Olaf is erg zuinig ja en ik heb alleen nog maar vingertopjes . We houden elkaar redelijk in evenwicht al ben ik soms wel pissig als ik iets wil en het mag niet (vrouwen eigen ook wel) Vorige week waren mijn vriendin en ik 85 euro kwijt samen maar toen hebben we ook nergens op gelet en genomen wat we lekker vonden.
Hoiiii stelletje kampers! Ik heb met veel namen een associatie met jeugdzorg.. Keek regelmatig op de wachtlijst met en de Jordy's en Kimberley's waren niet op 2 handen te tellen. Ach ja, zoals we al zeiden, iedereen heeft gelukkig een eigen smaak. Zou een saaie wereld zijn zonder Wesley's en Romy's Wij hadden eigenlijk direct een klik met de naam Lune. Ik vond Jule en June ook erg leuk maar Jeroen minder. Tess hadden we ook als optie. Die optie staat nog steeds open SM, ik vind Jasmin op zich nog wel leuk. Wat vind je dan van Jasmijn? Ook leuk. Maar het moet in Spanje natuurlijk ook een beetje gangbaar zijn. Hmm, lastig. Julia dan? Debie, oe ik leef met je mee! Zou het er ook echt moeilijk mee hebben. Hoop dat je het knopje om kan zetten en ook kan genieten. Lukt je vast! Jeroen wil ook steeds met me uit eten maar ik heb daar geen zin in, erg he? Ik vind het zo'n gedoe en dan moeten we weer oppas regelen en ik ben altijd zo snel vol en en en.. Ach, ik heb er gewoon geen zin in. En dat slaat nergens op want als we saampjes uit eten zijn is het altijd hartstikke gezellig en lekker en leuk. Ik ben een muts. We gaan echt uit eten binnenkort
Mijn man is ook van de centen, en ik ook wel. Maar ik koop gewoon waar ik zin in heb hoor, ik werk niet voor niets nu 35uur. Uiteten doen we wel vaak, omdat het hier gewoon goedkoop is. Gisteren nog naar een visrestaurant geweest en we waren 19,95 totaal kwijt met drinken en koffie inclusief.
Maja gewoon gaan, uiteindelijk is het dan toch gewoon leuk. Wij nemen Sara ook altijd mee, we zijn een drie-pack.
Ooh, ik had trouwens een pb van Thirza. Ze neemt mijn wipstoeltje waarschijnlijk over voor hun kleine....................................meid
Haha ik wil nooit zo graag bij een restaurant eten waar we nog nooit geweest zijn, weet niet of ik het eten dan wel lekker vind, hoe bedoel je mutserig, En maja ik houd het in de gaten of je eerdaags echt uiteten gaat
Ik neem Rosalie echt niet mee uit eten. Kan dan echt niet genieten. Vind het ook echt ZWAAAR irritant als mensen kinderen meenemen die dan de hele tijd rondrennen of zitten te janken....
Das lekker goedkoop SM. In Praag hadden wij toen een leuk tentje gevonden en daar aten we voor 12 euro samen met een halve liter bier erbij. Was echt leuk en lekker daar.
toen ilse kleiner was namen we haar ook makkelijk mee maar nu vind ze het niets als ze 2 uur in een kinderstoel moet zitten, als ze meegaat gaan we ook al om 17 uur eten zodat ze niet te moe is en nog gezellig is
Ja Praag is ook echt spotgoedkoop! Me oom was 2 jaar geleden naar Bulgarije en daar is het ook zo goedkoop!
vind het eraan liggen waar je gaat eten ariel. Als ik hier bij het wapen ga eten dan weet ik dat er veel kinderen zijn, die hebben zelfs een hele kinderspeelhoek, wil ik dat niet dan kies ik een ander restaurant, maar moet zeggen dat ik het wel gezellig vind als er kinderen bij zijn, vind het anders vaak zo'n stijf gebeuren
Owww wat leuk voor Thirza!! En jahaaaaaaaaaaa! Ik ga binnenkort heus wel uit eten. Pff, stelletje indegatenhouders zijn jullie hier zeg..
Ja ik had ook gelezen dat Thirza een meisje krijgt. Ze was er nog zo van overtuigd dat het weer een jongen zou zijn Ik vind het leuk om Sara mee te nemen, hier is dat ook heel normaal.