Oeh, leuk Suus! Waar heb je dat besteld? Wil ik ook ff kijken. Je bent hartstikke goed bezig meid! Knap hoe je alles oppakt en er echt hard aan werkt. Ben mega trots op je.
Suus bedankt voor de Lief! tip!! Mijn zus gaat binnenkort bevallen van een jongetje, dacht aan dit broekje Bekijk bijlage 417
Ik vind Damian wel een leuke naam hoor, ook Shakira vind ik wel leuk, maar vindt het niet leuk als je kind naar een bekendheid genoemd wordt, net zoals Britney.
Graag gedaan hoor. Ik ben nu alweer op een andere kledingsite aan het kijken....ook sale.....https://www.aplomo-kinderkleding.nl/checkout/onepage/
Suus, ik vind het ook goed van je dat jij het 'probleem' inziet en eraan probeert te werken, je doet het hartstikke goed! En idd als het niet af komt voor de vakantie, dan blijft er maar wat liggen (ik weet makkelijk gezegd) Wanneer ga je trouwens op vakantie naar Italie was het toch?
Wie weet er trouwens nog leuke sites voor het bestellen van baby hebbedingetjes, wil voor de baby een mand maken met daarin kleine kadootjes. En dan heliumballonnen eraan, zodat het een luchtballon lijkt. Heb alleen nog helemaal niets
Ja dan zou iedereen dezelfde naam hebben hahaha... Maar zou ik nou het poloshirtje nemen of de singlet?
Gardameer, leuk! Toen ik klein was gingen we daar altijd heen, naar Lasize, camping La Quertia (of zoiets). Ik heb er leuke herinneringen aan.
Grrr soms kan ik mijn man wel achter het behang plakken. Ik wil dat ze de boodschappen thuis komen bezorgen, omdat we 4 hoog zonder lift wonen. Kost 5euro, nee vind hij te duur en belachelijk. Hij laat mij niet met boodschappen slepen hoor, maar het is zo makkelijk om thuis te bestellen en dat ze het thuis bezorgen enzo. Maar nee hoor hij zegt dat hij het voor 5euro zelf gaat halen
Hoihoi, Weet iemand toevallig nog een site met leuke sandaaltjes? Ik heb me helemaal lens gezocht hier in de buurt bij schoenenwinkels. Maar niks gevonden. De meeste sandaaltjes beginnen bij maat 22. Ga nu even teruglezen.
Ichtus, geniet van je weekendje samen! Maja, ik had wel acupunctuur gehad. Mijn zus is o.a. acupuncturiste en zag mij als gewillig slachtoffer. Helaas heeft het bij mij niks geholpen. Die behandeling bij jou klinkt ook niet echt lekker. Gelukkig helpt het wel bij jou! En nog lekker geslapen? Ik heb trouwens niet het idee dat Sofie last heeft van tandjes/kiesjes. Ik weet echt niet waar het door komt. Het is gelukkig al wel een stukje beter, maar als ik haar billetjes wil afdoen, dan roept ze al bij voorbaat auw Wel zielig hoor! Goed geslaagd bij Lief! Suus Leuke kleertjes hoor! Slim idee van je om dingen op te schrijven. Hopelijk gaat het werken. En dus nog steeds druk op je werk. Goede instelling hoor, af maken wat echt af moet en de rest lekker laten liggen Naatje, ik vind het poloshirt ook leuker. Supermummy, ik zal zo even het topic babynamen lezen! Haha, een zunige man heb je. Die van mij zou nog er wel 10 euro voor willen betalen
Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven en vinden dat ik mag slapen ipv naar de cursus ga Heb jullie advies dan ook maar opgevolgd.. Heb even geslapen maar daar is mijn nek alleen maar stijf van geworden. Beetje jammer. Ach, morgen moet het al een stuk beter zijn volgens de fysio. Suus ook ik ben trots op je! En ik herken heel erg veel in wat je zegt. Ook mijn humeur hangt voor een groot deel af van die van Lune. Het is andersom ook zo, dus dan kom je in een lekker cirkeltje terecht. Als Lune niet te genieten is, aan me hangt, niet lekker is en/of niet wil slapen word ik zelf helemaal onrustig en chaggie. Goed om dat te beseffen en moeilijk om daar wat aan te doen. Ik probeer er dan vaak uit te gaan met haar en de moed erin te houden en het gezellig te houden maar dat is gewoon moeilijk. Als je de gouden tip hebt, geef je die even door? En verstandige collega's heb jij zeg! Heel goed om werk even te laten liggen, loopt niet weg! (jammer he?). Maar voor een controlfreakje met een groot verantwoordelijkheidsgevoel en perfectionistische trekjes is dat best lastig of niet? En ook jij weet natuurlijk als geen ander dat als je weet wat je valkuilen zijn en daar ook aan werkt en mee om leert te gaan, je daar uiteindelijk sterker van wordt en je juist je kwaliteiten kan inzetten. Dat ben je nu aan het doen, dus helemaal super meid! Jaa, supermeid, dat ben je! hihi..