Goede morgen.. ik ga nog een poging wagen tot reageren.. @Dees.. jemig wat balen dat die oorpijn steeds erger wordt.. klinkt idd niet goed.. hoop dat je er iets tegen krijgt.. vast wel lijkt me... @Maja.. jammer van je afwijzing meid..maar er komt vast iets moois op je pad.. iets dat helemaal bij je past.. @Buikkrampen.. zijn weg.. nou ja.. met vlagen nog wel licht, maar dat heb ik de hele tijd wel, maar baart geen zorgen.. @Griepepedemie.. ja die baart ook mij zorgen. .wat als we koorts krijgen.. hoorde gister dat je verder neits bijzonders merkt.. gewoon koorts en spierpijn enzo.. nou lekker dan.. ben benieuwd hoe de ha hier mee omgaat.. of ie dit meteen checkt enzo.. nu maar hopen op geen koorts.. t komt steeds dichterbij.. zover is schotland niet en met de zomervakantie in aantocht waar iedereen overal heen gaat.. bah.. naar idee.. ben blij dat wij in nl blijven..nou ja.. we gaan straks nog een weekend naar rome.. hoop dat italie schoon blijft..anders weet ik t niet hoor..denk dat ik anders niet durf... @Onze bulk.. hij zette gister zijn eerste 3 stapjes los.. hij draaide zich om terwijl ik me net had losgelaten.. toen ie doorhad dat ik m niet vasthad ging ie snel zitten..whahaha..ik is TROTS.. verder is en blijft ie een slaapkop en een vreetmonster.. maar ontzettend makkelijk en lief.. kan zichzelf prima vermaken en speelt hartstikke leuk met al het speelgoed.. @Dees.. de batt. van de boerderij zijn al lang leeg.. ku je nagaan hoeveel plezier hij er mee heeft.. zal er straks weer nieuwe in doen.. hij heeft m nu weer op schoot en vindt maar niks dat er geen geluid uit komt.. ook houten blokken vindt ie helemaal t einde.. @Bones.. hier ook een kattenbrokkenfan.. leuk om de brokjes in het water te mieteren.. ik zet ze altijd weg als hij beneden is..anders blijf ik aan de gang.. hier luisterd ie gelukkig wel naar NEE en als ik Dank zeg geeft ie me netjes wat ie in zijn handen heeft.. *ik moest net van jur een antenne tekenen.. kennelijk heb ik t niet goed gedaan, want hij roept net dat ik niet goed kan tekenen en dat ik geen goede opvoeder ben zo...*.. Nou die kan ik in mijn zak steken..en bedankt.. Er komt hier een aroma lucht voorbij hobbelen..... @Dwaas.. meis je bent er weer.. gelukkig en gezellig.. ook hier beniuwd naar de bob van je meisje...en prachtfoto's al gezien.. en toen was ik t kwijt....
Oho die opmerking van Jur zeg! Das ook wat... moet wel een vreselijke antenne geweest zijn zeg! Fijn dat de zorgelijke krampen trouwens over zijn... was gisteren wel geschrokken... Debie, succes bij de vlos... en veel plezier, wat is er nou leuker dan naar het spartelende kindje in je buik spieken? Maja... hellup... ik heb het weer in mijn bol, ik MOET gras in mijn tuin! Hoe hebben jullie dat gedaan? Moet dat op zand? En moet er dan nog worteldoek ofzo onder? En waar koop je graszoden enzo? Gewoon Intratuin, of ken da goedkoper ergens anders?
Proficiat Debie! En precies op schema!!! Wat gaan jullie trouwens doen, kopen jullie een DUO-wagen? Ik ben er nog niet overuit....We hebben twee kinderwagens en een buggy, maar ik zou misschien toch wel een DUO wagen willen hebben, omdat Sara pas anderhalf is als tweede beebje komt. Iemand aanrader ,licht,compact etc?
ik ga nog geen duo wagen kopen, ilse loopt nu al redelijk goed en het is krijzen als ze in de wagen moet. Als ik heb dan wel mis koop ik er dan wel een. Ik zet ilse de eerste tijd gewoon op de reiswieg zodat ze de stang kan vasthouden, werkte bij mijn neefje ook goed. Gaan we lang weg dan heb ik meestal iemand bij me en heb ik de buggy en de bak en kan de kleine ook nog in de draagzak doen
Super Debie, gefeliciteerd met de goede echo! Oh heerlijk zeg... volgens mij kan niemand vandaag om die glimlach op jouw gezicht om, of wel?!
Ik ga maar eens mijn plichten volbrengen (afwasmachine, stofzuigen etc)... ik word namelijk gek van mezelf! De voortuin is nog niet eens af (laat Vincent please please please die snel afmaken!) en ik ben in mijn hoofd al weer plannen aan het maken voor de achtertuin en de studeerkamer... en dan zou ik stiekem ook wel de woonkamer wat anders willen indelen... oh, ik heb de kriebels en ik moet toch iets dan he?! blegh
Yesssss Debie, van harte! Nu gaan genieten he? Ik heb net een poosje gelegen, heb op eigen houtje maar een Diclofenac genomen maar ik word nog steeds gek van de pijn, het is zo erg , ik hou het gewoon bijna niet uit.
Debie, super zo'n goede echo. Genieten nu! Voel je je verder goed? Dees, auw, klinkt niet goed met je oor. Succes bij de huisarts> Klinkt als een fikse oorontsteking, bah! Knuf Wen, succes met je plichten. Ik had net bezoek van mijn moeder, die heeft de was gestreken. Wat een schat! Nu kan ik vanmiddag de badkamer doen, jippie! Hier verder geen nieuws. Ja, gisteren een beetje ongie, vandaag weer weg??????????? RAar lijf van mij. Nu lekker met Sarah de regen in, bleh.
balen dees hopelijk kan de huisarts wat voor je doen. hee boney heb je nog tijd voor een bakkie volgende week???? wen heerlijk al die plannen voor veranderingen
Dank jullie meiden. Het zit niet in mijn oor maar net aan de ingang zeg maar. Het begon met een korstje in mijn oor waar ik niet vanaf kon blijven. Ik denk dat dat plekje is gaan ontsteken. Heel mijn oorschelp is dik en de zijkant van mijn hoofd. En die bonkende pijn, pfffffffffffff Lekker Anoek, hulp in huis. Olaf heeft net gestofzuigd en gedweild.
hoi dames, kan even niet reageren want Finn huilt in bed. Maar wel even Debie feliciteren! super meid!
Debie: Ik kan volgende week maandag, woensdag en donderdag. Zal ik naar jou toe komen deze keer? Of wil je het centrum in? Maakt mij niet uit eigenlijk....
Wauw! Debie een goede echo, jeeeej! Super meid, gefeliciteerd! Wen, wij hebben zwart grond onder het gras. Volgens mij moet dat ook, kan het niet met worteldoek ofzo eronder. Dus dat wordt weer graven vincent We hebben rollen gras gekocht, ideaal. Kan je zo uitrollen en je hebt ineens een grasveldje Je mag er dan wel de eerste 4 of 6 weken niet op lopen dus je kan het het beste in het najaar doen. En graszaad kan ook, is wel goedkoper. Maar heb je niet direct resultaat. Ik vond de prijs trouwens wel meevallen, weet niet meer precies hoe duur het was maar dat kan ik nog wel opzoeken als je wil. Je kan beter niet naar intratuin ofzo, die zijn echt duur. Wij hebben het bij een of andere kweker gekocht en laten bezorgen. Sollicitatie: ik baal het meeste omdat de keuze dan gemaakt was. Ging ik gewoon aan het werk. Ik weet gewoon niet precies wat ik wil en daar erger ik me kapot aan. Het heeft ook met geld te maken, sowieso het 1e jaar wordt dan erg krap en ik ben een beetje flauw van zelf geen inkomen te hebben. Ik denk dat als ik 500 euro per maand zou hebben ik zou gaan studeren dus eigenlijk vind ik dat ik dat dan moet gaan doen want het is maar tijdelijk. Gek word ik van mezelf Dees, nogmaals sterkte met je oor. Heb echt met je te doen.. Ik voel het hier bijna bonken Verder even geen tijd, sorry. Lune wil al mijn aandacht (zo gauw ik me even een seconde niet met haar bezig houd begint te krijsen en aan me te hangen) en ik ga nu eerst even een plan bedenken hoe we deze dag het meest plezierig door gaan komen