Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goed hoor, alles zijn gangetje

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik begreep dat Mike loopt, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeey

En Meiske, alle kindjes ziek en de laptop gecrasht :( Sterkte en een dikke knuf

Tess gespuugd, jakkie

Debie nog misselijk?

Mys, succes met Bryan bij de ha

Sorry, tgaat even kort maar ik moet erg oppassen hier. En vanavond kan ik misschien weer niet online komen omdat ik moet studeren.

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    das lief van je dees... maar helaas is dit denk ik iets waar ik doorheen moet en ook mee moet leren leven denk ik.. hoe verdomde moeilijk ik dit ook vind.

DEBIE fijn te lezen dat alles goed gaat...

ZIJN ER HIER NOG DINGEN GEBEURD DIE IK MAG WETEN

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    dwaas volgens mij geen schokkende/belangrijke dingen die je echt moet weten

heb gelijk ff hyves bijgelezen, al een tijdje niet geweest, schaam

5. 40plusmama

Ik ben niet zo'n kei in updates Dwaasje maar doe een poging (ik ben ook niet veel aanwezig geweest)

Mrijn heeft een nieuwe gele poownie

Mys heeft een nieuw huis dat nog niet helemaal klaar is (november dacht ik)

Ik ga een cursus stoelmassage/shiatsu doen

Euhmmmm, Joma heeft gisteren Luuk, Yvonne's en mijn haren gedaan

Meiske zit met 3 zieke kindjes

Kan iemand aanvullen?

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    denk ook dat tijd het belangrijkste is dwaas, dit soort dingen gaan niet snel, dat komt vanzelf als de tijd rijp is

7. 40plusmama

En ooh ja, inderdaad, je moet er zelf doorheen meid, ik weet het..... Het is niet makkelijk en het zal met pieken en dalen gaan maar de pijn wordt echt minder, minder scherp althans. Het gemis zal blijven.

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh ja leuk studies voordees

en een poownie voor MRIJN... die gele he.. ja daar had ik nog iets van meegekregen..

MYS een huisje das natuurlijk helemaal geweldig..

OHHHHHHHHH ik lees net ook dat ICHY krampen heeft??? iemand meer info?

hoest trouwens met SIZZY

en JOMA de Wonderkapster goed is dat mensje he...

DEBIE": ja ik denk inderdaad dat het tijd nodig heeft... en die ga ik dan ook maar geven zeg maar.

9. 40plusmama

Dat is alvast een opstapje Dwaasje. Yvonne is me ook al zelf aan het opleiding als vooropleiding voor de studie straks. Ik heb elke maand een echt studiedag bij haar en tussendoor ga ik af en toe bij haar thuis studeren. Ik ga ook in mei een workshop bij haar volgen en geven samen met haar.

Sizzel had een mooie echo gehad en heeft het nu ook verteld en de kramp van Ichy was weer zo goed als over.

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Haaaaaaaaaaaaaai!

DWAAS! :D Hoe gaat het met je en met prachtige Elise en stoere Nick?

Suus, 2de modelletje schoen vind ik leuker, maar donker is meer een najaar/winter kleur vind ik. Ik zou toch voor roze of witte gaan... en die dan voor netjes houden, want je hebt nu dan toch buitenspeelschoenen? Je hebt trouwens van dat witte schoenpoets spul. Dat is net verf waarmee je de neusjes zo weer wit hebt. Gaat er hier ook eens per week op! :D

Mrijn, wat een prachtige Pooownie is Sien zeg... schitterend!

Naatje, Mike loopt! Cool zeg! En snap dat je er emo van werd, Fenne loopt nu sinds 1.5 week en ik blijf er nog steeds naar kijken... zo mooi!

uhm uhm...

Tessje ziek... beterschap lief meisje!

uhm...

Ichtus, hoe voel je je nu? Vk nog gebeld? Schrok wel even van je berichtje zeg!

Maja, leuke foto's van jou en Lune! Mooie zandbak ook! ;)

Debie, van jou verwachten we ook nog zandbak foto's he?

Supermummy, Mystery, Meiske, Dees, Boney, Debora (en alle anderen die ik vergeet :oops: ): hoi!

Hier alles goed. Vanmorgen even met vriendin wat woonwinkels afgewandeld, Ikea ontbijtje gegeten enzo... en om 12:30 kwamen we thuis en is Fenne naar bed gegaan: ze slaapt nu nog! :confused:
    Ze zal zo wel wakker worden, dan nog even boodschapjes binnen halen en we kunnen al weer aan het avondeten beginnen... dag vliegt!

doeg!

11. 40plusmama

Hoi Wen, gezellig zo winkelhoppen en euh.... doei dan maar weer :D

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    he wennepen...

Ja met Elise gaat het wonderbaarlijk goed hooor...ze heeft alleen een gebroken voortand.. maar dat komt omdat de damehet maar niet wil afleren om overal overheen op en om te klimmen..
    ze is met dat betrefd echt een drama hoor zo ondernemend.. qua motoriek is ze zover voor op alles maar qua taal heel ver achter haha.. zegt alleen mama en papa en zelfs dat haalt ze soms door elkaar.

Nick ja die gaat nu gelukkig weer een stukje beter.. heeft het heel moeilijk hoor met opa ook.. maar elke dag gaat het een beetje beter met hem.

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    en met FENNE...heb je nog leuke fotos.. anders kijk ik vanavond even op je HYVEs even checken hoe mooi ze nu is geworden.

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha wen de foto's komen echt een keer (heus waar) maar het weer is hier niet om buiten te spelen zeg maar, veel wind.
    En nog leuke dingen gekocht bij ikea of alleen maar wezen neuzen?

Hier word ik helemaal vrolijk, k3 concert lekker aan, ilse die aan het dansen is en het geweldig vind als ik dom sta te swingen (en de buurman heeft zijn lolletje ook weer gehad) :D

dwaas; balen van dat tandje. zie het hier ook nog eens gebeuren. Vanochtend blauwe plekken geteld en zag er al 12 :confused:

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hahah ik moest even lachen ilse over dat domme swingen haha.. ik zag het eventjes voor me...

als ik naast elise ga dansen dan kijkt ze me alleen maar aan en schudt vervolgens nee met haar hoofd... want zelfs nee zeggen vind ze te moeilijk..
    maar ze krijgt wel alles voor elkaar

zelfs onze hond die eignelijk wendy heet.... luisterd naar haar mwa mwa en reken maar dat wendy dan naar elise toe komt rennen en vervolgens allen doet wat elise graag wilt...

Ja mijn dame is het een draak maar zo vreselijk leuk in de omgang.. het is elke dag opnieuw een voorstelling waar ik uren naar kan kijken..

16. 40plusmama

Leuk he, die kindjes. Fijn dat je vrolijk wordt van K3 Debie, jij liever dan ik haha :)

Dwaasje, ik ben zooooooo benieuwd naar Elise

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    heerlijk he dwaas, hier praat ilse ook niet hoor, ze loopt, klimt op banken, via de stoel op de eetkamertafel, via de bank in de kinderstoel, loopt de trap op enz maar zelfs gericht mama of papa zeggen zit er nog niet in, ach, ze kunnen niet alles tegelijk. Ze praat wel de hele dag in haar eigen taaltje, kan ook blijven kijken als ze weer eens in haar eentje kiekeboe speelt met een slabber over haar hooft.
    En iig een sociale hond als die naar elise luistert, leuk toch

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha dees wat luistert luuk dan? Word zo gek van al die hoge kinderstemmetjes

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dwaas, cliche....maar het heeft echt tijd nodig! Fijn om te lezen dat het met de kids zo goed gaat en ha ha ha....Elise ook al zo'n rouwdouwer....hier ook hoor.

Wen,je hebt dus een gezellige ochtend gehad...nog iets leuks gekocht?
    En Tessje is niet ziek hoor. Ze hoest, maar verder prima te pas.
    Goede tip van die verf/schoensmeer, ik ga toch even kijken voor witte shoes.

Tess is een heel gesprek aan het voeren met haar pop....ha ha ha.

20. 40plusmama

Luuk vindt Nijntje erg leuk en verder gewoon de radio. Vooral bij jaren 70 muziek gaat hij staan dansen. Zal hij wel van zijn papa hebben.

Luuk heeft nu ook al 2x een tand door zijn lip gevallen. Die gup klimt ook overal op en in.

Deel Deze Pagina