Gisteren alles al netjes geschoren. Marmot onder de oksels is weg, caaf kaal en benen ontdaan van wildgroei
Hallo! Debora... wat schattig dat Marc voor zo'n 'oud-hollandse' naam kiest als Janneke... vind ik echt leuk, dat hoor je niet vaak meer! Wat is Sara toch een prachtig meisje... en Lune ook, die nieuwe schoentjes zijn geweldig! Daar kun je gerust mee achter de poppenwagen wandelen hoor, helemaal hip! Nog geen nieuws van Ariel? Jeutje de 20 wk echo al weer... wat gaat de tijd snel... voor we het weten is er gewoon een broertje of zusje voor Rosalie! Fenne is er een half uurtje geleden al ingegaan... maar ik hoor haar nu ineens kletsen, klein gekkie... ach, valt vanzelf weer in slaap nadat ze even heeft bijgekletst met beetjuh (zo noemt ze haar beertje, toepasselijk he?! )
Das idd een idee om hem weer door te geven/verkopen aan iemand die ook een ledikantje nodig heeft. Rosa niet leuk? hihi Ik vind het een leuke naam vanwege een liedje. Dat begint met: oh wat een spijt oh wat een spijt nu ben ik m'n zusje kwijt... haha
mooie sara! En Lune heeft d'r slofjes aan! hoera! Dees: mooi bijgeschoren Wen: ja das best schattig eigenlijk! En bij Finn hadden we helemaal niet zulke Hollandse namen in ons hoofd! Maja: Rosan is een leuke naam, maar niet echt voor ons Vivian: kan je helaas geen update geven mijn geheugen is ene zeef! Finn is zooo lief geweest! Ik mocht zelfs koken! En leuk gespeeld met de bal: hij gooit de bal achter z'n hoofd, draait zich heel snel om en gaat er achteraan. En een lol dat ie heeft! Nu ligt ie in bed te frummelen en murmelen...
We werden trouwens pas om 17.20 geholpen En liepen daar om 18.05 de deur uit...toen Rosalie halen, McDonald's eten en Rosalie naar bed doen Vandaar dat het zo lang duurde! Ga wel kleertjes kopen nu inderdaad
@ariel wat super zeg dat alles goed is en hij gaat toch Bryan heten he of martijndas ook zo'n leuke naam @debora ik werk nu in een gezin daar hebben ze toch zo'n leuke naam voor hun zoontje het is .........................Finn
Whahaha wat grappig dat je Tim zegt, mijn schoonvader heet zo. Dus wilden dat misschien als 2e naam doen Maar ik ben zelf niet heel erg van de korte namen. Vind Noah erg leuk (ja ja ik weet het die is ook kort) en verder zijn alle tips welkom! Vind het weer ontzettend lastig!
Ik vind het trouwens echt super! Een zoon! Hoe noemde je dat ook al weer in Spanje als je een jongen en een meisje hebt?? Wanneer heb jij de 20 weken echo SM?