Op het moment ff niet, staat nog steeds een deel in een Word document te wachten haha. Ff wat rust voor mezelf vinden en dan ga ik weer verder
nou daar ben ik ook even snel ik was toch maar naar beertje gegaan , hij was best vrolijk opzich nog niks aan te doen , als hij over 2 dagen nog zo er uit ziet dan moet ik bellen en krijg ik een AB kuur voor hem ook vroeg ik of ze zijn oren even na wilde kijken en weer aan beide kanten een oorontsteking , ik ben er zo zat mee , bah bah heb nu eindelijk een brief voor de KNO arts om te kijken voor buisjes .... ook heb ik zelf een verwijzing om een foto van me holtes in me hoofd te laten maken aangezien ik steeds hoofdpijn heb ... tis allemaal wat hier , bah bah
goedenavond meiden lekker gekletst zo te zien...te veel om te reageren zag dat lieve dwaassie er weer was leuk gezellig meid heb je gemist. de rest lees ik lekker ondeugende kids hier ook hoor, en vooral net na het eten grrr net 4 knippers hier gehad en ze zijn net weg, vandaag hoop boodschappen gehaald voor zaterdag avond ben vrijdag 1 mei jarig jippie weer een jaar ouder grrrrrrr Deesje heb je gister nog goed kunnen lezen bij yvonne?? en het haar produkt goed uitgelegd hihihi ik zie al helemaal die reactie van haar voor me,hihi hoe is het verders hier??
Ja Joma, heb het uitgelegd en ben benieuwd of het gelukt is vandaag. Kheb nog geen mail van haar en heb haar vandaag niet gesproken. Het lezen is gelukt ja. Fijne is dat we meteen hebben nagepraat over de stof. Ze had al complimentjes gehad. Ik ook maar ook een aantal die het te donker vinden en het paars te fel
He jakkes Mys, weer oorontsteking. Ik hoop dat de buisjes gaan helpen. Joma, heb je nog wat van de reiki gemerkt?
hihi leuk die reacties nee niet meer aan die reiki gedacht eigenlijk weet niet of ik wat merk eigenlijk hihi
goedeavond meiden zo weer hele dag gewerkt en daarna lekker gerelaxt bij de kapper jeetje wat kan ik daar van genieten zeg maar dat wisten jullie vast allemaal al dees zijn er ook foto's van je nieuwe coupe dwaas meid wat heb ik jou gemist zeg mys dikke k nuffel het is toch wat met je mannetje he
hier is bryan toestraks van de bank gekukeld heel raar eigenlijk hij lag op de bank dus ik ga beker drinken voor hem pakken hoor ik opeens een bonk en toen nog een bonk tegne de tafelpoot super raar vraag me nog steeds af hoe hij gevallen is aangezien hij op zijn rug lag maar de bult en de andere kant van zijn hoofd zit, en natuurlijk superhard huilen en tegen mama opkruipen om daar uiteindelijk na 20 min krijsen in slaap te vallen
he lieverds... ik heb jullie ook gemist hoor... maar soms trek ik het gewoon slecht en ben ik alles behalve de vrolijke dwaas.. nu gaat het wel.. en kan ik papa missen zonder echt heel verdrietig of boos te zijn... ik vind het heerlijk om jullie verhalen weer te lezen... dikke kussen voor jullie allemaal
Mogguh meiden, Ik ga zo de vervangende huisarts bellen. Ik heb zooooo'n oorpijn, niet normaal meer. Het zit niet in mijn oor maar meer net aan het begin van de gehoorhang. Mijn hele oor is ook dik en mijn hoofd aan die kant. Niet goed lijkt me, ik ben er ook echt naar van. Dus dan maar de vervanger, zo kan het ook niet. Zal waarschijnlijk wel een ab kuurtje worden maar dat maakt me geen hol uit, kheb zo'n pijn
Mogguh, Dwwas, wat fijn om je weer te 'zien'! En alles is jouw tempo, wij lopen niet weg (hoewel.. soms.. ) Dees, jemig dat klinkt idd niet goed.. Bah, wat zal je een pijn hebben. Goed dat je gaat bellen, dit is niks zo! Beterschap meid. Viv, wat vervelend dat Bryan is gevallen. Kan hij normaal gesproken zelf van de bank af dan? Lune lukt dat echt niet.. Als hij een bult aan de andere kant heeft, heeft hij ws een draai gemaakt ofzo. Heeft hij er nu niet veel last meer van? Mys, gaat lekker he.. Niet dus. Vind het echt rot voor jullie! Wie weet moet hij idd wel buisjes en gaat het dan een stuk beter.. Ik hoop in elk geval dat iets gaat helpen! Verder Ariel, Wen, Bones, Joma, Debie nog gezien en vast nog meer.. Heb ook nog leuke foto's van Elise gezien! Mooie meid En ben benieuwd naar haar bobje hihi.. leuk! Ik kan Lune haar haar ook wel lang kijken maar het schiet nog niet echt op.. Ik ga dan voor de bob met een rechte pony. Niet te recht, wel een beetje speels. Maar dat kan nog wel even duren hahaha! Lune staat nu bij me aan mijn been te jammeren. Net met pap eten was het al protest terwijl ze normaal in 1x haar pap opeet. Nu de lepel wegslaan om vervolgens weer haar mond open te doen etc. Lekker duidelijk dus Ze is me echt vreselijk aan het uittesten. En ik probeer geduldig en consequent te blijven. Met de nadruk op 'probeer'.. Nee da's niet waar, ik ben consequent maar niet altijd geduldig. Gister na ze van het kdv kwam hebben we veel geknuffeld, ze wil dan echt veel bij me zijn. Ik vind het dan prima hoor, ze moet het echt even inhalen en ik vind het heerlijk Wel is ze dan ook een beetje gemeen. Ze krabt me dan even snel en schudt al nee en wil dan weer knuffelen om vervolgens mijn gezicht weer weg te duwen. Dan snapt ze volgens mij niks van zichzelf haha! Ik denk dat het even afreageren is, maar dat betekent niet dat het mag natuurlijk dus ben dan wel streng. Nou, ik ga haar even aandacht geven. Fijne dag allemaal! Oja, heb gisteren bij de prenatal en baby pander 3 leggings, een kort spijkerbroekje en 2 tshirtjes gekocht. Ik is blij Was verder wel chaggie want had een afwijzing voor een sollicitatie maar kreeg direct een mailtje over bijles statistiek dus dat is vast een teken Nou doei!
Maja, je ik piep niet zo snel over pijn maar dit is echt bijna niet uit te houden. Ik word er gek van.... Lune dus ook lekker aan de uitprobeer. Luuk doet dat ook, krabben en dan kusjes geven, knuffelen en wegduwen. Vaag hoor, die kids . Lekker kleertjes gekocht dus, leuk! En afwijzingen zijn niet leuk maar tsja, het kan niet altijd goed gaan met solliciteren . Een teken? Ja wie weet..... ben je er al een beetje uit wat je nou echt wilt?
Goedemorgen! Oh, mijn druifje wordt nu wakker... dus even geen reactie haha... ach, ze ligt te kletsen, kan best even snel! Ik vind die griepepidemie trouwens best wel eng worden nu, jullie niet? Stel je voor dat 't hier ook uitbreekt. Moeten we straks binnen blijven en met een mondkapje op boodschappen doen! Arme Bryans trouwens, de 1 dubbele oorontsteking en de ander van de bank gekukeld! Viv, ik vind 20 minuten krijsen best lang eigenlijk... hoe gaat het nu met hem? Mys, dikke knuffel voor jullie... het houdt niet op he? Dees, beterschap met je oor... klinkt vreselijk! Maja, balen dat Lune zo veel aandacht vraagt en zo aan het testen is. Ik las van Boney gisteren dat Tessa het nu ook doet. Die vind mama even niet zo lief vanwege het consequent zijn (arme jij Boney, knuffel!). En Luuk ook he? Ik herken het allemaal niet zo. Fenne test wel, maar ze luistert nog steeds erg goed. Ben benieuwd wanneer het hier gaat beginnen haha... ik houd m'n hart vast! Zou ze nu weer in slaap gevallen zijn? Ik hoor niks meer! :-k Het is echt een slaapkont sinds vrijdag. Zou dat door de prikjes kunnen komen? Ze slaapt echt ruim 14 uur per nacht zonder wakker te worden... en dan pverdag ook nog een lange lappen! Niks an...
Grrrrr ik had net weer een bericht getypt, doet plots mijn muis het niet meer dus weg bericht..... Knuffel voor iedereen.
dees lekker weer last van je oor vivi hier kan ilse ook prima de bank op en af klimmen maar soms is ze zo enthousiast dat ze eraf kukkelt, 20 minuten huilen vind ik alleen ook wel erg lang wen hier dacht ik er gister ook aan dat het wel erg dichtbij komt die griep, komt ook doordat gister de buren net terug kwamen uit mexico maja en boney hier ook zo'n aandachtstrekkertje, word er soms een beetje kriegel van wen wil je ilse een dag en nacht lenen die slaapt in 24 uur max 13 uur Hier gieren de zenuwen door mijn lijf, ga over een kwartiertje richting echobureau
goedemorgen meiden... DEES hoelaat kan je naar de HA het klinkt echt brrrrt namelijk? heel veel sterkte meid DEBIE jij natuurlijk heel veel succes bij je echo.. ik ben errug benieuwd... MAJA klinkt als een heerlijke dochter.. ik heb er ook 1 echter krabben doet ze dan niet maar wel wegduwen.. maar ben allang blij dat ze nu sinds een week eindelijk een kusje komt geven (heel soms als je erom vraagt.) Die griepziekte ja eng ik hou er niet van hoor brrrt.. ben ik iemand vergeten????
OOOOOOOOH spannend Debie, veel plezier! En gatver buren net terug uit Mexico???Hmmm heb je al mondkapjes?