Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Vivi, nogmaals sterkte en beterschap met je kleine man.. Ik hoop zo dat hij snel weer opknapt.

Mooie Sofie gezien in een broek:D Even wennen:p maar het staat super schattig! Mooie meid!

Krista, errug herkenbaar wat je verteld over Sam. Lune heeft die fase heul, heul lang gehad en heeft nu nog haar buien maar een stuk minder als in haar sprong. Het wordt echt beter! Even verstand op nul en doorbijten. Ik kon daar ook moeilijk pedagogisch verantwoord op reageren merkte ik, werd er erg kriebelig van.

Debie, ik gok ook op een jongetje!
    Ik krijg weer even babykriebels van al die zwangere dames onder ons. Heb echt zin om volgend voorjaar dat spiraal te laten verwijderen:D Nouja, de handeling op zich lijkt me niet zo gezellig maar het feit dat ik weer vruchtbaar ben wel. Ik lees trouwens best veel dat het wel een jaar kan duren voordat je cyclus weer normaal is na een spiraal.. Hmm..

Ook hyves gelezen:)

Boney poney, ik wou nog wat tegen jou zeggen maar weet niet meer wat..

SM, in mijn hoofd ben ik bezig met een lijstje hoor! Als ik onder de douche sta of aan het fietsen ben ploppen en soms namen in mijn hoofd maar vergeet ze vervolgens op te schrijven.. En ik heb ergens ook nog een lijstje, zal die ook es opzoeken.

Lune heeft tot gisteravond 21.30u beneden gezeten, we hebben haar er 2x uitgehaald. Ze was klaarwakker. Mijn schuld want ik heb had haar al om 17.30u in bed gelegd, ze was kapot. En toen om 19u dus weer klaarwakker.. Vanochtend werd ze wel gewoon om 7u wakker, lag al gapend op het aankleedkussen. Heb op het kdv gezegd dat ze misschien wat moe is vandaag dus houden ze rekening mee.
    Ik ga vandaag aan de schoonmaak en ook nog even aan de studie denk ik. Heb nog een leuke opleiding gevonden, HRM (Human Resource Management), is ook richting arbeid en organisatie. Leuk! En geen statistiek! Maar deze opleiding is in het engels en dat lijkt me ook wel weer pittig. Hmm, toch nog even informeren denk ik.
    Ook of ik toegelaten kan worden tot de master met mijn diploma.
    Lekker boeiende info voor jullie;)
    Goed, ik ga wat nuttigs doen..

Fijne dag chickies!

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik heb wat heel nuttigs gedaan..
    De eerste pagina's van dit topic een beetje doorgescrolld.. Suus die het zo zwaar had met Tess die veel huilde en Suus die er doorheen zat, buddynieuws van Mrijn over Wen en Fenne dat het niet goed ging met Fenne (was weer even slikken), Nora die onderzoekjes kreeg voor haar oortjes enz.
    Zat stiekem gewoon een beetje te sniffen en te snotteren haha!

Ga ik nu ff stofzuigen.

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Goeiemorgen!
    Viv,wat moet het moeilijk zijn om je kleintje achter te laten in het ziekenhuis. Is het in Nederland niet normaal dat een van de ouders ook daar blijven slapen, ik zou dat zo moeilijk vinden om ze daar alleen te laten slapen.

Ik ga lekker helemaal niks doen, ik ga niet eens naar buiten vandaag. Ik zet dadelijk het badje buiten op het terras zodra er schaduw is. Leg mijn matras buiten, en de radio mee naar buiten en daar blijf ik liggen tot 14uur :)

Nu ga ik alleen nog eens effe 10 minuutjes op de hometrainer, word zweten want het is heel warm hier.

4. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ik was even heel snel aan het lezen hier en ik wilde vivi een hele dikkel knuffel geven.
    Ik las dat hij momenteel in het ziekenhuis ligt?
    Een hele dikke knuffel meid,

Foto's die ga ik zo even gauw bekijken en dan weer ri schooltje toe de kids weg brengen.
    Ik kom straks even verder lezen!

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    lekker sm, nadeel hier is dat zodra ik mezelf lekker installeer ilse aandacht wil.

maja volgens mij ligt het ook aan het weer dat ze sneller moe zijn en pas laat naar bed gaan/ willen.

Ik heb ilse om half 11 op bed gelegt en ze slaapt nog, echt niet te geloven. Ben zelf steeds zo moe dat ik ook ff op bed ben gaan liggen en werd 15 minuten geleden pas wakker. En ik moet nog zoveel doen in huis, niet echt handig. Straks eerst ff naar de ah en kibbeling kopen, en haring bij paul ophalen, als de nieuwe er zijn krijgen ze altijd op zijn werk, jammie

6. supermummy

Debie,slaapt Ilse dan nog 2x per dag? Een slaapje van 2 uurtjes is toch niet zo lang,of is het niet zo´n slaapkont.?

Ik heb het uiteindelijk maar tot 13uur volgehouden buiten, Sara was lekker aan het spelen in haar badje en ik lag er naast :) Dat gaan we dus vaker doen.

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Nee, Ilse slaapt vanaf 12 maanden echt maar 1 keer. Ze slaapt dan van half 11 tot 12 uur, soms half 11, dir is echt uitzonderlijk bijna drie uur. Maar kan er wel ff van genieten met mijn luie gat op de bank. hihi

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hallo!

Lekker zeg dat Ilse zo lang slaapt! Heerlijk! Tessa slaapt nog steeds 2x. Pas ging het wat minder en toen dacht ik dat 2 teveel was, maar ze kan echt niet zonder dat morgen slaapje.

Lekker zonnebaden SM. Ik ga straks een stuk fietsen met lekkers mee. Dan ga ik hier in het natuurgebied lekker op een stukkie gras zitten en kan Tessa lekker haar gang gaan. Maar ik wacht even tot na 3u. Dan is de zon wat minder scherp.

Verder weinig te melden.
    Bye

9. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmm, wil net een stukje typen, hoor ik een klagelijk mama geroep van boven komen;)
    Tot later dus!

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    lekker boney stukje fietsen, wij hebben net gewandeld. Hoe lang slaapt tessa dan die twee keer?

haha meiske later dan maar weer

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik verveel me terwijl ik nog steeds moet stofzuigen en dweilen

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    o en beter ben niet recentelijk besmet met 5 de ziekte, ze zagen het wel in mijn bloed maar is al van langer geleden, ben toch wel opgelucht nu

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenmiddag meiden

ik hoop dat bryan snel weer opknapt en naar huis mag Viv knuf voor jullie

Slapen hier gwen ook niet veel op een dag. meestal sochtends anderhalf uur maar net als vanmorgen lag ze een uur te keten en weer er uit gehaald maar dan gaat ze ook niet meer smiddags naar bed anders ligt ze savonds om 22 uur nog te keten , dus is ze lekker moe om 7 uur en slaapt ze snel.

Dees en Yvonne zijn hier geweest voor hun haar, dus kunnen er ook weer ff tegen!

nou maandag lekker op vakantie een midweekje echt zin in

ik wil wel ff weten of er nog meiden met kids komen zondag de 28e naar mij , laat het even weten??? dwaasje komt zoiezo gezellig hoor!

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    debie fijn dat de uitslag goed was!

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    De Blogs zijn ineens weg op Hyves!!!!! zo vaag heb niks verwijderd hoor! zal wel aan stomme hyves liggen , heb een nieuwe aangemaakt dus diegene die naar een meeting komen laat even een nieuw berichtje achter dan weten ze wie er komen

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  18. supermummy

hahaha wat een leuke foto van Gwen, wat heeft ze al mooie lange haartjes. daar komt Sara met haar pluizebol.

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    als je goed kijkt was het dus geen kusje maar deed haar mond open hihi maar beet op mijn lip AUW!!

Deel Deze Pagina