Getver, opgedroogde plakken kots Toen ze nog alleen melk dronken was dat idd een stuk minder ranzig haha!
Heb nu ook flink hooikoorts maar wil nog naar de prenatal dus een pil durf ik nu niet te nemen.. Zo even stofzuigen, dweilen, vaatwasser uitruimen en wc schoonmaken en dan is het huishouden voor vandaag weer klaar.
nu had ik een heeeeeeel verhaal getypt met allemaal reacties.. is ie weg.. grrrrrrrrrrrrrrr ik ga t nie topnieuw doen nu.. geen tijd geen tijd.. voel me stukken beter... Iedereen dan maar een knuffel...ga ik straks nog een keer een poging wagen..laterszzz
Ichy, fijn dat je je beter voelt! Ik zit nog steeds op mijn luie kont. Heb zooo geeeeen zin om te gaan stofzuigen enzo, bleeeeeegh!!!!!!!! Maar het moet echt, even een uurtje/anderhalf uur wat doen en dan mag ik weer stoppen vind ik en dan ga ik naar de prenatal. (Wen, denk niet dat ik korting heb, wist ik niet eens, lekker handig ) Kom op! Kom op! Kom op! Kom op! Zo.
Ík word gek van de oorpijn, hoor ook overal smoezen en stemmen omdat dat ene oor dichtzit. Is ook mijn huisarts nog op vakantie deze week Als het zo blijft bel ik de vervanger hoor
suus dat vind ik ook zo sneu als ze in hun eigen kots liggen, hier ook al eens gebeurd. maja wel prettig te weten dat je spiraal goed zit kdv en wegbrengen, gelukkig doet paul dat hier, en ilse gaat altijd meteen spelen op de grond en paul geeft ook echt kus, op de grond en weg, denk dat ik te lang zou blijven hangen en weet bijna zeker dat ze dan bij mij wel zou huilen Hier is ilse ook erg aanhankelijk, huilerig enz, maar en ontzettend last van kiezen, links al puntje door, ze bijt ook de hele dag. En denk toch wat last van de prikken. Zelf ook nog eens moe en beetje de zenuwen voor de echo voor morgen dus dat is een geweldige combinatie.
Een hele goedemorgen (nog net) meiden. Ik ben een paar dagen niet geweest en direct weer een aantal pagina's verder. Ik heb even op me gemak terug mogen lezen dus ik zal proberen op een ieder te reageren. Dees: las dat joma bij je is geweest en jij en Yvonne een nieuwe coupe hebben,ben nu wel heel erg nieuwsgierig en helemaal naar je nieuwe kleur! Deborah: Ach gussie arme Finn zo gehuild en last van de kiesjes zo sneu,toevallig heb ik een zaterdag in Keano's mondje gevoeld en rechts boven een kiesje die al flink door is. Dat verklaarde dus ook het kwijlen en de oorontsteking die maar langzaam weg trekt! Geef hem maar een high five van Keano en werk ze meid. Mrijn: tja dat kon niet missen jou nieuwe pooohnie leuk hoor en een heel mooi beest zeg,daar zul jij vast en zeker van genieten! leuk leuk. Joma: volgens mij las ik ergens dat je een nieuwe job hebt? Heb ik dat nu goed? Ik keek gisteravond nog ff op je hyves en wat wordt jouw Gwennetje al een echte dame zeg! Sm: hey meid hoe is het met jou? En de kleine in de buik? Schiet al op he meid. Ichtus: ik las dat jij een beetje last van de hormoontjes hebt meid? Hoe is het nu? Ariel: Ons andere zwangere dame,ook jij schiet al op net als sm al bijna op de helft. Nog last van kwaaltjes?? Meiske: Och germ met jou heb ik het echt zo te doen he! Alle 3 jou kindjes ziek en dat nog wel in hun vakanie. Dat vind ik pas erg vind het al rot als er 1 ziek is laat staan alle 3 zou gek worden denk ik. Ik hoop dat ze alle 3 goed opknappen meid zodat jullie nog lekker van de vakantie mogen genieten anders worden de 2 wkn wel erg lang he. Tenminste hier hebben ze nu iets meer als 2 wkn vrij. En dan ook nog eens je lappie gecrasht gaat goed zeg. Dikke knuff Maja: Haha geen zin in stofzuigen je lijkt mij wel ik ook echt niet. Ik wil juist als keano slaapt lekker wat tijd voor mezelf hebben bank hangen boekje lezen en niks in het huishouden doen. En dat ga ik nu dus ook niet doen haal er wel een zuiger doorheen als hij wakker is Mom: wouw lekker op vakantie naar italie geniet ervan meid!!!!!! Mys: bryan niet lekker meid? He bah toch die kwakkeld ook maar steeds he. Tips voor de ontstoken ogen heb ik alleen goed schoon houden met afgekookt water en een gaasje. Als het erger wordt meteen je ha bellen hoor! Eum heb ik nu iedereen gehad?? Anders sorry en een dikke knuf. Nou hier in huize mannetjes gaat het goed. Keano heeft gisteravond zijn laatste kuur afgemaakt waar hij bijna 14 dgn aan gezeten heeft. Maar het gaat goed meneer heeft een keisje en is weer goed te pas eindelijk na 3 hele lange weken euhm bijna 4 zelfs! Dan voel ik mezelf ook meteen stukken beter he en zijn broers ook want die hadden het er ook maar moeilijk mee hoor. Ik hoop dat dit verhaal nog geplaatst wordt want volgens mij is upc weer bezig wnat de huistelefoon en de tv doet niks dan wel dan niet kids balen want die zaten net jetix te kijken.
Ik spiek ebven mee vanaf mijn werk. Jemig Ichy, wat rot dat je je zo ongerust maakt. Ik zou ok de vk bellen hoor, zeker na de vorige ervaringen kan je daar vast meteen terecht.
Ik spiek ook mee (moet oppassen, baas is sjaggie) Ichy, ik sluit me aan bij de rest, gewoon je VK bellen. Misschien heb je er niks aan maar ik heb in de eerste 3 maanden ook erg veel kramp gehad, zo erg dat ik paracetamol moest nemen tegen de pijn. En het is ook goed gegaan. Je hebt geen bloedverlies toch?
Ooh, dank je voor het doorgeven Debie. Maakte me wel een beetje ongerust. Zooooo, mijn baas heeft vandaag echt een pesthumeur
Hier net even lekker zitten lezen en broodje gegeten. Tess is na wat hoesten toch lekker in slaap gevallen en slaapt nu alweer 2 uurtjes. Ga nog even snel de stofzuiger door de keuken halen.
jeetje had verwacht nog wel ergens een voetenzak voor mijn maxicosi tegen te komen maar gaat geloof ik niet meer lukken, word ben ik bang dan maar een effen kleur