Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hmmmm Wen, wat ziet dat er lekker uit. Dat zal Koos echt nooit doen. Die is niet zo spontaan en romantisch en daarbij zijn we samen aan de lijn en is hij echt een beul als hij eenmaal bezig is. Gevolg is wel dat ik 2 kilo kwijt ben in 2 weken

Potverdepotver, ik had me nog zo voorgenomen om te blijven zitten, maar Sien heeft het toch weer voor elkaar hoor :) :) :) . Ze ging echt af als een katapult en er was geen houwen aan. Ik moet toch een met haar gaan bespreken hoe we het op een akkoordje gaan gooien want dit is nie leuk nie!

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    OWWWWWWWWWJA JOOOOMPIE PROFICIAAAAT !!!!!

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En jaaaaa hoooooor... Daar gaan we weer. :( Tessa wil weer niet slapen en is aan het spelen. We waren net gedoucht en geinstalleerd op de bank voor een film.

Wen, dat ziet er heerlijk uit zeg. WAt lief van Vin. Fenne ook genoten?

Joma, wel fijn dat je AB krijgt, maar toch... Het blijft vervelend. Bah. Beterschap.

Verder weet ik het niet, Tessa hangt aan m'n been. Ga ze snel vermaken. Doei

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Oja helemaal vergeten

JOMA GEFELICITEERD MEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat ongezellig die flessenhouder.. Dan is dit toch veel knusser? :D

(we vallen dan beide bijna in slaap hihi)

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ze heeft dan ook mijn vingers vast, zie je ook op de foto. Lief he? Soms met 1 hand mijn vinger vast en met de andere met mijn haar of met haar eigen haar spelen en frunnikken.

Hoi trouwens!

Heb met mijn mama gewinkeld. Heb een jasje en een jurk/tshirtding gekocht. We zijn maar in 1 winkel geweest en mijn moeder heeft zich arm gekocht haha! Ik ging ook vaan haar mee dus ben blij dat ze zo geslaagd is.
    Lune was heeeeel erg verdrietig geweest vertelde Jeroen. Hij kon haar niet troosten, ze had duidelijk pijn. Denk tandjes want de speen smeet ze steeds weg, zette zich helemaal schrap en krijste het uit. Arm ding :(
    Ik ga nu nog even xfactor kijken, heb niks gezien. Wast leuk? Mrijn, was Roan weer lekkah?
    Kom vanavond of morgen teruglezen en reageren, beloofd!

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen allemaal
    jullie liggen vast nog lekker te slapen of jullie kids te vermaken :)
    ik ga zo weer lekker werken gelukkig hoef ik maar tot half 2 das wel fijn :)

8. supermummy

supermummy Niet meer actief

Morgen meiden!

Lieve foto van Lune met Maja-Mama, ik vind het flesje geven ook nog een heerlijk moment, en hoef van mij nog niet afgeleerd te worden :)

Vivi werkze!

Hier ben ik ook al op het werk, ik hoef ook maar tot 13.30.

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Moguh..

Werkse Vivi..

@Maja.. mooie foto hoor.. lief vooral.. en lekker geshopt.. ik wil ook.....

@Fles.. ik geef al heel lang geen fles meer.. toen ie bijna 1 was had lisa de fles kapot geknipt.. en met 1 jaar gooi ik altijd de fles weg..maar dat is meer omdat ik zelf anders te makkelijk ben.. dan geef ik pap ipv brood bijvoorbeeld.. ken mezelf iets te goed.. heb niet t idee dat ie m mist.. Krijgt savonds gewoon net als smiddags en smorgens een tuitbeker melk na t eten en gaat dan naar bed..

Hij eet nu gewoon volledig met de pot mee en krijgt fruit uit vuisje.. banaan.. appel, kiwi etc..geen gesjouw meer met extra dingen enzo..

Hij liep trouwens gister wel 6 stapjes los.. zoooo leuk...

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh.. ARIEL.. ik wil je nog ff bedanken voor die Teletubbie dvd.. Marijn is er echt helemaal wild van.. tijdens t koken hangt ie altijd zo aan mijn been omdat ie wil eten.. erg lastig.. maar zet ik zijndvd op.. dan gaat ie ervoor zitten en zit zo een half uur rustig te kijken.. zoooo leuk... zegt ook lala..po....lief.. echt een superkadoo..

11. supermummy

Hahaha Ichtus ik moet zo lachen om jouw kinderen. De fles kapot knippen???? Ze had toch een tijd terug ook iets anders kapot geknipt ik weet alleen niet meer wat?

Al weer een beetje betere zin ? Tenminste ik dacht dat je niet zo lekker in je vel zat afgelopen week?

Genieten jullie ook zo van de streken die jullie kids nu uithalen? Sara is zo leuk en ondernemend de afgelopen dagen. De hele dag druk in de weer met een emmer en dweil door het hele huis schuiven. De blokkendoos naar de wc schuiven en daar alle blokjes erin gooien en ze stond dus gisteren op de verwarming daar was vanaf de bank opgeklommen. En dat de hele dag door met veel geklets en hard gelach.

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ga me storten op de was, dweilen en vanmiddag werken..

alvast fijn weekend iedereen.. knuff

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @joma: fijn dat je een ab kuur gehad hebt! Hopelijk gaat het snel over!
    @mys: och arme Bryan, goed gevallen zeg!
    @wen: ja dat ding had ik eens gezien. Belachelijk gewoon (behalve idd als je rsi of een handicap hebt, maar 1 hand bv...) Ik vind dat ook gezellig, een flesje geven. Hij krijgt ze bijna niet meer, maar heel soms 's ochtends lekker een flesje pap, dan genieten we echt even samen.

uhmm uhmmm kweet niet meer!

Ik mocht vanochtend uitslapen. Finn ligt inmiddels weer in bed. We gaan zo denk ik naar de stad met m'n broer.

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Morning! (nog net)

Maja, wat een lieve foto van jullie samen... wat schattig dat Lune nog echt zo de fles drinkt! *stiekem jaloers* ;)
    Fenne drinkt haar melk de ene keer uit een tuitbeker en de andere keer uit de fles, maar in ieder geval zelf terwijl ze aan tafel zit met haar boterhammetje. Ze is zo gek op melk dat ze die dan ook in ene keer naar binnen kloekt!

Ichtus, spenen doorknippen: leuk ritueel! hihi

Debora, uitslapen... lekker! Ik ben standaard eerder uit bed dan Fenne, das ook gek he? Zit vaak al een uur op de bank voor ze wakker wordt...

Boney, Tessa nog lang lopen spoken gisteravond? Lastig hoor, Fenne deed dat ook een tijdje en ik heb begrepen dat het te maken kan hebben met het leren lopen. Ze worden daar wat onrustig van en moeten dat 's avonds/'s nachts in bedje verwerken. Bij Fenne is het nu weer minder aan het worden, ze wordt nu soms even rond 21:00 uur wakker en dan is een kusje en een knuffel genoeg om weer te gaan slapen.

Mrijn, weer van Sien afgegooid ja? Jeetje, geen pijn gedaan aan de ribben of zijn die weer helemaal oke? Wat zou dat toch zijn he, is Sien nog niet gewend aan mensen op dr rug? Arme jij, hoop dat snel beter gaat!
    Oh en hier trouwens ook aan de lijn en ik ben vanmorgen de weegschaal heel verstandig uit de weg gegaan na dat geschrans van gisteren. Dat zien we van de week wel weer hoor! :)
    Hier nu 5 kilo kwijt in de afgelopen 2 mnd, ik wil er nog 4 a 5 kwijt en dan ben ik tevreden. Hoe gaat het bij jou? Heb je nog tips?

Joma, nog leuke avond gehad?

Zo ik ga eens even iets doen. Als Fenne wakker wordt gaan we naar vrienden die nu aan het verhuizen zijn. Vincent is al helpen sjouwen. Fenne en ik gaan naar het nieuwe huis om daar beetje gezellig te doen en misschien wat dingentje uit te pakken en op de plek te zetten etc... of we zouden ook de tuin gezelschap kunnen houden, anders ligt die daar ook zo alleen! :D 8)
    ( :) tip voor shopverslaafde mama's as myself:
    NIET kijken naar de nieuwe collectie van NAME-IT! :) )

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    te laat wen,gister al aardig wat ingeslagen

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    echt Debie... wat heb je gekocht?
    Ik was net even in de winkel hier en ze hebben echt te gekke dingen he? Vooral de kleertjes vanaf maat 92 vond ik helemaal te gek... en die topjes en leggings daarvan mag Fenne best hebben in 92. Oh... ik zit mezelf weer gek te maken: STOP! :oops:

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Oh de wekker gaat, m'n haarverf moet er uit... doeg!

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zetten ze me zomaar op zo'n zingende stoel.. Dat is toch gewoon kindermishandeling..? boehoeoe!

En nu alweer in de wandelwagen.. Dat is ook niet tof! Waarom snappen ze dat nou niet.. :rolleyes:

Overal staan en langs de bank lopen vind ik wel leuk!

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lune ligt nu te slapen en Jeroen is aan het hardlopen. Ik ben vanochtend met mijn mama naar de plantjesmarkt geweest en ben goed geslaagd! Ben blij :D

Wen, bedankt voor het voeden van mijn koopverslaving, aaaaaah! Ik ga gewoon niet zoeken op internet en de kledingzaken vermijden. Heel simpel.. :rolleyes:
    Amazingkids heeft trouwens uitverkoop..
    Is je haar gelukt?

Mrijn, was Sien nog helemaal niet zadelmak? Of is het ook nog nieuwigheid omdat ze ergens anders is? Wel balen dat je er weer afgekukeld bent :(

Haha, Sara die de blokjes in de wc gooit :) Dat vind ik echt humor :D
    Wat lollig dat ze zo ondernemend is SM, klinkt leuk!
    Lune is niet zo ondernemend en creatief. Ze zit weer even in een lastige fase en zit zichzelf erg in de weg. Huilt ontzettend veel en is heul heul snel boos :confused: Eten en slapen gaat ook niet super en er komt een tandje door. Nummer 3 hihi.. Ze zeggen dat ze nog meer last hebben van de hoektanden en kiezen, ik hou mijn hart vast :rolleyes:

Protesteren jullie kids ook zoveel? Lune is me contant aan het uittesten lijkt het wel. Bij alles probeert ze of zij het kan bepalen zeg maar. Zelfs als ik haar sokken aan wil trekken gaat ze nog protesteren en met haar benen trappelen.. Of als we samen spelen en ik wil een blokje ergens in doen of neerleggen schudt ze boos 'nee' en smijt vervolgens het blokje weg.. Smijten met eten, overal aanzitten wat niet mag, slaan etc. Ook naar bed brengen is ineens een drama terwijl dat altijd zonder problemen ging.
    Plieieieies zeg me dat dit normaal is en het een fase is.......
    Iemand..? :|

Ik moet er soms ook wel stiekem om lachen hoor, dat probeer ik dan echt te verbergen.. Hoewel, als ik boos word maak ik ook geen indruk want dan gaat zij juist lachen. Klein mini monster :)

20. supermummy

Ooh wat leuk een kijkje in het leven van Lune!

Zo ben net thuis van het werk, effe lunchen en dan lekker een middagslaapje op het terras doen :)

Deel Deze Pagina