Ik wacht vol smart Dwaas... en ik denk niet alleen ik! Hier klein meisje lekker gebadderd net en die was daarna meteen vertrokken... meestal ligt ze nog wel een half uurtje te kletsen en lachen voor ze in slaap valt. En... ze heeft eindelijk weer eens een ouderwetse portie avondeten gegeten + een flinke bak joghurt, joepie! Je hebt groot gelijk Ariel... die afwas loopt niet weg... nou, misschien als je lang genoeg wacht wel! :-k Debie, was vandaag niet echt zandbak weer nee, jammer! En alleen geneusd bij de Ikea... was meer voor haar ook, zij hebben een nieuw huis waar ze volgende week in trekken. Ilse dus een K3 fan? Jammer dat ze uit elkaar gaan. Dat had me nou leuk geleken, over 3 jaar met Fenne naar een concert... en ja, ik meen het! Suus, ik dacht dat je schreef dat Tess overgegeven had? Of is dat ook alleen door het hoesten? Das wel sneu dan zeg... dan zit de hoest wel diep en vast! ff posten!
@ Eten; ik moet zeggen ben er deze zwangerschap niet echt onwijs mee bezig Ik eet geen rauw vlees enzo maar toen ik zwanger was van Rosalie dacht ik echt een stuk meer na over wat ik wel en niet zou mogen... @ aankomen, hier 2 kilo tot nu toe @ Dianatal, wel een keer op zo'n Google Add geklikt, maar ga het niet gebruiken ofzo @ Bescherming tegen verbranden, Rosalie heeft zo'n zonnehoedje die je met touwtjes onder dr kinnetje vast knoopt En die laat ze gelukkig zitten. @ Namen; vind het allemaal maar lastig, tot nu toe nog niks gevonden dat ik leuk vind, misschien komt er na de echo woensdag meer inspiratie... @ Debora; leuke naam!!! @ Mrijn; JEEEEEJ je gele Pooownie is er!! Bevalt hij/zij een beetje?? (Zie net een foto's, WOW wat mooi!!!! ) @ JimJam; zit ook in het Kinderpakket van Ziggo... @ Jeeeeeeej Mike loopt los! Wat goed ventje!!! @ Ichtus; Buikkrampen...o Jeej kunnen natuurlijk ook gewoon je darmen zijn @ Dwaas; gezellie dat je dr weer bent!! @ Muziek; Rosalie gaat helemaal los bij Nederhop @ Baby album; ik heb genoeg foto's om 3 albums vol te maken, ga er tijdens me verlof wel mee beginnen Dan heb ik tijd zat! @ Wen; Wat een leuke foto van Fenne op de schommel zeg! Ze lijkt dan al zoooo groot!
ik ben druk bezig lieverd haha.. maar zie nu dat ik niet veel fotos heb hahah.. dus jullie moeten het even met wat lullige maar vooral fotos met lang haar doen hahah
Hoi meiden, Ik heb even snel teruggelezen. Ik heb nu even geen tijd om te reageren. Zit nog op zolder en hoor de kinderen al binnen komen. Ze moeten zo onder de douche en naar bed. Kas is nog steeds ziek. Heeft nog niet veel binnen gehouden vandaag. Sofie heeft alleen nog maar dunne poepbroeken. En Eva is weer beter. Morgen naar het cb. Ben benieuwd. Zal er morgenavond wel verslag van komen doen. In de tussentijd ga ik bij Piet heel erg zeuren voor een nieuwe laptop Fijne avond!
Haha, als ze boos kijkt lijkt ze op jou en als ze gekke bekken trekt op Maurice Goed zeuren Meiske want dit is ook niks. Ariel, lukte het trouwens nog met die berichtjes? Kheb al wat leuks in de maak voor je dochter als bedankje
ik beloof jullie dat ik morgen of overmorgen leuke fotos maak van elise...want ja geloof het of niet ze kan er ook echt heel leuk uitzien hoor haha
whahaha en bedankt als ze boos kijkt lijkt ze op mij... mijn dochter lijkt echt veel op haar vader... mijn zoon is precies ik.. zoals ik vroeger was
Leuke foto's van je heerlijke kids Dwaas! Begin nu wel erg benieuwd te worden naar dr nieuwe coupe, ze heeft idd een kop met haar... maar dat komt dan snel... Ik vind dat Elise best veel op jou lijkt eigenlijk... maar ook van Maurice. Echt grappig, heb jullie 1 keer gezien en ik haal het er gewoon uit bij Elise...
Hallo lieverds van me, Kom even m'n ciberfase laten zien. Alles goed hier. Gisteren lekker geluierd en vandaag had UPC storing en heb pas sinds net weer internet. Niet zo veel te melden eigenlijk. Tessa is super ontdeugend. Ze is sinds Peter in Hamburg was vorig weekend niet meer bij papa weg te slaan. Daardoor is ze mama heel erg aan het uitproberen. Zodra papa uit het zicht is veranderd ze in een monstertje... Dan gaat ze echt alles doen wat niet mag. Ze trekt kasten open, maakt ze leeg, gaat in de prullenbak zitten graaien en zo kan ik nog wel even doorgaan. En "nee" hoort ze dus gewoon niet. Ik moet ze echt weg halen en ergens anders neer zetten. En dan is het brullen... Om vervolgens zo snel mogelijk naar de kattenbakjes te gaan en de brokjes er uit te kieperen... #-o Aaaaargh.... En ze laat ook duidelijk merken dat ze mama helemaal niet zo aardig vind. Maar goed, ik blijf zo consequent mogelijk en probeer mijn 'nee' ook nee te laten zijn. Dus niet na 15x alsnog toegeven. Maar ze kan heel zielig kijken en de krokodillen tranen vloeien rijkelijk in huize Boney Het lopen heeft weer iets vooruitgang geboekt. Ze gaat steeds verdere stukken lopen en ook veel sneller. Soms rent ze gewoon echt een paar meter om vervolgens op haar snuffert te gaan omdat ze haar eigen benen voorbij loopt. Ook loopt ze nu langs de bank zonder de bank aan te raken. Eerst was het toch nog steeds met 1 handje af en toe steun zoeken maar dat hoeft ook niet altijd meer. Maar de term: 'Ze loopt nu echt bijna' gebruik ik niet meer. Dat riep ik volgens mij al toen ze net 1 was. En dus verwacht ik dat deze fase van bijna echt gaan lopen ook nog wel een paar weken duurt. Peter is thuis deze week. Lekker gezellig. Voor morgen dus kdv afgebeld. Peter gaat op haar letten heeft hij gezegt Ik ga morgen wel werken en ga morgen ochtend denk ik even alleen de hort op. Even wat inkopen doen. Nu ga ik thee zetten voor ons en dan lekker op de bank. Fijne avond allemaal. Sorry dat ik niet reageer... Kus