@suus opzich geen klachten, alleen erg moe en af en toe duizelig maar denk niet dat dat met vloeien te maken heeft toch?
Vivian, mijn vriendin had maar een week gevloeid dus het kan makkelijk hoor. Vrijdag zal ik wel horen hoe het met de hechtingen staat want dan moet ik op controle bij de gyn. Pffffff, Luuk is al de hele morgen niet stil en tevreden te krijgen. Alleen maar huilen en zoeken. Maar ik blijf er geen eten in gieten hoor
Hallo! Hier ben ik ook weer! Mannetje is vandaag voor het eerst weer aan het werk gegaan, dus nu sta ik er "alleen" voor! Aaron doet het fantastisch, hij groeit goed en hij eet goed, huilt weinig en slaapt snachts ook heel goed, alleen rond een uur of 3 of 4 moet ik hem voeden, en dan komt smorgens pas rond 7 of 8 uur weer! en de borstvoeding gaat ook super goed! Alleen een nadeel, ik vind borstvoeding geven vreselijk... Ik weet het, sommigen zouden een moord doen voor borstvoeding die zonder problemen gaat. Echt waar, heb geen kloven, aaron drinkt maar 10 tot 20 minuutjes en dan zit ie vol voor 3 of 4 uurtjes en hij groeit fantastisch... dus geen rede voor klagen zou je zeggen... Maar ik vind het helemaal niet leuk om te doen, ik geniet er helemaal niet van... Hebben meer dames hier last van? Zijn er al mensen gestopt met borstvoeding en om welke rede? Ik vind het eigenlijk nog te vroeg om te stoppen want het is zo goed voor hem.
over vloeien: ik vloei nog wel, maar ik heb aan 1 inlegkruisje per dag genoeg, zijn echt nog maar een paar druppeltjes... sex: hier nog niet, mag na een keizersnede pas na 6 weken weer en sowieso niet als je nog vloeit, dus nog even geduld. Tijdens mijn zwangerschap had ik geen libido meer, maar dat is nu wel weer terug gekomen. Man helemaal blij, die was bang dat het weg zou blijven
Wat vervelend van Luuk dat ie iedere keer zo huilt... Kan me voorstellen dat je niet iedere keer blijft voeden... Misschien niet helemaal te vergelijken, maar aaron had 3 dagen lang regeldagen... Ik werd helemaal gek ervan om het half uur of uur wilde hij weer... en als jij dat iedere dag hebt vind ik het knap dat je nog steeds de borst geeft!
@dees oke dat stelt me weer beetje gerust dacht al dat het niet normaal was. Jeetje wat rot dat luuk zo onrustig is, en teveel voeden zal ook wel niet helpen wel? Hoopdat hij snel wat rustig word meid dikke knuffel van mij
ben der weer even vandoor moet nog voeding maken en wil ff naar intratuin dus hoop dat bryan rustig blijft oh net mijn pakje van otto ontvangen heerlijk weer lekker shoppen in mijn eigen maat mijn eigen broeken zijn me te groot dus reden om lekker nieuw in te slaan he ga volgende week lekker shoppen ben ik weer eens aan toe ben benieuwd voor wie ik wat koop voor mij of voor bryan haha
Speentje spuugt hij uit dus het is geen zuigbehoefte. Hij drinkt gewoon niet goed door aan de borst (tutteren) en krijgt daardoor te weinig binnen. Ik kolf tussendoor wel en dat krijgt hij dan na een voeding nog extra. Alleen vraag ik me af of de borst geven dan nog wel zin heeft. Hij zuigt namelijk de boel wel kapot door dat getutter en moet minimaal een half uur drinken om een beetje tevreden te zijn. Ik sta trouwens regelmatig op het punt om op te geven hoor
Ik heb trouwens voor het eerst een klein hanekammetje kunnen maken bij Aaron, hij is wel een halve centimeter hoog, en het staat zooo schattig
Waarom stop je dan niet gewoon? Hij heeft de eerste maand nu gehad, dus het begin heeft hij binnen van het goede van borstvoeding! Hij heeft een goeie basis gelegd... Hmm, tja, flesvoeding is duur... Das een van de hoofdredenen waarom ik nog borstvoeding geef!
dees, je moet doen wat je gevoel je ingeeft. en als luuk het beter doet met flesvoeding dan is dat alleen maar een plus punt. meid volg je gevoel!
ik had ook super super graag bv willen geven maar helaas ging dat niet. en flesvoeding is idd best duur, maar ja het is niet anders.
ik ga ff proberen een uurtje te slapen. we liggen al op bed nu nog de oogjes dicht . dylan en de hond slapen al nu ik nog hihihi doei doei
Rot voor jou, maar toch fijn om te horen dat het haast nergens vanzelf gaat. Jij hebt dan nog de mazzel dat je veel voeding hebt, hoef je daar niet over te twijfelen... Ik voed alleen rond 24u en 4u bij met een spuitje kv. Er gaat dan vaak maar 30ml in en dan is ze tevree. Heb net gewogen en Juul is toch weer 40 gram gegroeid sinds gister. Dat geeft moed! Ik ga zo de kolf terugbrengen en dan wat pep halen van Weleda. Hopen dat dat net het verschil maakt. Ik ben erg benieuwd wat de osteo en lk voor je kunnen doen. Dat traject wil ik ook nog wel bewandelen indien nodig... De overstap naar flesvoeding lijkt af en toe wel éél aantrekkelijk als ik eerlijk ben...
Ik vind het soms ook fijn om hem aan de borst te hebben en inderdaad flesvoeding is duur. Daarbij moest ik een goed kolfapparaat hebben voor als ik weer ga werken dus ik heb een dure gekocht (295) en die heb ik dan ook voorniks