Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    leuke foto, s SM van je mooie meissie!!!!!!!

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Aaah, wat is Sara toch een beauty! Om op te vreten!

Oe, ik moet even zeiken hoor.. Jeroen is gister direct uit zijn werk naar zijn zus gegaan en toen samen naar een klant. Hij zou vandaag 'even' naar haar verjaardag, ook vanuit zijn werk dus ook daar eten enzo. Ik vroeg nog hoe laat hij er weer zou zijn. Zegt ie 'niet zo laat'. Maar hij is er nog niet:x Het is verdorie bijna half elf! Ik heb hem woensdag voor het laatst normaal gesproken. Hij was daar al om vijf uur! Ik kan daar echt pissig om worden he.
    Ik ga hem bellen, vragen waar hij zit. De mafkees.

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    go Maja, go Maja:D
    Ben beniewd hoe snel hij na jouw telefoontje thuis is:p

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hij neemt niet op..
    Hmm, moet ik nou nog bozer worden of bezorgd..?

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Misschien hoort hij de telefoon niet overgaan? Zou kunnen toch?

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hij belde net terug: 'ik zit net in de auto':x
    Dus ik vragen waarom zo laat. Snapte hij niks van, hoezo laat? Dus ik zei dat hij gister had gezegd dat hij vandaag niet zo laat thuis zou zijn, wist ie niks meer van. Dus ik 'je was er toch ook al te eten? en je was er gister ook al, plus dat je gezegd hebt dat je op tijd zou zijn, is toch niet zo gek dat ik dat denk?'
    Hij helemaal verontwaardigd dat ik niet zo moest zeiken want is toch de verjaardag van zijn zus? NOU EN!! JOUW ZUS IS EEN HOERRRR!!! Onee, dat heb ik niet gezegd:)
    Pff.. Ik heb boos opgehangen. Stel ik me aan?:)

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dus hij was zich van geen kwaad bewust?:x Zijn dan echt alle kerels hetzelfde?
    Ik vind niet dat je je aanstelt hoor. Jullie hadden toch een afspraak gemaakt?
    Moest wel lachen om je uitspraak over zijn zus:D

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hij was zich idd van geen kwaad bewust.. Ik begrijp gewoon niet dat hij op zo'n verjaardag niet op een gegeven moment denkt 'goh, hoe zou het thuis zijn? Weetje wat, ik ga naar huis want ik heb mijn vriendin ook al een tijdje niet gezien, lijkt me ook leuk om haar nog even te spreken voor ze naar bed gaat en tenslotte is het mijn gezin, waar ik me als man verantwoordelijk voor voel en al mijn liefde naar uit gaat.. Niet naar mijn zus die ik gister al heb gezien en waar ik nu al vanaf 5u ben en de rest avond al zit en oja, ik heb gisteren al gezegd dat ik op tijd thuis ben'. Snappen jullie dat wel?
    Hij stikt er maar in.

9. supermummy

supermummy Niet meer actief

En Maja nog boos? Of hebben jullie het weer goedgesext?

10. supermummy

Ik kon daar vroeger ook zo boos om worden, als we hadden afgesproken het niet te laat te maken. Nu stel ik me er gewoon op in dat als hij al weg gaat (gaat bijna nooit) dat het echt laat word, zo kom ik ook niet voor teleurstellingen te staan.
    En mannen en afspraken PFFFFFFFFFFFff

11. supermummy

;)Zo ben alweer fris en fruitig aan het werk.

Gisteren kwam mijn man thuis, en hij vond het toch een goed idee om de boodschappen thuis te laten bezorgen, omdat het toch wel een heel gesleep is iedere keer, hihihi. Zie je wel ik heb ALTIJD gelijk

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Haha SM heeft gewoon altijd gelijk:D You go girl!
    Ik kan me daar niet op instellen, ik ben nogal van de 'afspraak is afspraak'. Dan vind ik dat je ook geen afspraken moet maken als je je er toch niet aan kan houden want vind het anders nogal respectloos naar degene toe waar je een afspraak mee hebt gemaakt. Mja, misschien ben ik daar ook wel een beetje pietleuterig:)D) in.
    Werkze vandaag! Lekker hoor, fris en fruitig op je werk. hihi

Jeroen en ik hebben er eigenlijk niet meer over gepraat, omdat we toch wel weten dat dit een soort van misverstand was. We zijn in bed gewoon tegen elkaar aangekropen en klaaar. Soms moet dat. Best gek dat ik dan eerst zo boos ben en toch best makkelijk ook weer niet. Heb ik lang niet altijd.

Lune was al om kwart voor 6 wakker:$ Ik vond dat echt te vroeg, ook voor haar want ze was nog helemaal niet wakker. Dus eventjes laten huilen en ze heeft nu geslapen tot kwart over 8. Jeej:)
    Ze wil nu heul graag aandacht dus die ga ik haar even geven..

Fijne dag meiden!

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!
    Ik lig weer eens naast m'n stoel om Maja :D Die uitspraak over zijn zus Whahahaha....
    Ik wilde dus typen of zijn zus dan in een bepaalde straat in Groningen woonde maar ik kon niet meer op de naam komen van de redzone... Dus ik typ op google 'hoeren buurt Groningen'.
    Er is dus gewoon een forum over hoeren. : Shock! Ach, verbaast me ook eingelijk niks. Waar is tegenwoordig geen forum meer over. Maar goed. Dit is lekker info op de vroege morgen.

En om SM moest ik ook lachen. Idd, ze hebben het vast goed gesext! :D

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Gebeurd hier ook wel eens hoor Maja. Dan zijn we allebei om te spetteren. En als ik er dan goed over nadenk gaat het helemaal nergens over en dus doen we allebei maar gewoon weer gewoon.
    Wat heerlijk dat Lune toch nog in slaap is gevallen! Tessa heeft ook geslapen tot kwart voor 8. Peter ligt nu nog. Ik mag morgen! (eerst zien dan geloven)

SM, werkse. Ik mag ook vanavond en morgenavond tot 23u.

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha! Ik had niet eens gelezen over dat 'goedgesext'. Anders had ik er natuurlijk wel even op gereageerd..:p
    Maarre, nee hebben we niet gedaan. Op een of andere manier is het dan ook weer niet zo goed dat ik wil en kan sexen. En nu we het er toch over hebben.. Jeroen voelt mijn spiraal zitten tijdens de sex:) Word ik ook een beetje ongemakkelijk van..

Bones, ik weet ook niet hoe die hoerenbuurt heet, is het niet gewoon iets van de rosse buurt ofzo? Lekker boeiend onderwerp he:D Wel cool dat je het gegoogeld hebt haha!

Dus Tessa ook lekker laat wakker, heerlijk! Toch veel fijner dan dat hele vroege..
    Ik heb gister trouwens dat stuk weer even gelezen wat je opgestuurd hebt, best interessant om dat af en toe even te lezen en er bij stil te staan.

Wij gaan zo even boodschappen halen en het centrum nog even in denk ik.

16. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Wat vinden jullie hiervan? Dan wel in een andere kleur samenstelling...

Bekijk bijlage 471

Het kost alleen 21 euro inclusief verzenden, best duur toch of niet?

17. supermummy

Hmmm wel leuk, maar 21 euro vind ik wel duur, voor speelgoedjes. Verzenden naar je zus of naar jou toe?

18. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Naar mij, de kosten voor verzenden zijn 7,50 :$

Maar vind ze zo leuk, en bijna nergens anders zie je ze..

Wat is nog meer leuk voor in een mand? Ik weet het niet meer eigenlijk wat leuk is voor babies :)

19. supermummy

Ik vind bij Ikea heb je leuke knuffeldoekjes, Sara heeft er een van een kikker voor 3euro ofzo. Verder ook leuk een douchecape,mobile voor boven bedje

20. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Het is haar 3e kindje, dus veel heeft ze al...

Deel Deze Pagina