Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    SM wat een mooi meissie heb je toch!!

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland

Geen rust in haar kont, van wie zou ze dat nou hebben?:D

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wauwie, wat een beauty is Sara:)Ze heeft van die prachtige bruine ogen!

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    HIIIIIIIII

Vanuit het weer koude NL kom ik nog ff truzzz zeggen..

Twas geweldig....30 graden...erg warm en klam trouwens.., veel gelopen, veel spierpijn AUW..maar erg genoten. ook de paus nog even gezien..best wel indrukwekkend.... morgen meer...

Eerst morgenochtend 20 wk echo en dan kom ik me weer melden...

en nu.. SLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPEN.. we zijn moe..

Tot morgen lieve meiden....koes koes

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen,

(tenminste hier alweer misselijk, zou willen dat het eens stopte)

Heb net ff bijgelezen nu snel aankleden.

Maja denk echt niet dat andere mensen een beeld van lune krijgen door je moeder. Als ik mijn mams hoor praten soms over de kleinkinderen is het net alsof zij de enigste oma op de hele wereld is. Gekke is dat bijna alle mede oma's zo reageren, volgens mij hoort het er gewoon bij. Soms vind ik het wel irritant maar als ik dan aan mijn schoonouders denk die dus echt 0,0 intersse tonen vind ik dat dus toch een stuk erger. Ik zie mijn mams natuurlijk niet zo veel maar als ze er is laat ik haar altijd een beetje gaan, zij blij, ilse blij en ik vind het alleen maar prima dat ze het naar hun zin hebben. Zo'n echte les elke week zou ik ook niet willen. Ach het blijven moeders

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!
    Waar is iedereen!

Debie,
    Vervelend zeg die misselijkheid nog steeds. Is het ook echt tot spugen aan toe? Of doe je dat niet meer.

Ichtus, veel succes en plezier vandaag. Ik hoop dat je snel een uitslag hebt voor ons. Ben reuze nieuwsgierig ;) En wat leuk dat het weekend zo goed is gegaan. Heerlijk toch? En de paus gezien. Dat is zeker erg indrukwekkend. (al heb ik niets met die vent ;) )

Maja, op jou wilde ik ook nog reageren. Ik kan me een heel pietsje voorstellen hoe het is met jou moeder. Mijn moeder is gelukkig helemaal niet zo. Maar Tessa is dan ook haar 6e kleinkind al. Dat is toch anders. Maar bij haar 1e kleinkind deed ze ook niet zo. Ze houd altijd gepaste afstand. Ze bemoeid zich ook nergens mee. En daar was ik in het begin best bang voor. (m'n moeder kan nogal een grote bek geven ;) ) Ik heb laatst eens gevraagd hoe ze vond dat we het deden (het opvoeden enzo) Ik vind zelf dat ik soms best pietluttig ben met Tessa en zeker de 1e maanden was ik veel te voorzichtig. :D Maar ze zei dat ze dat absoluut niet vond en dat we het heel goed deden. Daar was ik erg blij mee. Maar goed... Over het omaschap. Het schijnt voor een moeder geweldig te zijn als je eigen dochter een kindje krijgt. Dus ik snap de reactie van je ma wel een beetje maar ze moet niet doordraven. Tuurlijk is ze trots en dat mag heel de wereld weten. Net wat Debie zegt: alsof ze de enige oma op de wereld is. Dat 1x in de week gaan zingen zou ik ook niet laten doen met mijn moeder. Daar ben je als ouder toch voor? Wil ze dat eens 1 keertje doen, prima toch? Maar niet structureel. (is mijn mening)
    Ik ben een beetje bang voor mijn schoonmama. Het is een lief mens en ze is erg leuk met Tessa maar ik hou m'n hart vast voor als we straks in Drenthe wonen. Ze neemt compleet de leiding over Tessa als we daar zijn. Dat pik ik meestal (tot op zekere hoogte) omdat we ook niet naast de deur wonen en ze Tessa nou eenmaal niet zo vaak ziet. Dus laat ze maar lekker tutten met haar. Tessa vind het prachtig. Maar straks wil ze ook heel graag op gaan passen en zo (en op evt. meerdere kindjes ook) en ik geloof dat ik dat helemaal niet wil. Ze mag best eens oppassen, maar ik denk niet een vaste dag of zo. Maar goed, dat zeg ik nu. Eerst maar eens zien hoe ze zich gaat gedragen als we eenmaal daar wonen.
    Ik vind ook best dat je je ma daarop aan mag spreken: Joh ma, ik begrijp heel goed dat je trots bent en stapelgek op Lune, maar het is wel ons kind.
    Zo vind ik dat gruwelijk verwennen van de opa's en oma's ook niet kunnen. Mijn schoonouders hebben daar ook een handje van. Die mensen hebben nou eenmaal poen zat. Maar ik wil het gewoon niet. Bij de kinderen van Peter zijn zus doen ze dat wel, maar voor mij hoeft dat niet (en voor Peter ook niet). Dat heb ik ze voorzichtig laten weten en natuurlijk krijgen we wel eens wat, maar ze maken het niet te gek gelukkig.
    De kinderen van Peter zijn zus zeggen niet eens meer dankjewel omdat ze het de normaalste zaak van de wereld vinden dat ze een computerspelletje of zo krijgen.
    Zo, nu heb ik lamme armen van het typen en m'n koffie staat koud te worden. Dat ga ik dus eerst even opdrinken. ;)

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Blegh... Koude koffie is echt SMERIG! Gatver.

Ik heb al een drukke ochtend gehad. Tessa op het kdv gebracht, boodschappen gedaan en eten voorbereid. Lekker een stoofschoteltje met gehaktballetjes. Broccoli en rijst. Moet alleen de balletjes nog rollen. Het gehakt was nog bevroren. Voor de rest staat alles gesneden klaar. Lekker makkelijk.
    Nu nieuwe koffie halen en gtst kijken.

8. supermummy

supermummy Niet meer actief

welkom terug ICHTUS.
    Ik ben ook heel benieuwd naar je echo, hoelaat heb je hem?

Hier een rustig dagje, ik ben net vis gaan halen, en ga dan dadelijk een soort van paella maken maar dan met sliertjes i.pv. rijst.;)
    Daarna om 15.30 mag ik gaan werken ;)

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi ben aan het werk nu ipv morgen ichy ben benieuwd hoe je echo was . Morgen heb ik 2 sollicitaties spannend ik hoop dat de goede erbij zit.

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nog geen nieuws van ichtus?
    Fijne dag nog allemaal. Ik ga nog even luieren en dan werken. Doei

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Succes joma morgen. Spannend!

12. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik weet lekker wat Ichy krijgt..... *steekt tong uit* :p

De echo was in ieder geval goed.

Ik ga weer verder, berg schoodbapjes opruimen, Luuk op bed gooien en even een tukkie doen, ben zo moe.

13. supermummy

Ik gok op een jongen!
    met als naam Ruben

14. supermummy

Ichtus mogen wij het ook weten?? En wat goed dat alles helemaal in orde was.

15. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ze komt het zelf wel vertellen denk ik ;) maar ze zijn mooi in evenwicht straks haha

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    SM.. je had de naam goed. die hadden we net in italie vastgelegd....als het een jongen zou zijn geweest... maar het is een MEISJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Een evenwichtiger gebeuren kan haast niet.. hoewel een jongen net zo welkom zou zijn is dit toch stiekem wel heel mooi.. De kids (jur en lisa) wilden heel graag een zusje... en wat een koningswens he...

Alles was goed..alleen placenta lag nog een stukje voor uitgang. dus met 30 wk gaat ze voor de zekerheid nog een keer kijken hoe en wat.. ze verwacht dan door de groei een verplaatsing te zien zodat het verder geen problemen zal geven bij de bevalling.. blijft de placenta liggen dat wrodt het automatisch een keizersnede.. .. we gaan er maar niet van uit.. bij marijn hoorde ik hetzelfde en is het ook goed gekomen.....

Lief dat jullie zo meeleven....

zal zo ff de foto's plaatsen.. kijken of het me weer gaat lukken...

17. supermummy

:DSuper Ichtus gefeliciteerd met nog een PRINSESJE!!!
    Nu alleen nog effe die placenta omhoog werken!

18. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ichtus, gefeliciteerd met jullie meisje!!
    Fijn dat alles goed was!!

Ennuh Dees, had jij toch gelijk ;)

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hoi hoi, even heeeeeeel snel!!! Moest werken tot half 2 toen gauw naar de winkel, naar huis, een pan chili concarne gemaakt, 2 broodjes boapao naar binnen gewerkt en over 5 min terug naar het werk voor een vergadering!! En dan toch nog tijd vinden om hier te komen :p ;)

Ichtus!!! jeeeej wat leuk een meisje!! Super zeg 2 van elk, wat wil een mens nog meer! Fijn dat alles goed gaat! En misschien af en toe een handstand doen, dan schuift die placenta wat op ;)

en nu zooooooooeeeeeeeeeeeffffff naar m'n werk!

(en eerst even plassen 8))

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Maar... hoe gaat het met jullie allemaal.. ik ga vanavond er echt ff goed voor zitten hoor want moet nog wassen en jur zo ophalen.. ed is nu boodschappen doen.. straks nog 2 uurtjes werken..(ik dan) dus nu ff weer als vanouds druk..

@Debora.. zie dat jouw cyclus erg raar doet.. vrumd.. wat zegt de ha ervan of nog niet geweest hiervoor???

@Dees.. had idd gelijk...

ik ga snel ff hyves spieken....

Deel Deze Pagina