wat in de tuin gewerkt en we hebben eind vd middag nog even met Lune gefietst.
    Lune en ik hebben net gedoucht en ze ligt nu lekker te knorren.
    Zal even wat foto's spammen van vandaag.

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mama leert hoe je moet spelen in de zandbak..
    (sorry voor mijn bijna blote tiet, had geen bh aan, vraag me niet waarom :rolleyes: )

Zelf spelen

Lachen joh! (die voet is van mijn moeder hihi)

Onderonsje onder de douche

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zo ziet onze tuin er trouwens nu uit.. Is wel een beetje onduidelijk denk ik..

Je ziet die 2 grote palen, daartussen staat een leiboom die hopelijk volgend jaar een beetje groen is zodat we het zicht op de achterburen wat kwijt zijn.
    Aan de zijkant bij de schuttingen zijn nu allemaal hedera's en clematis geplaatst, die schutting wordt dus hopelijk helemaal groen en bloemig. Achterin bij die rekken boven de schutting komt ook kllimop, kamperfoelie en een blauwe regen. Rechts tegen de schutting en tegen de muur van de aanbouw komen rozen en een passiebloem.
    Uiteindelijk wordt alles dus helemaal begroeid, jeej :D

9. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Maja; Mooie tuin hoor!! En leuke foto's van Lune!!

Hier even een korte mededeling;

Mike loopt sinds gister helemaal los!!
    Zat echt mijn tranen in mijn ogen te kijken, vooral omdat Mike zelf helemaal trots was en een big smile op zijn gezicht had :D Prachtig om te zien!!

Nog een paar minuutjes en dan is mijn lasagna klaar en als toetje hebben we zelfgemaakte tiramisu, mjammie!! Oja en ik heb nog chocoladetaart in de koelkast staan.... :p

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hey meiden
    ik heb niets bijgelezen want heb het nogal druk gehad, gistermiddag verjaardag en gisteravond heerlijk wezen uiteten en het was mega gezellig daar was ik echt weer even aan toe na al die sorres aan mijn hoofd.
    Vanmorgen weer begonnen met werken heb weer een superleuk gezin vandaag al meer dan 9 uur daar geweest omdat ik toch nog een extra voeding wou meekijken (moest ook van mijn leidinggevende ;) ) nu nog 42 uur over 7 dagen dus dat valt wel mee en dan weer lekker aantal dagen vrij (waar ik tegen die tijd weer aan toe ben)

Hier nog leuke en belangrijke dingen gebeurd??

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Sow, de heerlijke zonnige dag zit er helaas weer op. Wat een geweldige middag hebben we gehad. Eerst lekker samen gefietst en Tess heeft de hele weg zitten "dansen" in het fietsstoeltje. Daarna door naar de kinderboerderij, waar alle diertjes los liepen....GE-WEL-DIG. Zo lachen, bij het aaien van de konijnen zag Tess haar kans schoon...doet een greep naar een pluizig vriendje en tilt het arme beest zo aan een paar plukkies haar op. En ze schaterde het uit, terwijl het konijn al spartelend probeerde zichzelf te bevrijden. Ik sprong het hok in en kon het konijn redden. Maar dat koppie van Tess erbij, zooooo ondeugend!
    Daarna op de terugweg een ijsje gegeten en thuis lekker tot 18.00 buiten gespeeld. Je hebt dan werkelijk geen kind aan haar....en daarna samen buiten gegeten en douchen. Nu ligt ze een half uurtje op bed.

Oh Mrijn, wat een mooie foto's! Echt een heel erg mooi beessie! En Juul een boerinnetje ja...ha ha ha.

Ichy, he bah zeg....die rothormonen ook! Had je daar de vorige keren ook zo'n last van? Ik hoop dat het snel een beetje wegtrekt en dat je volop kunt gaan genieten. En je weet het he: je mag hier altijd even lekker van je afschrijven. Ook om te "klagen" ben je hier welkom hoor.

Dees, fotootje van het nieuwe kapsel? En tuuuurlijk is Joompie goed in haar vak!

Debie, ja bagger he....pas volgend weekend zou het beter worden, hoorde ik net op het nieuws. Ik heb gelukkig deze mooie dag nog te pakken gehad. Ik ben ook helemaal verkleurd.
    Leuk he, dat zwemmen. Was hier net zo, eerst klampte ze zich helemaal aan me vast en op het laatst wilde ze het water niet uit. Dus jullie gaan wel vaker? Zou je ook alleen met haar gaan? Ik vind het zo'n gedoe met omkleden enzo.....

Meiske, ik duim voor een goede nacht voor jullie met weinig/ liever zelfs geen kots. Enne...respect hoor, dat je nog zo optimistisch bent met 3 zieke kinderen. Knuffie.

Maja, wat een gave foto's zeg! En wat zit Lune daar trots in de zandbak! Ze is niet bang voor zand he? Is ze nog bang voor gras? Of kan ze dat inmiddels wat meer waarderen?
    Tja, dat sprongetje....Tess zit er absoluut in en de ene dag heeft ze er meer last van dan de andere. Ik hoop dat Lune meer goede dagen dan slechte dagen gedurende deze sprong heeft.
    Enne....heeeeuuuuule gave tuin en nog gavere ofwel gaafste tuinset ever!

12. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Wat een super leuke foto's van Lune in de zandbak! Waar kwam die ook alweer vandaan (de zandbak dan hè, van Lune heb ik wel zo'n idee...) :)

Sien is gemeten op 162, maar ze is zeker nog in de groei.

Jeeeeehhh, Mike aan de wandel! Super hoor! En eet ze, ik krijg honger als ik jouw maaltje zie, maar wij zijn hier streng aan de lijn :cry:

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ook even spammen hoor....

met de bal...

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Beware for the police

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    begrijp ik nu goed dat pampers de verpakkingen alweer aangepast heeft

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zonder rijbewijs scheuren...

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    ZWIJN!

Nee hoor, Jan niet!

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Sorry, ben nie zo fotogeniek....

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik zie weer hele leuke meiden voorbij vliegen (en knappe mannen ;) :) )

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Konijntje...pas ooooop....hier is Tess....

Deel Deze Pagina