Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeetje mineetje, Lune is met een paar weekjes al weer anderhalf:$:(

*zucht* daar gaat mijn kleine babymeisje..

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hi girls... ik kan de tijd/zin/puf/moed niet meer vinden om steeds alles bij te blijven houden. Vooral niet nu ook hyves weer actief gebruikt wordt. Ik merk dat ik hier kom en dan eigenlijk alleen maar even snel scan of er bijzonderheden zijn zonder echt te lezen en om foto's te bekijken. Tis echt een soort verslaving geworden om als ik achter de laptop zit even stiekem ZP te openen om te spieken... ik ga dan ook even wat meer afstand nemen, eens zien of ik deze 'verslaving' kan doorbreken. Niet omdat ik jullie niet meer lief vind, maar meer omdat ik zelf er soms van baal dat ik zo veel met 't forum bezig ben. Maar dat betekent niet dat jullie me niet meer zien hoor! ;)

knuffie... x

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dus jouw zus is acupuncturist Meiske? Wat grappig. En deed het zo'n pijn? Wat maf, ik heb van die naaldjes eigenlijk niks gevoeld en volgens mij hoort het toch ook geen pijn te doen? Of ben jij zo'n mietje:p:D (ik klaag nog even door over mijn nek hoor8))

SM, ik had ook wel een tientje over voor boodschappen die bezorgd worden naar 4 hoog. Sjeempie! Mja, als hij het wil halen, prima toch?
    En dat topic had ik ook gelezen ja. Ik zou het wel cool vinden als je zou zeggen dat het kampnaam is, maar daar maak je geen vrienden mee haha! Hier woont een hoogblond meisje in de straat met 2 erg hollandse ouders en ze heet......... *tromgeroffel*

Janeesha
    :D
    Haar zusje heet Ashley. Ik gok dat hun achternaam 'de Boer' is. Ik hou dr van.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    ksnaput Wen;)
    Kom maar gewoon spieken als je zin hebt. En zo niet, dan niet! Hier is het ook een verslaving. Of een gewoonte. Of allebei. Baal er soms ook van, dat gaat met fases. Denk dat als ik meer tijd zou besteden aan een baan of studie ik er nog meer van zou balen en ook afstand zou willen nemen.
    Enne, jij bent ook niet minder lief omdat je afstand neemt hoor;)

5. supermummy

supermummy Niet meer actief

:DWen heeeeeeeel begrijpelijk! Ik baal er ook weleens van dat ik hier zoveel te vinden ben, heb wel belangrijkere dingen te doen.Kom gewoon langs als je wilt.

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Puuhuuu Wen neemt afstand. Nee hoor meid, ik kan het helemaal begrijpen. Kom gewoon wanneer je er puf/zin/tijd/whatever voor hebt. En net als Maja vind ik je ook nog steeds erg lief! Kussie.

Maja, Janeesha de Boer....whaaahaaa. Dat bekt toch ook niet lekker. Om die reden hebben we Tess geen Dewi genoemd. Als ze het uiterlijk van Jan zou krijgen (indisch) en met die naam, dan zou men denken dat ze niet hollands is. Maar wel met een mega NL achternaam.
    Ik hoop wel dat de fysio gelijk krijgt, kan niet de bedoeling zijn om nog meer last te hebben...

Nou, ik heb de keuken schoongemaakt, een heel vervelend telefoontje gepleegd (zag er al dagen tegenop), speelparadijs opgeruimd en alles klaar gezet om straks zo weg te kunnen.
    Nu nog even relaxen en dan straks met Tess de stad in.

7. supermummy

:)Hihi Maja, ja je moet ervan houden dat soort namen. Ik hou meer van korte makkelijke namen, maar misschien wordt het bij mijn tweede meisje ook wel Destunie (=Destiney :D)

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Whaaahaa SM, da's ook leuk een naam fonetisch spellen....euhm denk denk....
    sjantal ofzo

9. supermummy

Ja dat gebeurd hier ook veel in Spanje.
    Die mensen spreken dan gewoon helemaal geen engels en willen dan een engelse naam geven.

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemiddag!!

11. supermummy

En de namen die wij tot nu toe hebben

Janna (lijkt te veel op Sara?)
    Jenna (ook best kamperig of niet?)
    Jasmin (mooier met y?)
    Nora (maar in combi met Sara vind ik niet zo)

12. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik vind achterlijkkutventje en stomhuppelkutje wel leuke namen...

Wen, ik snap het helemaal hoor. We zien je vanzelf wel verschijnen als je zin hebt. Gooi je hier wel af en toe foto's van je knappe meiske?

13. supermummy

Hoi Ariel !

Ik ben zo weg, ik word opgehaald door manlief.

14. supermummy

Ja die namen stonden ook op mijn lijstje helaas komen ze al in de familie voor :D

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Vergeet Romy niet :D

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha ha ha, lig helemaal in een deuk om Dees die er heerlijk tussendoor komt. Dat zijn pas originele namen.

SM, ik vind Nora echt een mooie naam, maar lijkt idd veel op Sara. Die andere namen vind ik niet zo mooi.

17. supermummy

Geen een :x moet ik weer opnieuw beginnen.

Mij overtuigd ook geen, behalve dan Jasmin.

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    ik vind Yasmina wel een leuke naam, ben dr alleen nog niet helemaal achter of k dat ook kamper achtig vind...

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Manuela....ook zo'n lekkere kampnaam.

20. supermummy

Hahaha nu je het zegt ja zou ook kamperig kunnen zijn.

Deel Deze Pagina