Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    aargh maja daar zou ik ook niet tegen kunnen! M'n moeder zegt gelukkig nooit mijn kind ofzo... Maar als we dichterbij zouden wonen zag ik haar waarschijnlijk ook vaker dan me lief is. Ik zou ook niet willen dat ze met Finn op en wekelijks iets zou gaan. Dat doe ik dan wel! Had ze dat vroeger maar zelf met ons moeten doen :p

@sm: fijn dat het weer iets beter gaat tussen jullie, is toch wel prettig, juist omdat je ook nog eens ver van elkaar woont.

@ariel: jij hebt pauze verdient!

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Even tussendoor. Ben druk aan het opruimen en poetsen, maar deze kwam ik gisteren tegen. :D Dit moeten jullie echt even zien! Vooral het geluid aanzetten.
    YouTube - Baby Talk, Bla Bla Bla!!!!

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

:)Zo lekkere luier dag hier. Ik heb net kaascroissantjes gemaakt, dat eten we dan dadelijk om 3 uur samen met de aardappelsalade die nog over was van gisteren.

Ariel,wanneer ga je weg?Was toch via vakantieveiling of niet ?
    Moet je maar effe laten weten of het allemaal klopte, ik bedoel of je niks extra´s moest betalen ofzo. Hebben jullie al een naam?

Maja, ik wacht nog op jouw namen lijstje.....gisteren in bed (na de sex :D zou het daar aan liggen ) vond mijn man plotseling
    Jasmijn ook een mooie naam. Dit is echt mijn favourit maar viel af omdat het hier niet goed uitgesproken kan worden, maar nu twijfel ik dus:(

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ SM; gaan inderdaad weg via vakantieveilingen. En we hebben alles al betaald en de "sleutel" van ons huisje al binnen. Het enige wat er bij kwam was de toeristenbelasting. Maar das logisch.

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi Hoi!

Wat een rust hier.

Ariel:
    Wanneer gaan jullie weg?

SM:
    Ik zei toch dat Jasmijn een mooie naam is? Hoe wil je het schrijven dan? Zodat het ook nog een beetje uit te spreken is door die spanjolen ;)

Tessa ligt weer even op bed. Ik ben bezig met het eten. Sperzieboontjes met tonijnkoekjes en aardappelen. Voor Peter een ander stukje vlees. Die lust geen vis.

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    We gaan van 22 - 26 juni Boney. Tis maar een midweekje maar toch even dr tussenuit!

7. supermummy

Lekker Ariel een midweekje er tussen uit.

Boney, wie weet wonen we over ean aantal jaar wel niet meer in Spanje. maar de klank -ij- kennen ze hier niet, dus het zou dan Jasmin worden.

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje wat is het rustig hier vandaag zeg...

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik vind Jasmijn ook leuk. We hebben nog even getwijfeld of Lune een 2e naam zou krijgen. Het zou dan Lune Jasmijn of Lune Anna worden maar is het uiteindelijk dus toch niet geworden.
    Ik ben nog niet echt bezig geweest met een lijstje:) Nog effies geduld.
    Als ik jou was zou ik vaker na de sex een voorstel doen, maakt niet uit wat. Schat, wat dacht je van een jaccuzi? :D

Wat een hilarisch filmpje op youtube Bones. Die anderen soortgelijke filmpjes zijn ook superschattig. Een zo'n baby in de kinderstoel die steeds dubbel ligt om haar moeder, ook erg grappig:)

Lekker midweekje weg Ariel! Is zo heerlijk om er even tussenuit te zijn. Ik kan me ook nu al verheugen op onze vakantie in augustus.
    En je herkent dus ook wel dingen die ik vertel over mijn moeder. Lastig is dat soms he? Aan de andere kant denk ik ook vaak: ik ben blij dat ik mijn moeder nog heb. Dat is ook echt zo, maar ik vind het gevoel dat ik zelf niet echt een gezin heb maar dat zij er nog zo tussen zit vervelend.

En die van jou vind ik ook wel goeie Debora; hadden ze dat vroeger maar met ons moeten doen:D Is ook zo. Kleinkind is toch wat anders.
    Ze schept ook zo vreselijk op over Lune en noemt haar de hele tijd de kleine prinses. Ook tegen haar collega's enzo. Ik kan me voorstellen dat ze Lune bij voorbaat al irritant vinden omdat zij steeds zo overdreven doet haha! En ook tegen iedereen: 'het is het mooiste wat er is! echt, ik had nooit verwacht dat het zoooo leuk zou zijn!!' Jahaaa, mam..:) Sjut up.

Lune heeft het leuk gehad op het kdv, heerlijk buiten gespeeld en lol gemaakt. Ze was thuis super super ondeugend en heul moe dus snel warme hap, in bad en naar bed.
    Jeroen is aan het sporten en ik ga zo denk ik nog even met statistiek bezig.
    Oe, moet de nieuwe roosjes voor Lune ook nog betalen. Doe ik direct even anders zijn we straks weer 6 weken verder:(

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Veel gelezen, maar even niet de puf om te reageren. Ben blij dat ik even op de bank zit zonder Sofie. Ze is de laatste dagen weer een echte koalabeer. En helaas ben ik nog steeds de boom.
    Ook is ze eergisteren weer hard op de tegels gevallen. Nu heeft ze dus een blauw oog. Ziet er heftig uit.
    Afgelopen week heb ik ook een poging gedaan om de laatste voeding niet meer te geven. De eerste nacht ging het goed. Ze werd pas om half 6 wakker. De tweede nacht was minder. 2 uur wilde mevrouw al drinken. En daarna rond 6 uur weer. Nu dus weer lekker een late avondvoeding. Eerst moet ze nu maar eens door gaan slapen, daarna gaan we die late voeding eraf halen. Jeetje, wat een belangrijke info weer:D

Sofie is helemaal wild van dit filmpje van Musti
    YouTube - MUSTI - Onze lieve kleine kat

Als de laptop aan staat, wijst ze ernaar en zegt poes. Dan moeten we musti kijken:)

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    he meiden...

ik kom even wat fotos showen hoor..ik verzaak een beetje met de fotos maar mijn oppas heeft wat kiekjes genomen zag ik... van elise NET UIT BED SHOW....

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    IMG]http://i41.tinypic.com/1sh2q9.jpg[/IMG]

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh jee hij doet het weer eens niet.. en ik weet ook niet hoe het werkt nou dan zet ik ze wel op hyves

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ff snel berichtje van hier ben al paar dagen niet geweest maar dat hebben jullie vast gemerkt hahaha
    druk druk druk is de samenvatting en daardoor zit ik er beetje doorheen, heb vorige week 3 dagen school gehad en moet aan stuk door 8 dagen werken pffff, boven erop is mijn onderwerp voor eindproject niet goedgekeurd en nu moet ik op zoek naar ander onderwerp grrrrrrr
    en nu is ook bryan voor de zoveelste keer weer verkouden dus maak me nogal zorgen over hem
    ga zodra ik vrij heb met hem en voor mezelf ook maar eens naar de dokter

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ff nog vraagje heb een kei leuke broek met legerprint voor bryan gekregen maar wat voor kleur tshirt kan daarop??

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dwaas, ik heb even op je hyves gespiekt. Wat een lekker ding is Elise zeg! Mooie meid hoor!

Vivi, balen dat je opdracht is afgekeurd. Was dat dat boekje met plaatjes?
    En kleur t-shirt, hmm, gewoon wit misschien? Ben niet zo van de legerprintjes. Andere meiden een idee?

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @meiske ja ik baal er behoorlijk van kan het er helemaal niet bij gebruiken wil al mijn tijd zoveel mogelijk aan bryan besteden vooral nu hij weer verkouden is maarja het is nu eenmaal zo dus deze week maar keertje gaan zoeken voor ander onderwerp

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo hehe (zucht) Gwen slaapt weer na 2 uur keten wordt er zo moedeloos van.. dan heeft ze vandaag over heel de dag maar een half uur geslapen dan moet ze toch moe zijn maar nee hoor.. snap er geen snars van waar zou dat toch aan liggen?

zo moest even zeuren.........

19. supermummy

foto test test

20. supermummy

Deel Deze Pagina