Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hahaha, dat bekkie van Fenne :)

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Je hebt helemaal gelijk Dees... ik hoor van niemand dat ze wel eens gegaan zijn en het noooooooit meer doen, dus het bevalt blijkbaar iedereen als je eenmaal geweest bent! ;)

Misschien moet ik die stap ook nog eens nemen...

3. 40plusmama

Wie weet is het inderdaad lekker maar ik ben wel bloot :confused: en Yvonne ook. En daarna moet ik haar weer recht in de ogen kijken :)

4. supermummy

supermummy Niet meer actief

Dees, ja stoer dat je naar de sauna gaat ik vind het knap van je! En morgen verwachten we wel een uitgebreid verslag over trosjes druiven,hangtieten etc. in ieder geval veel plezier.

Boney, vind je dit nog geen echt lopen dan???Ikke wel hoor!Super knap van Tessa! Ze strekt haar beentjes nog erg veel of lijkt dat maar?

Wen, leuke foto van lachebekje Fenne, hoeveel tandjes heeft ze wel niet?

Peuterbed kan ik idd ook nog effe naar kijken, maar ik vind het eerlijk gezegd nog zo fijn dat ze zelf nog niet uit bed kan klimmen, in een gewoon ledikantje kunnen ze toch in tot een jaar of 4 of niet?

5. 40plusmama

Haha, is die druiventros weer :)

Wat denk je van de langharige cavia's en marmotten onder oksels? Om maar te zwijgen over wormpjes in de struiken :)

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oooooh, wat een ubercute foto van Fenne!
    Enne Wen, chaggie? Waarom?
    En wel of geen merkkleding maakt mij ook niets uit, als ik het maar leuk vind. Ik betaal in ieder geval nooit het volle pond voor merkkleding, dat vind ik zonde van het geld. Of er komt een onuitwasbare vlek in, of ze zijn er zo uitgegroeid....

Dees, nog wakker lieverd? Enne schaamplip...whaahaa, "zeg, hoe is het met jouw schaamplip?". Pffff, alsof je dat ooit aan iemand vraagt Suus....ja, ik reageer alvast op mezelf.

SM, ik zou gewoon voor een goedkoop ledikantje gaan. Tweedehands opknappertje en dan een matrasje van Ikea. Is toch net zo leuk en duur hoeft het niet te zijn.

Meiske, ben je al bij de HA geweest? En?

Ichy, whaaahaaa lellykelly's voor nog geen €2,-, doe je goed!

Bones, wat goed van Tessa! Nu kan ze mooi voor zichzelf klappen!
    En nu ook nog lopen, wat gaat het ineens hard he?

Hier ligt smurfje nog steeds te pitten. De laatste dagen slaapt ze weer meer, zal wel inhalen van de nachten doorbroken door het hoesten van een paar dagen geleden. Ik ben al 2 keer wezen kijken, maar ze is nog mega diep in slaap. Zometeen toch maar even boven stommelen, want wil nog even naar het winkelcentrum.

7. supermummy

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hoeft niet meer....wakker....

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    8 tandjes en 4 kiezen... nu alleen nog de 4 hoektandjes en dan de laatste 4 kiezen en we zijn klaar...

10. 40plusmama

Ach, wupermarkt is er ook in gebleven dus dan kan die schaamplip ook wel :)

11. 40plusmama

Veel winkelplezier Suus

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wen; moet ook eerlijk bekennen dat ik merkkleding vaak leuk vind, voordeel is dat dat hier in spijk niet verkocht wordt, dus dat scheelt, en als ik iets koop dan iid in de uitverkoop. haha moest wel lachen over je eigen aankopen verdedigen.

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik ben dr weer ff vantussen... nog even snel wat doen en dan als Fenne wakker wordt de boodschapjes binnenhalen. Dit is pas het eerste slaapje omdat ze vanmorgen uitsliep tot half 10, dus ik ben er een beetje bang voor dat ze slaapt tot half 5 en dan heb ik ineens haast met de boodschappen... :rolleyes:

14. 40plusmama

Ik heb veel merk en veel niet merk. Ik merk (jaja) dat de merkkleding vaak mooier blijft

15. supermummy

Hier koop ik alleen merkkleding als het in de aanbieding is. Het blijft inderdaad wel mooier, maar of dat zo belangrijk is, want ze zijn er zo uitgegroeid, of er zit idd een vlek of gat in.

16. 40plusmama

Ik heb erg veel gekregen en af en toe wat zelf gekocht. Krijgen is ook goedkoop hoor :)

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoi!

Wat een gezelligheid hier :D

Dees naar de sauna morgen. Leuk en vooral lekker! Verstand op nul en genieten. Na 5 minuten heb je niet eens meer in de gaten dat je in je blote kont loopt.

Suus winkelse! Lune slaapt ook meer als ze een paar nachten heeft lopen spoken. Idd even inhalen denk ik. Van genieten :D Net als Debie doet van slapende Ilse en ik op dit moment van slapende Lune hihi..

Ik heb de mooie tandjeslach van Fenne gezien en een cool filmpje van Tessa! Ze loopt goed zeg!

Merkkleding: Ik hou dr van :D Maar kan het niet betalen hahaha! Ik merk, net als Dees ook echt verschil in kwaliteit. Maar Lune heeft genoeg van de Zeeman, Wibra en natuurlijk ook veel van de Hema. De 'dure' kleertjes zijn vooral voor als we ergens goed voor de dag willen komen en thuis heeft ze vaak kleren aan wat makkelijk is en vies/kapot mag.
    Heb gister nog een spijkerbroekje van Vingino op marktplaats gekocht voor 15 euro, daar word ik gelukkig van :D

Vanochtend was ik even bang, Lune was echt niet te genieten en dan ben ik helemaal nerveus over hoe we de dag moeten doorkomen. Gelukkig heeft ze nog even geslapen en net toen ik op het punt stond om naar de supermarkt te wandelen stond de buuf voor de deur met Fenne of we mee wilden naar de winkel. Tuurlijk! Daarna bij hun broodje gegeten en Lune heeft lekker kunnen spelen en ligt nu dus op bed. Jeroen komt iets eerder thuis dus de dag is al bijna weer voorbij en was het nog leuk ook! Lune heeft flink geoefend achter de nijntje loopwagen van Fenne, ziet er zo schattig uit!

Ik heb alleen steeds zo'n zin in chocola en kan me moeilijk inhouden. Baal ik van want ik begin alweer te groeien :( Moet dus echt even gaan opletten. Wel na morgen want dat hebben we een bbq..

18. 40plusmama

Fijn dat het toch nog mee is gevallen met de bui van Lune. Leuk he, dat gehobbel achter zo'n loopwagen. Het echte lopen komt steeds dichterbij.

19. 40plusmama

Haha, eerst de bbq, dan opletten. Ik had vroeger een sticker: lijnen? dat doen we morgen.... :)

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hey suus! Die stofjes waren van mij. En tuurlijk kan ik iets maken op bestelling. Zeg maar wat je wilt (wel niet te moeilijk he :) ;) )

Deel Deze Pagina