hey meiden zo hier weer een lekker werkdag achter de rug en daarna heerlijk gefietst met bryan echt zalig. Heb ff een vraagje aan jullie met name degene waar de kids al kiezen hebben waren die bij jullie kinderen ook blauw toen ze die kregen?? heb namelijk ontdekt dat bryan 2 kiezen krijgt en eentje daarvan is helemaal blauw en weet niet of dat normaal is
goedenmiddag hier gewerkt vandaag, vanmorgen had ik behoorlijke buikpijn gelukkig nu wat minder, vanavond een huis vol visite voor mijn verjaardag, net ff gezogen en gedweild,gwen gebadderd en kan over een uurtje naar bed toe. en dan ff omkleden en dan mogen ze komen, fijne avond allemaal
Fijne avond joma! @vivian: hier ook 2 grote blauwe plekken waar de kiezen kwamen Maja: tis echt een fase meid Meneertje hier wil ook niet meer gewoon gaan slapen. En probeert ook vaak hoe ver hij kan gaan... Gaat echt over!!! En wat leuk dat Lune overal langs loopt! @wen: Weet niet meer wat ik tegen je wilde zeggen... uhm uhm... Oh ja Je bent eerder wakker dan Fenne! haha dan zou ik hier al om half 6 's ochtends op de bank moeten gaan zitten! @Mrijn: niks bezeerd? Hopelijk went ze snel en zit jij meer op Sien dan op de grond @SM haha daar kan ik wel om lachen, blokjes in de wc gooien! Wij zijn in de stad geweest en hebben bij een jaren 60/70 winkel een gave witte lamp voor boven de eettafel gekocht. Niet te retro, dat wilde Mar eerst maar vond ik te. Dit is gewoon een witte glazen stolp.
hij heeft ook nog van die lange donkere wimpers, waar ik jaloers op ben wahaha die heeft ie van z'n papa! Sara heeft ook van die prachtige ogen, maar ik geloof dat ik dat bij elke foto zeg hihi
Wat een prachtige ogen heeft Finn toch! Zwijmellllll Juul heeft vandaag haar eerste losse stapjes gezet! Echt zo totaal onverwacht, maar zo cute! Ze ging er echt voor staan en na een paar valse starts lukte het haar om 4 passen te zetten. Ze heeft het daarna nog een paar x geprobeerd dus ik denk dat ze het truukje de komende dagen wel onder de knie gaat krijgen. Hier geen blauwe kiezen. Juul krijgt nu haar laatste 3 hoektanden in 1 keer door en daar heeft ze wel wat last van, Ik kan alleen niet zeggen dat ze er ook om moet huilen. Ze zit gewoon veel op haar vingers te kauwen en ze kwijlt meer. ALs het goed is zijn we voor we op vakantie (8 juni) gaan van dan tanden- en kiezengedoe af en kan ze nog lopen ook! Juul gedraagt zich heel wisselend op het moment. Ze kan heel driftig zijn, maar met een grapje of afleidingsmanouvre is dat ook zo weer over. Verder is ze onwijs knuffelig en dat is echt voor het eerst! Ik geniet er naar van want over een paar weken is ze waarschijnlijk zo wijs en zelfstandig geworden dat ze me helemaal niet meer nodig heeft. Waarom Sien zo enorm stout is, weet ik niet. Ze is nog heel jong, pas een paar maanden onder het zadel en moet natuurlijk ook nog wennen aan de nieuwe omgeving. Daarbij is ze ook nog eens heel erg lenig en snel en als ze eenmaal gaat bokken, houdt ze blijkbaar pas op als ik ernaast lig. Ik heb het gister een hele tijd volgehouden, maar ben uiteindelijk via haar kont op de grond terecht gekomen. Ik heb nu alleen een beetje stijve nek. Ben nog wat foto's aan het uploaden.
in actie met z'n little people bus is trouwens wel erg sociaal speelgoed; er zit een rolstoel bij en een rolstoelplaats in de bus!
Goedenavond meiden: Zo de koters liggen te bed dus ik heb even wat tijd. Wat was het toch weer een heerlijke dag vandaag,tis hier nog steeds droog maar wel een grauwe grijze lucht. Ik hoop dat het as week nog een beetje mooi weer is anders wordt het denk ik een lange week voor mij en de kids. Die hoeven pas 11 mei weer na school toe. Ik heb een beetje terug gelezen: Als eerste JOMA meid nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Mys: wow wat een plek zeg,keano heeft al 2 beulen achter de rug. Mrijn: las ik dat nu goed? Heeft stien je nu weer laten vallen??? Ichtus: leuk zeg dat lisa de fles stuk heeft geknipt,hier heeft keano sinds 5dgn geen avondfles meer. Ben ik echt heel blij mee en sinds 2 dgn eet hij eindelijk weer eens vers fruit. Sm: haha die sara toch blokjes in de toilet,keano gaat daar graag lekker in roeren met zijn vingers dus moeten wij de wc deuren echt dicht laten. Maja: tis een fase tis een fase,hier is keano ook erg lastig de laatste dagen zeg,vervelend wil alles zelf doen en een echte draak. Slapen tja jammeren even een halfuur en dan als niemand komt besluit hij toch maar te slapen. Zag dat lune nu lekker overal langs loopt? leuk hoor meid. WELKE KINDJES LOPEN ER NU ALLEMAALLOS? HIER NOG NIETS HOOR EN HEB NIET HET IDEE DAT DAT GAUW GEBEURT KRUIPEN VIND IE VEEL LEUKER VOLGENS MIJ. Verder slaapt keano sinds 2 dgn nog maar 1x per dag van half 2 tot 4uur. Ik begon te merken dat 2x per dag nu teveel is en hij dus sávonds moeilijk gaat doen. Ook vond ik meneer van de week opeens boven en is dus even zelf helemaal alleen de trap op geklauterd. Hier moet de woonkamer deur dus echt dicht blijven aangezien wij hier beneden bij de trap met geen mogelijkheid een hekje kunnen plaatsen. Boven ging ook al bijna niet maar na lang denken had hubbie daar gelukkig een oplossing voor.
@lianda: hier ook nog geen lopend kind. Finn kan zelfs nog niet zelfstandig staan. Oh zou me rot schrikken als ik Finn ineens boven zou aantreffen! wij moeten ook nog traphekjes plaatsen. Vervelend als dat niet kan!
Ooh wat leuk een hele updat van Keano, ja het is uitkijken nu he!Of ze zitten in de wc pot te roeren of ze staan plots boven aan de trap. SJUUL wat doe je nou ineens stapjes los??Wow jij gaat echt als een speer,wat ga je haaard! Vandaag 2 mei, moest effe aan vorig jaar terugdenken, ik werd dus na 5 weken op 3 mei uit het AZM-Maastricht ontslagen precies een jaar geleden. Wat een tijd heb ik daar doorgebracht pffff. Ik ben ze nog steeds dankbaar dat ze zo geduldig met me zijn geweest.
Ja het is echt een dalton,zo noemt mijn schoonpapa al zijn kleinzoons en tja hij heeft er nu 5. Helaas nog geen kleindochters en vind de naam wel erg goed bij keano passen. deborah: keano staat ook niet zelfstandig hoor ja 1x maar volgens mij was dat gewoon ineens en noiit meer,ach komt vanzelf wel. sm: wat was er dan eigenlijk meid? kan het me ff nie herinneren
oh belangrijke dag sm... Wat een moeilijk periode, en alweer een jaar geleden. Al die tijd zat je bij mij om de hoek, en toen wisten wij hier geloof ik niet waar je was. Je bent er sterk uitgekomen meid!
Vind trouwens dat finn echt mooie ogen heeft zeg,zie nu pas je foto's tis echt een knapperd! Ik heb foto's van de poessies zal ff kijken hoe ik dat ook alweer moest plaatsen.