Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mrijn; mij toch echt te groot, ieuw, leuk hoor :D

maja wat een heerlijke foto zo in de zandbak, hier moet hij nog in elkaar maar krijg er helemaal zin in als ik lune zo zie

suus kan hier ook wel alleen met ilse, dan kleed ik haar in het zwembad om op een aankleedkussen en zelf met haar in een hokje mezelf, maar met z'n tweeen is een stuk makkelijker.

vivi wel fijn dat je een leuk gezin hebt

naatje super he zo'n lopend mannetje

en als ik tess maar niet tegenkom op haar mooie motor

meiske is wel te hopen dat ze snel beter zijn anders worden het twee hele lange weken

Mannetje komt net binnen of we de zandbak ff in elkaar gaan zetten, dus moet op staan en aan de bak

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zo, dat was het weer voor vandaag.
    Nu snel bij me liefje op de bank ploffen met gooise meiden....

Allemaal een fijne avond en nacht en in het bijzonder Meiske. Ik hoop dat het meevalt vannacht.

Koes koes liefies.

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo ik ga ook banken fijne avond allemaal

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond meiden,

was vandaag een gezellige dag hoor, ben wel moe nu, en volgens mij heb ik weer mijn best gedaan,Yvonne is ook zeer zeker een leuk vrouwtje en ze was blij met haar nieuwe coupe. Dees heeft me ook nog een reiki behandeling gegeven, grappig hoor,wij zijn daar blijven eten en was om 19.15 thuis Gwen heeft heel de weg 1,5 uur liggen slapen was de hoek bij dees nog niet om en weg was ze , thuis aangekomen mars ging net de douche en gelijk Gwen ff mee genomen en toen papje en naar bed , nog een wasje aangezet en zelf gaan douche en zit net, en ga niet te laat mijn bedje opzoeken

zag mooie foto,s van Lune en haar zandbak,

de tuin van Maja ,leuk meid

Tess bij de kinderboederij schattig hoor,

en oh ja Mrijn haar nieuwe Poowwwniee leuk hoor meid dat je er maar veel plezier van mag hebben.

Mike loopt goed hoor!

Meiske weer ziekenboeg thuis , bah beterschap thuis

Debie daar staat de zandbak ook al!\

Dees ik hoop dat je nog wat heb kunnen lezen bij Yvonne ( ipv kletsen hihihi)Oh ja kan je die site,s nog mailen???

voor de rest knufffellllllllllll

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mrijn, heb de zandbak gewoon bij de Gamma gekocht.
    eE 1.62 is Sien? Ik had groter verwacht. Vind haar groter lijken op de foto's.

Suus, dat klinkt zeker als een erg geslaagde dag! Heerlijk he, als het weer zo mee zit en je lekker naar buiten kan. Prachtige foto's ook! En wat zielig voor dat konijntje.. Maar ach, Tess heeft tenminste lol gehad.. 8) :)

Deeheees, ik wil een foto zien van je nieuwe haahaaaar! :D

Joma, leuk dat het zo gezellig was! En dan heeft Gwen zich flink uitgeleefd als ze direct knock out was hihi..

En Mike loopt!! Wat goed!! Ik denk dat ik ook een week lang ga janken als Lune gaat lopen, lijkt me zo'n bijzonder en vooral gaaf moment!

Debie, is het gelukt met de zandbak?

Wij hebben net nog even een poosje buiten gezeten met de buren. Ze kwamen even aanwaaien en zijn blijven plakken. Zoals altijd haha! Ach, is altijd wel gezellig.

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ha meisjes,

Sorry, ik ben gisterenavond niet geweest (was studeren bij Yvonne) en ook nu heb ik geen tijd om te reageren want ik moet zo gaan werken.

Joma, we zijn meer dan tevreden, Yvonne ook, die is helemaal blij met haar nieuwe coupe. Ik vind mijn kleur erg wennen maar ook erg leuk, lekker knal! Ik zal snel een foto maken.

Meisjes, fijne dag en misschien piep ik vanaf mijn werk straks even binnen. Ik moet vandaag wel tussendoor even naar de huisarts want vanaf donderdag heb ik al oorpijn en zit mijn oor dicht. Gisteren ging het iets beter maar nu weer niet. En ik word gek van de pijn 's nachts.

Kusssssssssss

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    morgen

Nou de zandbak staat, nu nog zand erin. Maar paul gaat eerst van dat worteldoek aan de binnenkant nieten zodat we de zandbak ook kunnen verplaatsen, zit nu geen bodem in namelijk en dat vind ik onhandig. Dus vanavond het zand erin en als het dan het weekend een beetje mooi weer word mag ze erin.

Zo even douchen, aankleden en dan ff naar de winkel boodschappen doen. Vandaag verder niets op de planning.

8. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    goedemorgen liefjes ,

ook ik kom me snoet weer een x laten zien ... ik verwaarloos jullie echt :(

hier gaat het op en af , bryan is echt nog niet in orde , oogjes helemaal dik en rood , en koorts
    wie was dat hier nou laatst ?? waar ook de oogjes dicht zaten ? lune ?? kweet t niet meer , maar hoe is ze der vanaf gekomen ?

verder ga ik vanmiddag met bryan bij beertje eten , kunnen de kids weer eens samen spelen , hopelijk voel bryan zich beter , ander kunnen we dat ook al vergeten ..

@ dees ben benieuwd naar je coupe en succes met je oorpijn
    @ zandbak , kwil ook kwil ook :D
    @ debie , jeeeeeeeej hij staat hahaah :whistle:
    @ suusje een knuffie , al weet ik weer niet meer waarom :( owja wel geweldig leuke fotos hoor :D

nou ik ga me een boterham smeren en daarna aan kleden , moet om 9 uur beginnen , en ik heb nu al geen zin . schiet op he :( niet dus

OWWWJAAAAAAAAAAAA IK HEB EEN HEEEEEEEEEEEEELEEEEEEEEEEEEEE MOOOOOOOOOOOOOOOOOIEEEEEEEEEEEEEEEEE GEEELEEEEE POOOOWNIE VOORBIJ ZIEN FLITSEN !!!! hihi :rolleyes:

9. supermummy

supermummy Niet meer actief

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Goedemorgen!

Leuke foto's van Lune in de zandbak!
    Mrijn: Sien is echt heeeel mooi! Geniet er maar van!
    @naatje: MIKE LOOPT!!! Super!
    @Meiske: hoe'st nu met de kids? alle 3 ziek tis wat... Zelf niet ziek worden he! En balen van de laptop
    @wen: dat klinkt als een leuke zender. Wij hebben geen digitale televisie. Maar Finn kijkt dan ook nooit echt. Is maar even leuk...
    Tess had zich goed geamuseerd met de konijntjes dus! hihi

Dees en Yvonne een nieuwe coupe! Leuk hoor joma! Ben benieuwd naar de foto dees!

Hier gister een lange dag op het werk. bleeeh en vandaag weer.
    Finn was zaterdag bij oma en opa heel lief geweest. Alleen begon hij 's avonds te huilen en om half 1 weer. Hij hielt niet meer op, en het werd steeds erger. Marc kreeg hem niet stil. (ik krijg hem meestal wel rustig, Marc wordt zelf helemaal emotioneel als Finn erg huilt) Dus Finn heeft tussen opa en oma in geslapen. Gister de hele dag alleen maar jengelen. Dus ook toen ik thuis was. Heeeel leuk :( Vroeg naar bed met een paracetamol en we hebben hem niet meer gehoord. Er zijn 2 kiezen door aan de zijkanten, en de rest is aan het duwen. Daar heeft hij gewoon enorm last van.

Gister piste de kat in m'n nieuwe schoen... Dat doen ze de laatste tijd weer vaak, overal plassen. Z zijn ergens gestresst over, maar wat? Zal Finn wel zijn waarschijnlijk. Ik vind ze heel lief maar af en toe!!!! Dan denk ik wel eens van aaaaah wie wil ze hebben, ik wil ze niet meer! Maar we doen ze niet weg hoor...

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    morgen supermom!

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Debora wat sneu dat Finn zo'n last van zijn kiezen heeft.. En ook niet leuk om te horen lijkt me dat hij zo gehuild heeft.
    En die katten.. tja, niet fijn! Ben sowieso niet echt een kattenmens dus ik zou het echt vreselijk vinden haha! Gelukkig zijn ze verder wel lief he? ;)

Mogguh SM, hoe is het?

Mys, Lune had idd erg ontstoken oogjes. Ze heeft toen druppels gekregen. Als het al een paar dagen erg dik en dicht is moet je even langs de ha hoor. En intussen goed schoon houden. Lune heeft er nu nog wel last van maar niet zo erg en meestal alleen 's ochtends.
    Rot dat het steeds niet lekker gaat met Bryan. Hij is vaak ziek he?

Dees, werkze vandaag. Enne, ben benieuwd naar de foto!

Debie, slim van dat worteldoek! Hebben wij ook over getwijfeld. Uiteindelijk niet gedaan omdat ie daar toch wel blijft staan. Ben benieuwd wat Ilse er van vindt! Fototoestel niet vergeten he? :D

Hier: Prima. Lune naar het kdv gebracht, even brullen maar was ze gelukkig snel afgeleid..
    Ik moet opschieten want moet naar de ha voor controle van het spiraal. Lekker inwendig onderzoekje :rolleyes:

Tot later en een fijne dag!

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Maja succes!

Finn huilde ook zo erg vrijdag toen ik hem bij de oppas bracht. Dat deed hij nog niet eerder. Zo sneu. Stond met tranen in de ogen. Gelukkig zei de oppas tegen Marc dat ie het snel vergeten was. Hopelijk Lune ook!

Tja de katten: ze zijn heel lief hoor. Behoorlijk aanhankelijk.

@mys: goed schoon maken met uitgekookt water. Das de enige tip die ik je geven kan. Hopelijk gaat het snel over!

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

zo, ik ben al zeer actief geweest, want Tess had vannacht het hele bed onder gespuugd. Waarschijnlijk in een hoestbui, maar we hebben het niet gehoord. Bah, vind dat zo sneu he...hele nacht in de kots gelegen. Het stinkt ook nog eens vreselijk. Dus heb het kamertje schoon gemaakt, Tess in bad gedaan.....pffff. Nu zit ze met een crackertje tv te kijken. Ik ga even snel nieuw beddengoed erop gooien...

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Finn sliep gelukkig al heel snel net. we moeten zo nog even boodschappen doen. Ik moest zaterdag dus werken en Marc heeft de boodschappen gedaan. Allemaal prima, alleen was ie even vergeten dat we op maandag ook moeten ontbijten! Ik had gisterochtend nog maar 2 sneetjes brood in huis! Dus dadelijk maar even halen. En dan gauw Finn fruit geven en naar de oppas brengen.

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ooh arme Tess! Dat stinkt altijd zo! Nou dan ben je meteen goed wakker he suus, druk in de weer 's ochtends...

Ik ga even tandjes poetsen en wat doen voor dat ik weer werken moet! Tot morgen meiden! Fijne dag vandaag!

17. supermummy

supermummy Niet meer actief

Oh ik had net een bericht getypt, heb ik het weggeclickt! GRRRR
    Hier alles goed, ben op het werk dus zal straks effe op jullie reageren.
    KNUF.

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Bryan, van harte beterschap liefie!

Debie, het wordt volg. weekend weer mooi weer, dus dan kan Ilse lekker in de zandbak spelen.

Finn last van de kiezen, je zou ze toch zo boven het tandvlees willen trekken. Dan is de druk er tenminste af. Maar lekker tussen opa en oma in is natuurlijk geen straf.

Maja, verdriet is zo weg, maar leuk is anders. Tess huilt nog steeds bij t weg gaan, maar als ik door het raampje gluur, dan zit ze alweer te spelen. Dus zo snel is het ook weer over.
    Hoe ging het met de controle? Kunnen ze iets aan de pijn doen?

SM, hoi hoi.Werk ze.

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh gat zeg, ik moest werkelijk de stukken van het beddengoed schrapen. Sorry voor de ranzige details. Maar sinds het vaste voedsel is overgeven echt jakkie. Heb net nieuw beddengoed erop gedaan, maar ruik de zure lucht nog. Daar kan geen luchtverfrisser tegenop...
    Tess is lekker aan het spelen, ze heeft trouwens net bijna een hele boterham gegeten. Normaal na een cracker eet ze niets, maar ik denk dat ze honger had door het spugen.

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nou alles was in orde. Die pijn moet vanzelf weer over gaan. Ik bloed ook nog af en toe dus ze denkt dat als dat minder wordt, de pijn ook. En ik heb het ook niet constant dus een ontsteking ofzo was sowieso uitgesloten en alles voelde ook prima.
    Moet zeggen dat het de laatste dagen ook al beter gaat dus ik heb goede hoop.
    Heb direct ook even medicijnen meegekregen tegen de hooikoorts. Andere dan anders want die werken niet meer. Met deze mag ik alleen niet rijden want je wordt er mega duf van, moet ze ook voor het slapen gaan innemen. Lekker dan :rolleyes:

Ach gut, Tessje zo gespuugd.. Wat zielig he? Gelukkig heeft ze er zelf weinig last van gehad anders had ze wel gehuild. En lekker stink kots opruimen zo op de vroege ochtend Suus, jak!

SM, werkze!

Debora ook werkze!

Deel Deze Pagina