Yasmina....neuh, vind ik ook niet mooi. Maar ik ben wel een heeeeele moeilijke, wat dat betreft. Vind een naam niet snel mooi. Over Tess echt mega lang moeten nadenken.
Hier noemen ze nog vaak meisjes Dolores dat betekend PIJN in het spaans of Soledad fat betekend eenzaamheid. dat is toch ook erg.
Hihi Rosalie had ook dr naam pas toen ze een uur oud was! Zaten te twijfelen tussen Isabella en Rosalie. En ben zo blij dat we Rosalie hebben gekozen, vind Isabella nu echt vreselijk!
Jeuj, Tessje is wakker....alleen betrekt het weer hier nu. Kan ik nog niet met haar weg....ach, dan maar met de auto. Ben vandaag toch liever lui dan moe.
Ja is wel leuk dat je het nu niet meer anders kan voorstellen. Hoe jij Tess beschrijft zou ik maar een andere naam kunnen bedenken voor haar BOB (van Bob de bouwer)
Ik kan die zwanger er niet afkrijgen, dan moest ik me opnieuw aanmelden.... En by the way, ik ben wel uniek. Er zijn maar weinig (lees geen) vrouwen die zoooo lang zwanger mogen zijn.
Hier een stralend blauwe lucht en moet zo de hond uitlaten (zit bij me moeder) maar heb echt totaal geen zin!
Ja...maar dan babs...de vrouwelijke bob ofzo. Of gewoon THEO....vind dat wel een naam die bij haar past....
Leo nog beter....lomp en onbehouwen.... Netwerk gooit me er telkens uit, da's dus een hint dat ik op moet staan....tot later all!