boney ik kan woensdag of donderdag, maakt me niet uit, als het mooi weer is is in de tuin zitten misschien ook wel lekker en als we zin hebben kunnen we dan altijd nog naar het dorp. Ilse slaapt meestal tussen half 11 en half 1, weet niet hoe laat tessa slaapt en wat dna makkelijk is,kunnen ook even naar de speeltuin hier als het weer meezit
balen maja die dagen duren dan altijd zo lang als ze het naar hun zin hebben. Zo even eten met ilse en dan naar vriendin toe, kan ik gelijk zeggen dat ik zwanger ben, hihi
heb trouwens een geweldige uitgerekende datum, vrijdag de 13e haha, is maar goed dat ik niet in die onzin geloof
Vrijdag de 13e??? OOh dan zou ik toch echt voor een geplande keizersnee kiezen een paar dagen vantevoren....
Effe een vraagje, hoe wordt het ijzergehalte gemeten in het bloed ik bedoel het wordt in hb uitgedrukt? of in? Ik heb namelijk een ijzergehalte van 13?dat is toch hoog? Terwijl ik hier vaak hoor een hb ? van 7 ofzo?
dacht dat hb maar tot 10 ging, ik heb een hb van 9.1 en dat is erg hoog, 13 nog nooit van gehoord, denk dus dat het anders word aangegeven
Hmmm ik ga eens effe googlen, want ik heb dus 13 en de gyn geeft me dan nog een ijzerdrankje! Dees dat is echt laag, bij mij was het 3,5 vandaar ook bloedtransfusies gehad direct na de bevalling.
Ja vandaar dat ik op IC wakker werd en 6 zakken bloed heb gekregen. Tijdens de zwangerschap zat mijn hb meestal tussen de 4 en de 5
Ja jij hebt echt geluk gehad Dees, was denk ik echt kantje boord ! Ik heb 2 zakken plasma gehad en 2 liter bloed. Ik kon Sara nog niet eens vasthouden de eerste week, daardoor kon ik ook geen borstvoeding geven laten we hopen op een betere bevalling deze keer.
Ja het was inderdaad kantje boord. Mijn bloeddruk zakte ook dramatisch, ze dachten dat ik een infarct had gekregen. Als ik ook de foto's zie was ik enorm wit.
goeie middag dames ik reageer straks ff ik ga eerst gtst de herhaling kijken (dylan ligt toch in bed). net naar het cb geweest dylan woog 11260gram en 82cm hij was erg goed gegroeit het gewicht is eindelijk sinds de geboorte weer eens goed in vergelijking met zijn lengte , al vonden ze wel dat hij een lang kindje was maar ja als je na gaat dat hij 54 cm bij de geboorte was. verder ligt hij best veel voor op de leeftijds genootjes qua ontwikkeling (vooral het praten) dus ik ben weer tevreden . hij heeft wel ff flink gehuilt na die spuitjes in de armen we moesten hem met 3 man vast houden tijdens het spuiten omdat hij zo beweegelijk was maar dan moet ik er wel bij zeggen dat een meid/vrouw in opleiding de spuit deed zetten. zoefff weer weg gtst kijken tot zometeen
Ik heb nog geen PB gehad SM maar die krijgt wel de wind van voren als ze dat bij mij flikt. Het stemmen gaat ook niet eerlijk meer vind ik want je kan de link om te stemmen overal plaatsen. Gasten kunnen nu ook mee stemmen. Ik vind het fijner als ze het gewoon bij de eigen site houden
supermom ben je trouwens ook niet bang dat het na de bevalling misschien niet helemaal lekker loopt of houden jullie dat nu goed in de gaten?
Hello! Ben vanmiddag gelukkig vrij, ff een beetje uitrusten Als Rosalie gaat slapen tenminsten Die heeft bij de oppas de hele ochtend gespeeld en was zwaaaaaar moe. Staat nu weer in dr bed te kletsen en te huilen... Hebben jullie ook allemaal zo'n kansloos stem mailtje gehad??
Ik zat gister naar Nova te kijken en daar was een viroloog en volgens hem hoef je je niet zo veel zorgen te maken. Bij 5 van de 149 gevallen is pas vastgesteld dat het ook daadwerkelijk om de varkensgriep ging. T komt nu inderdaad wel dichtbij maar maak me niet zo druk eerlijk gezegd.
@dees een schaggie baas met een scheve tampon @dwaas fijn dat je er weer bent meid, dikke digi knuffel voor jou @suus die roze schoentje zijn leuk @mrijn wat een schoonheid is die poownie zeg @k3 nee dat word hier niet geluisterd dylan is helemaal gek op liedjes waarin veel bass zit (en hoe harder hoe leuker hij het vind) @klimmende/ondeugende kids hier nog zo eentje en als we zeggen nee mag niet word hij ook nog mega boos @fotoalbum ik heb de foto's op dvd staan ik moet ze nog af laten drukken @wen wat een leuke foto's van fenne, fenne en een pak pampers wat een sterke meid @ariel pas 2 kg aangekomen wat goed meid @dwaas wat een leuke foto's van elise ,en een voetballer in de familie leuke actie foto @boney tessa is ook een boefje zo te lezen @mystery balen van bryan hopenlijk gaat het snel over, beterschap voor het kleine manneke @vivi ow die bryan toch, en lekker naar de kapper geweest (ff een momentje voor jezelf heerlijk) @dees bah oorpijn is zoooo pijnlijk hopenlijk is het snel over, suc6 bij de ha. @griepepidimie ow nog niks van gehoort zie je ook hoeveel nieuws ik kijk/luister ik hoop idd niet toch het naar ons toe komt @ichtus die opmerking van jur kun je idd mooi in je zak steken, de antenne was zeker niet goed , moest eerkijk gezegt wel ff lachen erom @debie van harte meid met de goede echo @pb nee ik heb geen stem mailtje gehad en mocht ik hem wel krijgen dan stem ik toch niet zo volgens mij heb ik iedereen gehad, al zal ik heus nog wel wat vergeten zijn hoor. knuffie