Hmm Rosalie ligt nog steeds te pitten trouwens Zal ik over een kwartiertje ook maar eens wakker gaan maken...
Fijne vakantie Ichy! Heerlijk van genieten! En alvast succes met je echo. Ben benieuwd! Och gut, Sofie zo hard gevallen.. Sneu zeg! En idd bikkelientje dat ze niet vreselijk gehuild heeft. Lune schreeuwt al moord en brand bij een hzpbsje (heel zacht plattebeksmakje). Net haar moeder Mijn mama komt hier zo even oppassen. Kan ik naar de fysio. Lekker naalden in mijn nek laten steken Mijn mama eet hier ook, misschien paps en m'n broer ook. Jeroen komt laat, die moet met zijn zus naar een klant van hun. Lune is weer wakker, pluk haar er weer uit. Hoeveel slapen jullie kindjes nog? Lune doet nog 2 slaapjes per dag. De laatste week slaapt ze ineens weer super. In de ochtend zeker zo'n 2 uur en 's middags ongeveer een uur, soms langer. Nou ik gahaaa!
Succes bij de Fysio! Gezellie hoor dat je mams komt eten! Rosalie die slaapt de laatste tijd weer super overdag, wel maar 1 slaapje, maar die duurt wel 2-3 uur!
ikke is zo jarloers op al die slapende kindjes, zucht meiske balen zeg, gelukkkig zijn het nog maar melktanden, wel erg zielig
Slaapt Ilse overdag ook niet goed? Rosalie die sliep tot 2 weken geleden ook niet goed hoor overdag Ja samen met mij in bed
Goedemiddag meiden, ICHTUS, fijne vakantie gewenst! Geniet er extra veel van straks met 4 kids zal het er wel nog minder van komen. Meiske, arme Sofie. Wat een bikkel zeg! Sara heeft ook al een stukje van haar voortand afgebroken, en ik heb het niet eens gemerkt toen het gebeurde. Maja,veel plezier bij de naaldenman hopelijk heb je er baat bij. Wij zijn vandaag allebei vrij. We zijn wat gaan winkelen (niks gekocht) en daarna lekker gaan lunchen in een visrestaurant. Ik had een salade + mosselen, daarna zalm met gefrituurde groene pepertjes en een ijsje toe, ook nog een koffie. Jummie Sara ligt net op bed dus ik ga ook effe wat slaap meepikken. Tot later!
ariel meestal 1,5 uur dat ze slaapt overdag. sm klinkt als een gezellige middag. Bah net kwam duo-collega ff langs en vertelde me dat ik volgend jaar een groep 5 krijg, nou vind ik dat best leuk maar moet dan verhuizen naar de depandance en vind de collega's daar echt niet zo geweldig, kliekje waar ik niet van houd. Directeur heeft me ook nog eens gekoppeld aan echte ouderwetse kleuterjuf, kan ik het mooi opstarten, baal hier stevig van, klinkt ff heel lullig maar werk mijn 8 weken aan het begin en mijn 10 aan het eind en verder bekijken ze het maar. Ik zal me voor mijn klas 100% inzetten maar dan is dan ook echt alles mee gezegt.
Zo ben weer wakker, heerlijk 2 uurtjes geslapen en Sara slaapt nog...ik maak haar zo maar wakker. Debie, klinkt gezellig die ouderwetse kleuterjuf, maar hoe gaat dat in zijn werk? Mixen jullie kleuters met groep 5?
Mijn man is om 1630 weggegaan om een soort van kippegaas te gaan halen voor het terras, en is nu nog niet terug... het is een kwartiertje rijden. Zijn telefoon heeft hij thuis laten liggen.
Fijn, hubby van SM is weer terecht Wat is een mobieltje dan toch handig he? Ik kan ook echt niet meer zonder hoor, terwijl ik vroegah niet eens zo'n ding had en ik mijn leven echt niet minder leuk vond haha! Ik begrijp je verhaal niet zo goed Debie. Krijg je er nou een groep bij? Doe je die dan samen met de kleuterjuf? Hoe dan ook, jij baalt van de situatie en dat vind ik balen voor je. Mijn ouders en broer hebben hier gegeten. Mijn vader ging al op tijd weg en mn broer ook, mijn mama bleef nog even maar moest werken om 19u dus was toen ook weer weg. Baal dat ik nu alleen ben, krijg nu de na pijn van de behandeling en Lune is erg onrustig. Heb er al 3x een kwartier gezeten. Ze had ook hele rode billen, denk dat er weer kiezen aan zitten te komen. Ze heeft nog nooit rode billen gehad en nu best erg, ook een beetje plekjes erbij. Hoop dat die stomme kiezen snel door zijn. Zielig toch voor m'n grietje. Hoop ook dat Jeroen snel thuis komt want ik heb echt pijn. Lekker handig om dan achter de pc te gaan Mja, verslaafd he..
Debie, balen van de situatie op je werk zeg! Maja, napijn Da's niet fijn (dat rijmt) Hopelijk is het niet voor niets geweest en helpt het wel. Ik weet nog wel dat ik, toen ik zwanger was van Stijn, naaldjes heb laten zetten om de bevalling in gang te zetten. Was gelukkig bij mijn zus (niet die zwangere, maar andere zus), zodat ik af en toe kon gillen. Sjee, wat deed dat zeer zeg! En helpen ho maar. Dat was nog het meeste balen, pijn voor niks! Fijn dat hubby van Supermummy weer veilig thuis gekomen is! Hoi Boney
Oh ja, was vergeten te zeggen dat ik het heeeel zielig vind dat Lune zere rode billetjes heeft Sofie haar billetjes waren ook zo rood vanavond, beetje kapot ook. Dus ik zet haar in bad, gillen en huilen. Dat deed zeer. Ik heb haar er gelijk uitgehaald. Dan maar een keer niet in bad hoor! Dikke laag sudocreme erop gedaan. Dan is het morgen alweer een stuk beter.
nee, de kleuterjuf heeft ook geen keus en moet een groep 5 gaan draaien, die zal daar dus ook niet blij mee zijn, en ik moet de groep dus goed neerzetten de eerste 8 weken zodat die de rest van het jaar draait. grr maja balen dat je zo'n last hebt
kom ook ff gedag zeggen vandaag drukke sop en boodschappen dag met mars gehad boven aan het rouzen geweest samen en gwen er tussen hihi ging goed net vanavond wezen werken , morgen weer werken en zaterdag tot 12.30 en dan braderie hier in het dorp dus ff buurten , zondag feestje schoonouders 35 jaar getrouwd. en hoop maandag weer ff te relaxen en wat meer bij te kunnen houden hier, ik plof nu zo op de bank neer en dan is het weer genoeg dikke knuffel allemaall