Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    schitterende outfit??;) uhm niet bijzonders hoor gewoon haar dagelijkse outfit hihihihi (ben kleertjes gek hihi

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo ga ff terug lezen nu

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    #87488 joma, 14 jun 2009
    Laatst bewerkt: 14 jun 2009
    fles geven, gebeurd hier niet meer , savonds voor Gwen gaat slapen drinkt ze zelf nog wel een fles warme melk das ook een ritueel maar wil ze echt zelf doen,alles wil ze zelf doen,zelfs aankleden ,schoenen aantrekken hihih wel met hulp van mama maar trots en leuk dat ze het vind, en net na het badderen ff op het potje gezet en ik op de wc in de badkamer ernaast en hoorde me plassen of zo en mevrouw ging gewoon zitten plassen :$:D ikke trots ga het morgen nogmaals proberen

@Suus en hoop dat je nog leuke dingetjes in het tuincentrum heb gevonden!

@Dees oh gelukkig heb je de muis gevonden hihihi ik zou niet gaan slapen voor ik hem had gevangen.En dat lastige dingen doen vindt dat beide ouders dat moeten doen hoor, hier doet mars gwen ook altijd in bad als ik het vraag en zoiezo altijd vrijdags als het zijn dag thuis is, hoort erbij vindt ik, hier gaat ze ook om de dag trouwens.

@Mom rustig aan meid!

@Wen hoi hoe is het verders??

@ SM klinkt lekker dat temperatuurtje!

@Debie fijn dat het is goed gegaan fijn gevoel toch! en ben benieuwd naar de nieuwe kamertje

@Maja ook weer lekker druk gezellig weekendje zo te lezen

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    sorry voor de vele foto,s:);)

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Geeft niet joma, vind het leuk om foto's te kijken. Heerlijk al die mooie kindjes van ons.

Hier nog steeds een soort van kater :D Het was mijn uitslaapdag. Nou, dat heb ik geweten!
    Om half 8 ging Peter er met Tessa uit. Om 10u kwamen ze me wakker maken. Tessa was duidelijk moe. Ik heb ze in bed gelegd en Peter en ik zijn ook weer terug gegaan. Werden we om 13u wakker :$ :$ :D. Men, wat een hoofd had ik. Na 2 koppen koffie en een lange douche was ik pas een beetje bij de mensen. Ik moet zeggen dat ik het heerlijk vond om zo lang te slapen. Maar je kan wel merken dat ik dan niet meer gewend ben.
    Vanavond wezen werken en nu natuurlijk helemaal geen slaap. ;) Goh, hoe zou dat nou komen...

Slaap lekker allemaal en tot morgen X

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Haha, jemig Bones wat heb je dan lang geslapen! Dat lukt mij echt niet meer. Ik mag ook 1 dag in het weekend uitslapen en dan word ik vaak uit mezelf rond 9u wakker. Maar als ik 's middags ga pitten kan ik ook zo uren en pitten en daar word je idd niet veel fitter van haha! Vroeger kon ik een hele ochtend en een deel van de middag op bed doorbrengen, geen probleem. Was ik op stap geweest ofzo en dan lekker tot 13u in je nest liggen stinken. Goeie ouwe tijd:D

Huh, mijn smileys staan ineens rechts van de pagina en ik kan er maar een paar zien:(

Leuke foto's Joma! Wat schattig dat Gwen alles zelf wil doen. Lune lang niet altijd hoor. Ik moet haar de fles geven, haar schoentjes aantrekken en op de loopkoe zetten. Komt ze ook echt naar me toe, zegt 'uh', doet haar beentje de lucht in en wijst naar de koe haha!

Lune is op het kdv. Wegbrengen gaat weer prima tegenwoordig. Net ook: ik nam afscheid van dr en ze waait gewoon heel lief en gaat verder spelen. Super.
    Ik ga zo eerst eens even een beetje opruimen hier en de was opvouwen. Vanmiddag nog met statistiek bezig. Moet ook nog stofzuigen, dweilen, de badkamer en wc's schoonmaken en naar de wuper. Hmm, ben benieuwd wat vandaag allemaal lukt:D

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hoi dames!!

Heb wel stukjes bijgelezen de afgelopen dagen, steeds totdat ik een foutmelding kreeg en dan hield ik er maar mee op :rolleyes:

Even kijken wat ik onthouden heb:
    Fles geven: Finn krijgt 's ochtends brood als ik vrij ben/ middagdienst heb, en anders een papfles. En dan 's avonds om half 11 ook nog een papfles die hij slapend drinkt. Lekker doen wat je zelf wilt hoor! Finn drinkt sap uit een tuitbeker en we oefenen met een gewone beker dus het is niet zo alsof we hem als baby houden!

debie: gaaf zo'n bed. Dat willen we voor Finn ook graag. Ze zijn duur idd. We hadden er laatst een gezien voor 850 euro maar die was wel erg sloophouterig. Beetje te, zeg maar. Dus we maken hem straks ook maar zelf!

Boney: oooh lekker hoor zo lang uitslapen!!

oh even naar Finn die is de dvd's uit de doosjes aan het halen!

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    leuke foto's joma!!

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik heb nog een filmpje zal ik even downloaden! is Finn met de poes en op het laatst gaat ie staan. Is van gisteren toen ik werken was!

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oja, nog even voor Mom: Ik snappie! Maar ik geef niet zomaar op als het even niet lukt hoor, ik wil veel te graag die studie doen! Dat ik 2x niet naar cursus ben geweest was meer omdat het gewoon geen zin had. Ik begreep helemaal niks en werd daar juist heel erg gedemotiveerd van. Ik ben dus nu zelf bezig en ga vandaag een mevrouw bellen voor privéles. Ik hoop gewoon echt dat ik het ga begrijpen. Mijn nadeel is dat de universiteit Groningen het meeste aandacht besteed aan statistiek en het niveau ook het hoogst ligt vergeleken met alle andere unoversiteiten in NL.. Beetje jammer.

Oh, ik zie Debora ook. Haai! Irritant dat je steeds een foutmelding krijgt. Is dat nu weer over dan? Ligt dus echt aan de nieuwe site?
    Ik merkte gisteren wel dat ie weer erg traag was.. Las in 'over deze site' dat meer mensen daar last van hadden en dat er weer aan gewerkt werd. *zucht*
    Mja, ze doen hun uiterste best, ook wel sneu dat er dan toch weer iets niet goed is.

Zo, ga ik nu wat doen.
    Fijne dag chickies!

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @maja: nu doet ie het even goed, maar dat kan ineens ophouden. erg irritant!!
    Goed bezig zeg, priveles zal wel helpen denk ik. Ik vind het knap hoor, dat je zo doorzet!

@mom: tjemig doe ook rustig aan he, je bent zwanger!!

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Maja: lekker dat Lune niet meer huilt bij het kdv als je weggaat. Finn de laatste 2 x ook niet. Scheelt hoor!

@zelluf doen: Finn kan z'n sokken zelf aan doen (duurt wel te lang als we haast hebben) Z'n schoenen probeert hij ook, maar dat zijn nog slofjes van roosjes en dat gaat best lastig.
    Hij helpt wel met aan en uitkleden: zelf al een arm uit de mouw halen of z'n shirt over z'n hoofd doen. Zelf eten wil nog niet zo. Hij wil de laatste tijd ook weer graag geprakt eten met een lepel ipv stukjes. En hij zal toch moeten eten dus ik geef maar even toe... (ivm de mcadd kan ik helaas niet zo streng zijn)

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    tjonge dat uploaden duurt lang

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280