Best grappig: op de 2de foto was hij zeker 3 of 4 maanden oud en heeft hij het zelfde shirtje aan als op de 1ste foto. Dei heeft hij echt heeeel lang aan gehad! Is ook helemaal verwassen!
Ik ruik iets... mmm volgens mij Finn! Ga luier verschonen en hem even vermaken want hij begint het alleen spelen zat te worden. Dan gaan we gauw eten en dan gaat meneer spelen bij de oppas! En mag mama weer oppas spelen op de oude mensen....
Werkze Debora, jou werk lijkt me wel leuk. Maar ik denk dat veel mensen (die verpleegsters) jouw baan een beetje onderschatten.
Goedemorgen, Hoe is het hier? Tessa slaapt en ik heb koffietijd. Mexicaanse griep... Ik weet het niet. Eerst maakte ik me totaal geen zorgen, maar ik hoor en zie nu steeds meer berichten dat het toch wel serieus aan het worden is. De echte uitbraak word na de zomer verwacht. Ik begin me dus toch een beetje zorgen te maken. En 1 op de 3 is toch wel erg veel. Zeker als het virus kan gaan muteren. Ik denk er maar niet te veel over na...
Maja, suus, debora en SM Haaaaai! Debora, wat een schattige foto's zeg. Heerlijk.... Werkse vandaag. Ik mag ook weer. Jij zit toch in een verpleeghuis? Is er bij jullie ook een verpleegkundig hoofd in huis? Daar ben ik wel benieuwd naar hoe dat bij jullie gaat. Ik ben namelijk verpleegkundig hoofd in huis ook in het verpleeghuis, en bij ons werkt het ongeveer ook zo. Wij hebben 5 afdelingen. 3 PG en 2 som. waarvan 1 revalidatie. ("vroeger" werkte ik op de revalidatie afdeling) Maar ik ga dus door het hele huis en word gebeld bij calamiteiten (?) en vechtpartijen Hahaha.. Sommige kunnen er wat van zeg. Bij ons is er ook 1 voedingsassistent per afdeling. Die verzorgd de maaltijden en koffie en thee enzo. Maar zij krijgt bij ons altijd hulp van de zusters van de afdeling. Vind het een beetje een rare manier van doen bij jullie. Bij ons eten ze ook altijd met z'n allen (per afdeling) Dus incl de voedingsassistent. Zeker op PG. Daar eten ze zelfs in de huiskamers omdat daar altijd toezicht moet zijn.
Nou ja, het lukt niet zoals ik het wil Dan maar 1tje met haar zwembroek. Vind het zo stoer staan die pijpjes.
hi bones.. dat van die mex.griep wist ik helemaal niet... dacht dat t alweer op z'n retour was..bah.. en juist na de zomer wordt iedereen weer verkouden en grieperig omdat het weer minder wordt..tsss... lekker hoor..idd maar niet teveel bij nadenken.. leuke foto's trouwens..
Mooie fotos Boney ! Wat woon je daar toch mooi aan het water. Ik was effe gaan wandelen met Sara, en we hebben wat op een terrasje gedronken. Sara heb ik net maar in bed gelegd die wilde duidelijk slapen,door de hitte waarschijnlijk.
Deze kar is echt haar lievelings speelgoed, ze is er de hele dag mee in de weer,ze gooit er alles in wat ze tegenkomt
Hello, Ben dr ook weer ff. Vanmiddag lekker vrij, dus als Rosalie straks wakker is gaan we ff lekker naar de speeltuin ofzo Eerst hier nog ff een beetje opruimen.
He ggetsie Bryan in het ziekenhuis. Hoop dat ie snel weer mee naar huis mag! Mexicaanse griep, las in de krant dat het hoogtepunt zo rond september verwacht word Probeer er maar niet te veel over na te denken.
Zo, ben ik weer. Tess ligt alweer 2 uurtjes te pitten en ik ben als een razende roeland door het huis gegaan....alles is weer zomerfris. Ik heb de kleertjes binnen die ik besteld had en die zijn leuheuk! Van LIEF heb ik nog niet binnen, duurt toch wel lang. Vorige keer had ik het binnen 3 dagen....