jongens ik schrik me dood...denk kom hier even bijlezen..maar lees dan Mystery d'r berichtje...en ga gelijk naar nu.nl....en barst in huilen uit. Dit is toch niet leuk meer?? We hadden het er vanmiddag nog over, ik zei dit is een "goede" gelegenheid om een aanslag te plegen...en dan gebeurt het ook nog. Pfff...die beelden zijn echt schokkend.. Mijn moeder zit waarschijnlijk daar in de buurt, was een weekje weg. Moet er toch niet aan denken dat hun geraakt waren.. En al die kindjes die daar aan de kant staan te kijken, die moeten toch helemaal geshocked zijn
achtelijk gedoe , nu zeggen ze dat hij ontslagen was en zijn huis uit gezet was , en dat dit een argument was tjonge jonge...
en ik vind deze wel leuk maar weet neit of de kleur gaat, wou hem in het donkergrijs maar die is nietm eer in mijn maat haha
Grappig, deze heb ik al een paar jaar geleden gekocht bij H&M, alleen in het wit. Ze hebben ook deze;
Kan ik wel begrijpen vivi, ik ben aan het opruimen geslagen, je moet toch wat. Vind het nog steeds moeilijk te geloven/bevatten.
Phoe... Tessa ligt in bed. Peter is de hort op en ik ga de bezorgbeer laten komen. Heb reuze honger. Dan lekker douchen en vroeg in bed zappen. Shit... Ik hoor Tessa nog.
Ze is al een paar avonden aan het spoken. Ze wil dan gewoon niet gaan slapen. Vaak pas rond half 9. Ze had trouwens net 37.7 en ze heeft wat rode vlekjes rond haar mondje. Ze lijkt nergens last van te hebben.
ja idd even wat anders , hier net met bryan naar voor geweest , naar de speel tuin , heeft hij in de zandbak gespeeld en op de wipkip ook hebben we een ijsje gegeten .. nu heb ik hem net in bed gelegd , ik ga lekker relaxen , ron slaap ... die is om half 3 naar bed gegaan want hij is niet lekker , dus zit in me uppie ... heb nog steeds hoofdpijn , ik hoop dat de uitslag er morgen al is hoor .. bah bah
Sjonge... ik ben hier aan het bijlezen en tegelijktijd zie ik op het journaal dat er een 5de dode is... wat vreselijk allemaal! Ik moet ook niet meer kijken nu, ik word er helemaal naar van... Ik heb trouwens 13 jaar in Huissen gewoond, de woonplaats van die achterlijke vent... Vivi, leuk dat shirtje, ik vind die kleur prachtig. Heb 'm zelf trouwens in het donkergrijs... Ichtus, als iets van je vrienden gehoord? Boney, slaapt Tessa al? Hier op zich nog wel een goede dag gehad. Vanmorgen voor alle ellende in Apeldoorn even over de rommelmarkt gewandeld en een heleboel leuke boekjes voor Fenne gescoord voor wienig... daarna hier met vrienden en kids in de tuin doorgebracht en BBQ aangestoken. pfff... ben zo blij dat we niet naar Apeldoorn zijn gegaan. Hebben het er nog even over gehad omdat het zo dichtbij is...
@naatje en wen ik wou hem ook graag in het donkergrijs maarja @naatje is hij mooi in het wit denk dat ik anders die kleur pak voor de zomer
@naatje ja die had ik gezien maar wil nu eerst nog iets met mouwen dan kan ik die andere binnenkort keertje doen
nou heb hem in wit besteld maar krijg hem wel pas halverweg juni dus als ik keertje in de stad ben kijk ik daar vast kan deze bestelling nog altijd anuleren
goedenavond meiden pff erg he zo koninginnedag, vreselijk zeg!! wat moet dat heftig zijn als je erbij bent ,en die slachtoffers zo ziet liggen...ben er stil van, en die vent de dader is nu volgens bronnen al hersendood dus komt tie nog mooi van zijn straf af en zijn lijden nou hier vanmorgen naar de rommelmarkt geweest en nog leuk speelgoed ding voor Gwen van fischer price gekocht zo apparaat waar je ballen in kan stoppen met muziek en geluid die er dan door rollen nou geweldig dat ze het vindt ook nog naar de speeltuin zijn we geweest en wezen wandelen, en lekker buiten vertoefd, hier nog steeds buikpijn grrrrrr echt behoorlijk af en toe als ik na het weekend nog heb ga ik langs de Huisarts morgen weer een jaartje ouder moet werken morgen en overmorgen maar vier het zaterdag avond. voor de rest hoop dat jullie ondanks alles nog een fijne dag hebben gehad.