nee ben niet bang dat de hond iets doet, ze is mega lief voor dylan en laat echt alles toe. dylan klimt op haar, gaat erbij liggen enz...als het haar echt te veel word loopt ze weg. en als dylan haar pijn doet dan gromt ze heel ff (logisch ook) al met al de hond heeft het zwaar te voorduren met dylan. hopenlijk komen de schoentjes snel binnen
Leuke foto's kikkert! Je hebt een mooie hond en een mooie zoon! Lune: waha die heeft duidelijk geen zin! uhm dat wat ik vanochtend gelezen heb, weet ik niet meer, sorry! Knuffel dan maar? Hier vannacht Finn weer wakker... Heb hem maar bij me gepakt. Hij heeft lekker geslapen maar ik niet meer helaas. Gisteravond toen ik thuis kwam was hij ook nog op... kleine doerak wil niet meer oed slapen! Vanochtend om half 10 na een een half uur terugleggen en z'n muziekje aan te zetten zelf ook nog een uurtje geslapen. En net naar het winkelcentrum geweest en de schoolbus van Little people gehaald. Dat is en succes. We hebben net 3 kwartier de deurtjes open gedaan, poppetjes erin, deurtje weer dicht. Dansen op het melodietje van "de wielen van de bus gaan rond en rond" was ook erg leuk! Gelukkig weer even wat nieuws. Hij is zo snel uitgekeken op dingen. Nu ligt meneer in bed te kletsen... @maja: ik heb ook 2 maanden op m'n roosjes gewacht, echt een beetje te lang! Hopelijk komen ze gauw binnen!
lieve hond dus Kikkert! Mijn moeder had ook zo'n goedzak! De katten hier zijn bang voor Finn haha! En dat terwijl hij eigenlijk niet eens echt iets doet. Alleen af en toe aaien! Maar als hij ze ziet kan hij wat enthousiast gaan gillen en dat vinden ze eng!
Ik mocht nog even spelen gisteravond nog even een koekje eten voor het slapen gaan bij opa en oma (opa op de achtergrond) Hier lijk ik heeel erg op papa. Papa ging zondag naar zijn oma en ik was onderweg in slaap gevallen. Dus heb ik lekker 2 uur in de buitenlucht liggen slapen. Binnen waren zoveel mensen dat ik anders wakker was geworden!
@maja ja hij heeft een buil maar verder gaat het wel, hij kan er wel zelf afklimmen erop gaat nog niet zo goed maar eraf alsof he tniets is @wen ja ik vond 20 min ook erg lang maar hij wou niet rustig worden verder gaat het nu goed, heb hem wel paar keer wakker gemaakt om te kijken hoe hij reageerde maar dat was meer voor mijn gevoel @debbie jeeeeeeeeeeeh goede echo super meid @kikkert ik duim voor jullie dat het appartement snel verkocht is hoor @honden hier ook zo'n goedzak bryan vind het heerlijk om met haar te spelen en ze laat zich ook zo uit de mand wegjagen alleen als bryan aan haar oren trekt vind ze minder maar dat begrij ik ook wel
Even snel want ik ben aan het koken, net thuis en om 18.40 moeten we bij het cb zijn. Ik heb een flinke gehoorhangontsteking . Ik heb druppels en tabletten gekregen en dan moet het beter gaan. De reden dat ik niks hoor is omdat het enorm opgezet is en vol vocht zit. Geen wonder dat ik zoveel pijn heb
IK weet niet meer of ik Debie nou had gefeliciteerd met dr goede echo Nou ja in ieder geval gefeliciteerd!!!
goedenavond meiden hier vandaag met mars op pad geweest en vanmiddag geluierd , heb heel de dag al giga buikkrampen en steken tot kippevel toe bah heb trouwens al 2 weken iedere keer buikpijn alleen nu blijft het aanhouden en is vele male ergen pfff hoop dat het snel weg is ... Debie nog gefeliciteerd met je goede echo oh Deesje toch onsteking erin , hopenlijk met medicijnen snel over.. de rest knufff sorry weer krampen denk zo maar ff met een warme hittepit zitten... ben zo terug
Ik VERVEEL me en ben al de hele dag CHAGERIJNIG! Dus ik heb kleren voor Fenne voor het najaar/winter gekocht... maat 92... erg he?! Maar het is zo lekker goedkoop nu al die merkkleertjes... kan ik toch niet voorbij laten gaan?! Toch... toch... toch? Ga zo even bijlezen... eerst een kopje thee zetten!
Joma, ik heb het idee dat jij een cyste in je buik hebt. Misschien eens een verwijzing voor een echo vragen.....
@debie lekker gevoel toch dat happy zijn geniet ervan! @Wen hihih nee hoor is niet erg hoor , je hebt groot gelijk zo doe ik het ook en wat een leuk spul bestaat er toch met kinderkleding, verslavend he hihihi
Luuk heeft net prikjes gehad en ligt nu te klagen in bed. Hij woog 10980 gram en is 79 cm. Ik ben het eten aan het opwarmen, er was net geen tijd meer om te eten.
hopenlijk heeft hij geen last van de prikjes en hij is netjes gegroeid zo te lezen oh en gwen was de laatste keer 3 weken terug ook 79 cm dus dan klopt het toch wat we zagen he