Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo ga ff gwen eten geven

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

haha maja larven

Joma ja echt wit van de smeer,lekker.

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    is de site bij jullie ook zo traag..???? wordt er niet goed van!!!!

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo wij hebben lekker gegeten, zo nog ff gaat gwen lekker naar bed, kan ik ff wat strijken

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    is de site bij jullie ook zo traag..???? wordt er niet goed van!!!!

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo wij hebben lekker gegeten, zo nog ff gaat gwen lekker naar bed, kan ik ff wat strijken

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    #87747 Boney, 18 jun 2009
    Laatst bewerkt: 18 jun 2009
    Debie, Tessa slaapt 's morgens meestal zo'n 2uur. En 's middags ligt er een beetje aan hoe vroeg ze wakker is enzo en hoelaat ze 's morgens ging slapen. Maar dan slaapt ze ook min. een uur.
    Het scheelt heel erg. Soms slaapt ze 's morgens kort en 's middags 3 uur.
    En fijn een goede bloeduitslag. Weer een zorg minder.

Joma,
    Hahaha.... Wat een geweldige foto van Gwen :D

Wij hebben een heerlijke middag gehad. Ik had Peter gemaild dat we gingen picknicken en of hij zin had om mee te gaan. Heeftie z'n spullen gepakt, is naar huis gereden, z'n fiets gepakt en is naar ons toe gekomen. :D
    Tessa ligt nu in bed, maar ik hoor ze nog steeds praten.
    Ik ga koffie maken nu en dan zappen.

Doe-doei

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo we zijn er weer site lag er ff uit ivm werkzaamheden, rustig nu hier

@Boney wat lief van Peter

net al wat spullen ingepakt maandag gaan we op vakantie en morgen en overmorgen werken,en dan zondag de rest pakken en het huis weer glad maken enook nog vaderdag zondag, dus druk weekend en ga nu ff douche( weer lekker boeiende info);):D

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Heb ff wat opbeurende en geruststellende woorden nodig....

Ik had dus vorige week donderdag wat keelpijn en een opgezette klier (links in mijn hals) waar ook de keelpijn plaatsvond.. Ab-kuur gekregen die vandaag afloopt.. de pijn is weg, maar de opgezwollen klier (lijkt net een knikker onder de huid) blijft.. vond ik raar en verontrustend dus ik nam een kijkje op google.. DOM STOM DOM STOM!!!!!
    lympklierkanker: Hodgekin..
    Daar las ik dus mijn doodvonnis..sindsdien kan ik alleen maar huilen.. als ik de foto van de kids zie hangen barst ik in tranen uit..ik weet dat ik me aanstel en dat dit nergens op slaat, maar ik ben zo bang dat dit mijn instinct is.. terwijl het waarschijnlijk hormonen zijn.. kan t echt helemaal niet meer loslaten.. zit constant te voeln of het erger wordt of minder.. nu voel ik de hele tijd een soort spiertje trekken in mijn hals.. bah.. ik ben gewoon zooooooooo bang ineens..

ik zit hier helemaal overstuur te zijn om niks.. heb ook wel gelezen dat de zwelling daar heel normaa is bij keelontsteking en dat de zwelling later af kan nemen terwijl de pijn al weg is en dat is natuurlijk veel aannemelijker..maar toch.. waarom ben ik dan zo bang..waarom kan ik me dan niet net als anders gewoon hieroverheen zetten.. mezelf voor me kop slaan dat ik dr Google heb bekeken en weer verder gaan met de dagelijkse rompslomp...

heb ha al gebeld.. als de zwelling na een maand nog aanhoudt.. (zonder opnieuw keelonsteking) dan moet ik langs komen.. tenzij ik eerder overige klachten krijg..zoals gewichtsverlies.. (alsof dat nu nog gaat gebeuren..) of nachtzweten..(ja duhhhhh.. doe ik al heel lang door de hormonen) en laat ik daar nou dus niets mee kunnen.. pfff..

Ik hoop maar dat dit alles een hormonenkwestie is, dat de abkuur nog ff doorwerkt en dat er over een paar dagen niets meer aan de hand is... hoe dan ook.. .

Ik ben bang, verdrietig, ik schaam me dood en voel me ongelooflijk STOM!!!

Sorry voor dit egobericht ... wel fijn om even (al is het door de de tranen heen) mijn hart te luchten...

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ichy kan mezelf goed voorstellen wie google er niet
    maar maak je niet druk meid, opgezette klier kan lang aanhouden als ik keelpijn of dergelijke heb dan heb ik daar altijd last van, en duurd lang eer het weg is en als je er veel aanzit blijft hij ook langer opgezet dus echt ff met rust laten ( zeg ik die heel de dag voelde of hij er nog zat) dan wordt het snel minder en is zo weer weg met een beetje geduld knuffff en laat die hormonen maar stromen hoor niks mis mee en echt niet stom!

12. supermummy

supermummy Niet meer actief

Och Ichtusje toch !
    WAt rot dat je je zo druk maakt!
    Ik heb ook heel veel en vaak keelonsteking gehad afgelopen winter. En ik had ook opgezette klieren en een soort van knikker daarna. Het bleef ook een tijd prikken, maar hoe vaker je er op drukt er over heen blijft wrijven hoelanger het natuurlijk gevoelig blijft.

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh meiden dank jullie wel... jullie hebben geen idee wat dit nu voor mij betekend om dit herkenning te lezen..

ik zal er af blijven.. echt..

Echt.. Dank jullie wel...

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ga ff bankhangen...proberen wat tv te kijken....

knuffffffffff...

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    He bah Ichy, wat rot! Je zo ongerust maken is echt niet leuk! Maar wat de andere dames ook al zeiden, na een keelontsteking kan je heel lang opgezette klieren houden. Heb ik ook regelmatig gehad.
    Ik herken je gevoel van 'is dit mijn instinct op alleen angst' best wel.
    Ik moest de laatste tijd ineens denken aan 'wat als ik er niet meer ben'.. Vreselijk. Ik had ineens heel erg de neiging om dingen op papier te zetten voor als ik er niet meer zou zijn. Bijvoorbeeld dat ik niet wil dat Jeroen en Lune in het dorp gaan wonen waar Jeroen vandaan komt omdat ik dat niet wil voor Lune en dat mijn ouders haar gewoon moeten blijven zien en ze niet half opgevoed wordt door mijn schoonfamilie. Ik had het er die avond over met Jeroen en hij zei 'goh toevallig, ik hoorde vandaag een liedje op de radio en moest er ook ineens denken aan hoe erg het zou zijn als jij er niet meer was.. En of ik dan hier zou blijven wonen enzo'.. Nou lekker dan:( Dus vanaf dat moment ben ik bang dat dat wat betekent. Ik had zelfs een moment vorige week dat Jeroen iets deed en ik uit het niets riep: 'dat kan je ook niet doen als ik er straks niet meer ben!' Uh.. Waarom zeg ik dat? Ik denk dat het een grote angst is die in mijn onderbewuste zit, ik word namelijk gillend gek als ik bedenk dat ik er niet meer ben voor Lune, haar niet zie opgroeien en zij mij niet meer heeft. Bah bah bah!
    Ik denk er eigenlijk elke dag wel even aan maar dwing mezelf om me er niet door te laten meeslepen, dan heb ik geen leven meer (toepasselijke uitspraak;))
    Ik denk dat het bij jou een stuk erger is omdat je hormonen door je lijf gieren en je je ineens heel kwetsbaar voelt als er iets met je lichaam is.
    Dus meid, het is normaal en gaat wel weer over. Zo gauw je merkt dat de bobbel afzakt voel je je een stuk beter! Dus niet meer aanzitten!;)

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Ichy graag gedaan meid! is lekker als je je gedachten en verhaal kwijt kan! en afblijven he!!!

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Maja bah lekkere gedachten , niet over nadenken meid!

nu ga ik weer verder Derek kijken! en dan slapen!

trusten

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zo heej.. we stonden ineens niet meer in de lijst.. gewoon op pag. 2.. dat kan natuurlijk niet he..

@Maja.. zooooo herkenbaar je verhaal..ben er ook best wel mee bezig en waarschijnlijk hoort t gewoon bij t moederschap...die zorg..maar heel vervelend en moeilijk is t wel zeg....

Ik ben al een stuk rustiger.. vind mijn keel nog steeds een rotding hoor.. ben erg bang dat de keelontsteking terugkomt. dan moet ik alsnog onder t mes.. en das geen pretje..dat wordt dan 3 wken verrot op bed en zh..denk niet dat ik nog een abkuur krijg.. dat is dan al de zoveelste voor een keelontsteking..en t is dat we naar rome gingen dat ik m nu kreeg, want anders had ik denk nu al onder t mes geweest.. maar goed.. duimen dat t wegblijft.. ik doe er in ieder geval alles aan.. steeds door mijn neus ademhalen zover mogelijk, ben gestopt met zingen voor nu... om mijn keel wat te sparen..(schijnt ook een ontsteking te prikkelen)tot nu toe voel ik natuurlijk nog niets.. maar ja.. ab kuur is pas gisteren gestopt dus dat kan ook nog niet.. vorige keer kreeg ik m een week later terug, maar toen was de eerste ontsteking ook wel heul erg.. bijna tot absces aan toe. dat was nu helemaal niet het geval. Nu had ik neit eens een rode keel en was het nog niet ontstoken zei de arts...

Zul je zien dat het gewoon een virusje is die mijn keel iets aantast.. niets bijzonders en geen bedreiging voor mijn amandelen..al die paniek voor niets..grrrrr....

nou ja.. genoeg geneuzel over mezelf weer..

ER OVERHEEN LEZEZN MAG!!!!!!! hihihihi

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

Ik heb er niet overheen gelezen hoor Ichtus. Ik vind het juist heel herkenbaar. Zeker wat Maja gisteren typte. Het is bij mij de laatste weken heel sterk aanwezig. Ik kan daar letterlijk van gaan liggen zweten 's nachts. Hoe moet dat als ik er niet meer ben! En dan ga ik me druk maken om de kleinste dingen. Peter en ik zijn het niet altijd eens wat de voeding betreft. Ik ben daar heel bewust mee bezig. Peter niet zo. Die geeft ze gerust voor het slapen gaan nog een beker chocolademelk :$ en diksap bij het eten. Ik krijg hem niet aan z'n verstand dat ik dat echt niet wil.
    En daar lig ik me dan dus druk om te maken... Of dat hij dan haar luier niet op tijd verschoond en ze dus steeds blaasontsteking krijgt. Of ze gerust heel de dag zonder broek laat lopen. (die vergeet hij nu gewoon aan te doen soms :() En zo zijn er nog wel tig dingen die ik op kan noemen. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ik dan echt verdrietig ben omdat Tessa dan nooit een moeder zal hebben.
    Man o man.... Word soms wel eens niet goed van mezelf. Peter kan heel goed voor Tessa zorgen.
    Zo, klaar nu. Ik ben niet goed bezig zo. Ik ga ons maar aankleden en knuffelen. De zon schijnt, het wordt een mooie dag :p

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ben ik ook weer ff...
    schaam me echt kapot dat ik zo lang niet geweest ben!

de laptop is kapot en ik zit nu boven achter de pc.. beete lastig vind ik.. Stond ie beneden dan was het een beetje makkelijker!
    Hier gaat het allemaal zijn gangetje!

ivm met mijn hoge bloeddruk ben ik sinds afgelopen week maar 12 uur in de week gaan werken p/o gyn en bedrijfsarts! Nu zit ik een stuk beter in mijn vel.. Het lijkt te helpen. Maandag weer terug naar het zh.. en woensdag de medische 20-weken echo.. (spannend!!)

Met Nora gaat alles super. Ik heb geen klagen.. ze eet, drinkt, poept en lacht volop!! haha.. geen vuiltje aan de lucht!

Ze gaan in de radboud een info-film van Nora maken over hoe ze ontwikkeld met de BAHA (hoorapparaatje). Dit voor andere ouders die kinderen hebben met hetzelfde als Nora. Ze hebben aan ons gevraagd om hier aan mee te werken. Nora was net het vrolijke kindje wat ze zochten!

oh.. mijn vriendin is er.. ff naar de markt lopen...
    Misschien tot straks!

Deel Deze Pagina