Je overdrijft zeker niet Dees. Olaf is toch net zo goed Luuk zijn ouder als jij? Hij doet toch ook geen bepaalde dingen met hem omdat jij het vervelend vindt? Of vindt hij het eng ofzo? En durft hij dat niet te zeggen? Zo niet, dan moet ie niet zeuren en gewoon doen. Als jij er niet meer zou zijn om wat voor reden dan ook (niet over nadenken en dus ook direct weer vergeten) dan zou hij ook alles alleen moeten doen. Dus! Ga ik nu op de bank
Haha Maja, tis met Lune dus net als met katten, die gaan net zitten bij degene die het niet zo graag wil. Alvast een fijne dag morgen
Nou zo dacht ik dus ook, ik vind ook niet alles leuk om te doen hoor en doe ze ook zonder mokken. Hij vindt het niet eng maar zo'n gedoe
Hoi... ik kwam even spieken... Vincent is namelijk pokeren met vrienden en ik zit remie op de bank... Wat een vieze regendag zeg! En het was nog wel zo leuk kermis en braderie hier, maar zijn niet gegaan want in de stromende regen is dat ook niks. En net toen Fenne om half 4 nog even een slaapje ging doen brak de zon door, zul je altijd zien! Dees, ik zou het ook niet leuk vinden als Vincent dat soort dingen niet zou doen. Ben het met Maja eens, jullie zijn allebei ouder, ik snap er niks van dat er verschil tussen een vader en moeder zou zijn, allebei hetzelfde doen hoor! Behalve dan borstvoeding, oei ik visualiseer... eeeeek lekker met zo'n behaarde borst! Snap ook nooit wat van mannen die de luier niet willen verschonen ofzo, doe 's normaal... Maja, fijn dat 't zo lekker gaat met Lune... alleen even niet lopen dus... ach, dat gaat met fases he Suus, wat achterlijk dat jij commentaar kreeg op de fles. Fenne drinkt melk bij het ontbijt en bij de lunch en beide keren drinkt ze dit uit een fles. Wel zelf in de kinderstoel, maar uit een tuitbeker wil ze echt niet. Dat is even goed gegaan een paar mnd geleden maar nu wordt ze gewoon pissig als ik melk niet in een fles doe. Vindt ze nog veels te lekker. Op het kdv hier zeiden ze dat de meeste kindjes die met 15 mnd naar de peutergroep komen de melk nog uit een fles drinken... vreselijk van die mensen die denken dat ze daar wat over te zeggen hebben! Debie, fijn dat goed is gegaan zeg! En zo'n bed is megacool, wel foto he als Paul 'm zelf geknutseld heeft! Boney, wat mooi jouw omschrijving van jullie intieme moment... ik word er ook helemaal week van! Heb ik toch stiekem bijgelezen haha... ach ja, ik verveelde me 8)
Whahahahahahahaha.. zoals je ziet lukt het ff nog niet, maar ik weet nu dat we op pagina 8751 zitten. HALLO!!!! trouwens.. leuk jullie te zien. Ik zag weer oude bekenden. Ik ben een week veel te druk geweest. En er komt weer zo'n week aan, dusse.. forummen op n erg laag pitje. Mijn hoofd boven water houden is hoofdzaak nmr 1. Ff meest recente dingen lezen.
Ha Wennepen Nou inderdaad he, wie heeft het recht je te zeggen of een fles wel of niet mag. Al wil je haar tot haar 10de een fles geven, dat bepaal je zelf altijd nog. Jaaaaaa, daar is Mom. Hoestie muts? Ben je een gekrijte weg kwijt?
Haai wen! Gezellig dat je je verveeld Balen van je regendag.. Ben je de deur dan niet mer uitgeweest? Haai Mom! Voel je je ook nog wel een beetje ok bij je hoofd boven water houden? Man, ik maak me gewoon een beetje zorgen want volgens mij ben jij mega druk.
Hi hi hi, Dees wat jij met Olaf had zou een kopie kunnen zijn van iets dat hier had kunnen gebeuren. Mannen.. zucht.... Babytijd rekken.. wat een regelrechte onzin?! Wat is de defenitie daarvan eigenlijk.. is het erg? Is het niet erger dat kids alles zo snel moeten kunnen? (zeg ik die Elena stimuleert vooral zelf de trap op te lopen). Nee, hou toch op zeg. Ik zal je wat vertellen.. mijn buurjochie van 11 drinkt nog dikwels uit een flesje.. vind ie lekker. Nou ja, dat zou ik dan weer niet doen. Maar hij is er niet minder 11 om hoor! Elena kan niet zo goed overweg met een tuitbeker en al helemaal niet met de rietjes beker, dus die drinkt alleen 's ochtends uit een gewone beker, dan hebben we de tijd m op tijd van haar aan te pakken. Ik ga ook even hyvessen. Dan skypen met mijn amerikaans vriendin en dan is het allang weer bedtijd. Dus... uh... misschien tot morgen en anders.. woensdag of donderdag of volgend weekend. Die 32 uur werken en zwanger zijn en af en toe iets anders en huishouden valt me even zwaar. Dag meisjes.
Ik zal het nog even wat toelichten.. vorige week vrijdag al ons vakantiegeld aan een mega-kast besteedt bij ikea. Die dachten we wel even de zaterdag in elkaar te zetten.. niet dus. Hele week hier tussen de kastdelen geleefd en de puinzooi, want huishouden kwam het niet van. Beetje errug drukke werkweek en in tegenstelling tot wat ik had aangegeven dat mijn voorkeur was ging Erik vrijdag op zaterdag uit logeren. Toen kwam hij thuis, moesten we naar een barbeque, maar het was hier nog echt een bende. Ik vond dat echt te gek, dus ben later naar de barbeque gegaan om hier nog te zuigen en dweilen. Kom ik daar aan, zeggen mijn vrienden: ja Erik zei dat je last had van nesteldrang???!!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!! Dat schoot even in het verkeerde keelgat, dus eerst een half uur staan kibbelen met Erik, toen weer goed gemaakt. Maar ik kon dus alles doen hier en meneer heeft niets gedaan, terwijl ik vantevoren zo nadrukkelijk had gevraagd of hij in ieder geval 1 ding wilde doen zoals de badkamer of zo. Zo, dat was mijn frustratie van de week.. snappie.. geen forumtijd dus.
Maar hoest hier eigenlijk? Maja.. ik was zo trots op je statistiek drive.. what happend.. kom op meid.. je komt er alleen met een schop onder je reet, want eerst doen wat je niet leuk vindt, voordat je kan doen wat je wel leuk vindt... KOM OP!
Ja mama Maar ik hoef echt geen schop onder m'n reet hoor, ik had even een dipje maar dat is al een poossie geleden. Je moest eens weten hoe druk en vaak ik er mee bezig ben.. Doe jij nou maar even rustig met je nesteldrang Nee hoor, ik geef je helemaal gelijk. En helemaal nu je zwanger bent moet hij juist een beetje meer opruimen en al helemaal niet dat soort opmerkingen maken.. tss..
goedenavond meiden ff teken van leven hier hier een gezellig maar druk weekend gehad, gister eerst gewerkt sochtends smiddags kwam me zwager schoonzus met de kleine en braderie hier geweest, savonds vrienden op bezoek gehad met de kleine, en vandaag schoonouders geweest 35 jaar getrouwd en uit eten geweest, en nu ben ik bekaf , wel gezellig gehad , maar morgen ff relaxen, en dan gwen die was net nog wakker lag 2 uur te keten in bed, en weet niet of ze nu slaapt maar heb de babyfoon uit gegooid kon er ff niet tegen heb ik nog belangrijke dingen gemist??? oh las wel op deze pagina dat Mom alles zelf moest doen ,bah mannen zou toch ff tegen hem zeggen ..knuff meid en rustig aan ga eens ff kijken of ik nog wat foto,s kan uploaden van de laatste dagen
Wauw wat een schattige foto van Gwen!!! Ooops.. ok Maja, ik geloof je. Juist omdat je er zo vaak zo druk mee was, leek het me zonde het op te geven, snappie..