volgende week donderdag weet ik het. Ga het alleen niet vertellen hihi. Zelf denk ik weer eerder jongen omdat ze in zijn fam niet goed zijn in meisjes maken en ik nog steeds misselijk ben en minder ben aangekomen. Maar het maakt me echt niets uit, zou het allebei leuk vinden
hey meiden ff berichtje van mij ben hele dag bij bryan in het ziekenhuis geweest het gaat niet echt beter als hij wakker is gaat het goed maar zodra hij slaap kan hij zijn saturatie (zuurstofpeil) niet boven de 93 houden en zolang als dat is mag hij niet naar huis, bovendien hoorde de KA een ruisje op zijn longen wat op longontsteking kan duiden dus dat word in de gaten gehouden maar juist omdat hij geen koorts heeft is dat niet waarschijnlijk Verder allemaal thanks voor jullie berichtjes heb vluchtig ff doorgescrolled
Hè getsie, ik had eigenlijk gehoopt dat jullie nu lekker thuis zaten met z'n 3-tjes!! Hoop toch dat het morgen weer wat beter gaat en dat hij zo snel mogelijk naar huis mag. Wat gaan ze nu verder doen? Veel sterkte Vivi!!
Hey Bones, Nee zo iemand hebben wij niet. Dit huis had nog geen pg afdeling en ik denk dat ze zich niet gerealiseerd hebben dat dat heel anders is dan somatiek of lichte dementie. Ik werk dus op zo'n huiskamer en mag die in principe niet verlaten, de kamers van de bewoners liggen in de gang bij die huiskamer, en daar mag ik wel zijn natuurlijk. Verder zijn er 2 deuren naar de centrale gang en die zijn gesloten met codes. Sommige mensen blijven wel op hun kamer. We mogen ze niet belemmeren in hun doen, is de bedoeling... Ik ben dus ook bij het eten en help mensen die het zelf niet kunnen. (krijg maandag een slikcursus, en dan mag ik nog meer mensen helpen) Doen de voedingsassistentes bij jullie ook activiteiten? Want dat doen wij dus ook. En we moeten zorgen voor een huiselijke sfeer. Vandaag was weer lekker... pffff een paar agressieve mensen gehad, bah! En iemand had in een vaas op de kamer van de buurvrouw geplast! Nah ja!!!
ze kunnen in principe niets doen dan afwachten dit moet het lichaam zelf verbeteren hij krijgt wel ventolin via de vernevellaar en prednison
@vivian: heee meis wat rot zeg.... Had ook gehoopt dat jullie weer thuis waren. Arm ventje, en voor jullie ook erg zenuwslopend denk ik. Is maar goed dat ze vannacht goed op hem letten kunnen
het is zeker zenuwslopend ik zeg toestraks nog tegen martijn dat ik dit vermoeiender vind dan werken heb vanmorgen ook nog ff gebeld met gezin waar ik vandaag eigenlijk laatste dag zou maken had het werk gezegd dat ik ziek was nou ja zeg!! was wel blij dat ik zelf ff gebeld heb zo sloot ik het toch met goed gevoel af
Nee, bij ons zijn ze echt alleen voor het eten en drinken. Voor de actieviteiten hebben wij activiteitenbegeleiders. Maar heet het wel verpleeghuis? En hoe gaat dat bij jullie in acuute gevallen? Als er bijv. iemand lelijk is gevallen en iets heeft gebroken? Bellen jullie dan een arts of zo? Of wie komt er dan. Bij ons word ik gebeld en dan besluit ik of er een arts moet komen of niet. En die beslist dan weer of er een ambulance moet komen om iemand in te sturen naar een ZH.
Meiske, wat een geweldige foto's op het strand! Gaaf zeg! En Sofie een broekje aan Dat is ook voor het eerst dat ik het zie volgens mij. Staat haar wel erg leuk hoor. Vivi, veel sterkte meid. SM, al klaar met werken?
En Debie, ik denk ook een meisje. Maar goed, bij Ichtus dacht ik ook een jongen... Ik peuter het wel bij je los.
Goedemorgen dames, Vivi: Ik lees dat je kleine ventje in het ziekenhuis ligt. Vreselijk! Veel sterkte en ik hoop dat hij snel lekker naar huis mag. Vandaag??? Prachtige foto's gezien van alle stralende kindjes. Echt, ze lijken zoveel groter dan Sam..... Ichtus: EEN MEISJE!!! SUPER!!!!! Hoe was Rome? Sam is met gemak een mode-accesoire aan mijn been. Wil echt helemaal niks..... Heb haar maar ik bed geknikkerd! (wel enigzins liefdevol hoor) Ik doel maar op een sprongetje, en kruis mijn vingers dat het echt allemaal weer voorbij gaat..................... Ze kan om het minste heel driftig worden. Dan brult ze de longen uit haar lijfje. Ik schrik er soms van, waar is dat schattige meisje gebleven??????????Ik vind het heel moeilijk om hier pedagogisch op te reageren! Hebben jullie hier ook last van? Gaan jullie nog leuke dingen doen vandaag?
krista hier ook een aantal weken zo'n meisje gehad, gelukkig nu weer helemaal over. Het is ff doorkomen.
mogguh.. Hyves.. GELEZEN..hihihi VIV.. meid heel veel sterkte en beterschap voor Bryan.. hoop dat ie snel opknapt en mee naar huis mag.. weet hoe je je voelt meid...knuffff DEBIE.. spannend weer hoor.. ben beniewd wat t wordt.. Mooie SOFIE!!!!.. herken haar helemaal niet meer vergeleken met de meeting in fijnaart..wat groot geworden...!!! en nu weer verder aan de poets..