hier alle 4 we hebben vanmiddag de kleintjes allemaal alleen gefotografeerd in het gras die foto's moet ik nog ff op de pc zetten hier waren ze denk ik 10 dgn oud
dat klopt deb volgens de meeste vinden ze keano het meeste op jimmy lijken ik vind juist meer op giovanni de oudste
ik kan nu ook eindelijk weer is lachen en ben erg verslaafd aan de poesjes,hij wil er altijd na kijken en eergister waren we hem gewoon kwijt. wij roepen geen reactie zat hij in de bench bij de poesjes met het deurtje dicht!
Juul eet nog steeds als een bootwerker! Wat doe je als je bent uitgekeken op je stapeltorending? Mijn schooier ind e kattenmand Vandaag zijn mijn oefenschoentjes eindelijk bezorg en ik heb meteen geoefend!!! Mijn eerste echte schaafwond!
Wauw leuke foto's gezien! 2 mooie mannen en een prachtige dame! Finn heeft idd hele mooie ogen zeg! En Keano ook al zo'n lekker ding.. Ik vind hem ook op zijn broers lijken. Leuk, 3 van die stoere jongens. Mrijn, je moet Juul opgeven voor model voor een merk kinderkleertjes ofzo, volgens mij zou ze zo aangenomen worden Ze is echt mooi! En die krulletjes.. Zit je daar nou niet de hele dag aan te frunniken? Zou ik wel doen denk ik
Oke, dan ga ik ook nog even spammen... Hoe stoer ben ik..?!?!?!? (ze klimt er zelf niet op hoor, we tillen haar erop maar dan vindt ze zichzelf alsnog retestoer 8) )