@ dames die weekend hebben jeeeeeeeeeeeeeeej ik ook @ dees. fijn dat het een geslaagde dag was balen van je woorden met olaf @ joma , hoe was het bij de dokter meid ? @ wen oe oe dat ziet er goed uit meid !! de rest een dikke knuff
Hahahaha, nog even en ze gaan neptieten maken om melk in te doen (hm, zal daar een markt voor zijn?) Haaa Mys
hoe is het hier , uhm , nog koppijn .. uitslag van de fotos was binnen niks op te zien , dus nu 3 x daags 2 molletjes hopen dat t helpt verder heeft bryan zijn eerste echte buil zie de foto , hij was met mijn fiets aan het spelen en toen viel hij om op de fiets
Ach gossie. Vallen en stoten gel erop doen van VSM Mys. Dat werkt best goed dat spul. Luuk bekijkt ook de vloer regelmatig van dichtbij namelijk
Hmmmm dat ding met die flesvasthouder snap ik het nut zo van? Je ´moet´ toch als nog je kind vasthouden?
Ja maar het idee is dat je dan je andere hand vrij hebt om... uhm... te zappen, je thee te drinken, te forummen (hehe) etc.
Ooh het begint hier nu te onweren ik ga het liefst onder mijn dekbed liggen nu, beng bang voor onweer,
Goed weekend Dees... Ik ben dr ook vandoor! En oh ja SM, die dingen heten toch echt Bragas volgens die website. Ze zeiden dat het het Spaanse woord is voor Bandana? Ach maakt ook niet uit, ze staan Fenne iig erg leuk!
hehe ik lach me rot, kijk effe om het hoekje de woonkamer in zit Sara op de bank, met een zak chips in de handen...rara van wie zou ze dat hebben?
goedenavond meiden ben nog op mijn werk en moet tot 21uur bedankt voor de felicitaties allemaal. Vanmorgen de huisarts geweest en hij heeft even gevoeld dikke darm opgezet en aan wat ik vertelde over mijn ontlasting heb ik waarschijnlijk een bacterie ik mijn darmen. Vroeg nog of ik op vakantie was geweest want daar loop je het meestal op. Nee ik niet. Maar heb een antibiotica kuur voor 5 dagen gehad en na 3 dagen moet het stukken minder zijn anders terug komen.
JOMAAAAAAAA... meid gefeliciflapstatterd!!!!... en fijn dat je ha iets voor je buikie heeft gegeven.. hopen nu maar dat t snel beter wordt.. Die flesvasthouddoek.. t enige waar ik m voor zou gebruiken is ...nou ja ik.. mijn schoonzussie dan.. die heeft zware rsi en kon geen fles vasthouden..te pijnlijk.. die knooide met voedingskussen om beeb op te leggen zodat ze haar niet vast hoefde te houden en kussens onder de fles zodat die ook niet vastgehouden hoefde te worden.. dan is zo'n doek wel ideaal.. maar persoonlijk vind ik t onzin..als ik iets wilde pakken dan klem ik m wel ff onder mijn dubbele kin hoor.. die dubbele tiet vind ik dan weer wel geweldig.. wil ed wel s zien...whahahahaha... @Dees.. meid fijn weekend.. IEDEREEN trouwens.. Hier een drukke, gezellige en vermoeide dag gehad.. veel gedaan en toch ook helemaal niks.. doodmoe, maar wel voldaan.. op een stomme manier.. boeien..voel me lekker.. @Mys.. meid wat een buil bij bryan en jij nog steeds hoofdpijn.. bah bah..sterkte meis.. @Zonnezeil.. wij krijgen er ook 1.. ideaal.. kun je nog s schuiven..ik wil er 2...ook voor over het bad in de zomer..buiten dan he.. @Wen. dat ziet er lekker uit.. begreep ik nu dat vriendlief dat gemaakt heeft??? super zeg... ik zit te twijfelen of ik de spareribboer ga bellen..heb er wel errug veel zin in..zal ik doen??zit hier om de hoek.. en is errug lekker..dilemma!!!!! euh euh euh.. block!!!