Maja leuk leuk zeg en ze lijkt echt op je! debora ja ze is echt wel veranderd al en ze wordt nu echt langer ook en smaller zeg maar
debora zal de sfeer niet gezellig maken bij jullie leuke foto maja als kind en gwen staat er natuurlijk ook weer super op. Maja ik slik niets tegen de misselijkheid,als je niet elke dag de hele dag door overgeeft mag dat niet, ben met 12 weken gestopt. Geef gelukkig alleen over als ik net wakker ben of net op mijn werk aankom, en hoop idd niet dat het tot 9 maanden duurt. Net wezen zwangerschapszwemmen, was wel weer erg lekker, nu ff met mannetje tv kijken. bey bey
wat een kliederboel hihih gwen zit echt nooit zo onder ze eet echt heel netjes vindt ik echt beetje mutserig zeg maar hihi
wahaha een beetje mutserig!! Finn is gewoon te enthousiast! Zodra hij zelf mag eten of drinken uit een gewone beker dan gaat hij helemaal wiebelen en hupsen en trillen van plezier en dan gaat het mis. Hij doet het niet meer expres gelukkig!
oh en niet op de achtergond letten, die dingen hangen voor het raam omdat het bloedheet word en we nog niks leuks gevonden hebben. En ik maak altijd een zooi in de keuken tijdens het koken. Na het eten ruim ik alles pas op. Dan wassen we af, stofzuigen (voor de 2de x op de dag) en dweilen we. We hebben geen vaatwasser he!
poesje mauw..... hier vind ik vaak de kat met de voorpoten in de slof van Marc... Omgedraaide van Gwen