Ik ben trouwens mega duf. Kon de slaap niet vatten vannacht. Lune werd pas om 8u wakker, lekker! Maar ze lag er ook om 20.30u pas in. Ik dacht er voor haar goed aan te doen om haar vanochtend thuis te houden van het kdv zodat ze hier nog even lekker kon slapen omdat ze het gister zo druk heeft gehad. Maar mevrouw wou helemaal niet slapen haha! Uiteindelijk om 12u naar het kdv gebracht en je zult zien dat ze daar de hele middag ligt te pitten hihi.. Nou, ik ga mijn verfkleren aantrekken en de jongens helpen. Tenslotte kan ik het snelste verven dus zijn we ook eerder klaar 8)
goedemiddag! Joma gefeliciteerd meid! @koninginnedag drama: vind het erg jammer dat die vent nu dood is, had van mij wat meer mogen lijden! (en zo ben ik niet vaak) Op het forum las ik het verhaal van iemand die in de fanfare zat, en haar vriend en zoontje stonden op de plek waar het gebeurt was. Ze kwamen uit Maastricht: m'n broer belde net dat een vriend en vriendin van hem bij die zelfde groep hoorde! Ze stonden er dus met hun neus op. Die vriendin is zwanger... Pfffff Wat een geluk! Hier gewerkt en Finn opgehaald. Alleen waren we Finn z'n speen vergeten mee te geven! Ramp!!! Niet geslapen en alleen maar gehuild! De speen van haar zoontje (uitgekookt) wilde hij niet... Dom dom dom. Maar nu ligt hij lekker te slapen. Ik moet eigenlijk poetsen hier want m'n broer komt straks... Heb geen zin! Heb ook al geen boodschappen gehaald omdat Finn dus zo moe was en meteen naar bed moest. Nou dan doe ik die wel als Marc en m'n broer hier zijn. Heb voor Finn nog eten, en dan halen we denk ik Chinees ofzo. Doen we nooit, dus dat mag wel eens!
Joma gefeliciteerd met je verjaardag! Het is hier op zolder echt snikheet, dus iedereen een knuf. Ik hoop snel weer lekker op de bank te kunnen forummen! Gisteren zijn hier alle activiteiten gewoon doorgegaan. Het was volgens de oranjevereniging niet ineens stop te zetten. Dus ook gisterenavond op de kar nog een rondje door het dorp. Die koppies van die kinderen. Echt fantastisch! Allemaal leuke lampionnen, ze hebben genoten. Helaas geen foto's gemaakt, kaartje is vol en laptop stuk! Straks gaat Eva door het gat zwemmen en dan morgen proefzwemmen! Dat was het weer voor vandaag. Baal echt dat ik hier nu niet zo vaak te vinden ben. Het zweet komt nu uit alle porien (heb ik geen sauna voor nodig ), dus ik ga weer de koelte van de benedenverdieping opzoeken.
@meiske: Succes voor Eva straks! En leuk dat de kids nog genoten hebben! Voor hun is het beter dat alles gewoon door ging denk ik. Tis toch al erg... @dees: knuffel voor jou meis! Fijn dat je een leuke dag gehad hebt gister! Heb nog aan je gedacht: zei tegen Marc ha ben benieuwd hoe dees het in de sauna heeft. Hij snapte er niks van dus reageerde maar niet! wahaha
@maja: ben jij met het ov te bereiken? Anders lijkt het me best gezellig om de gordijnen korter te komen maken
he Finn moet steeds hoesten en wordt dan half wakker... Is ie straks of veel te vroeg wakker of niet uitgerust!
Ik nog nieieieieieieieieieieieie, half 6 pas. Bui is wat aan het zakken gelukkig, ik werd er moe van..... Nog niks van Joma gehoord?
Of vrijgezel en af en toe een scharrel voor de seks Balen SM Jaaaa, gisteren was echt leuk en ik werd gemasseerd door een heerlijke gespierde neger
Hihi heb je toevallig die dingen van de scharrel en de lekkere neger vanochtend tegen Olaf gezegd?Mischien dat hij daardoor beetje bozig is.