Als het goed is, is er altijd een niv 3 verpleegkundige aanwezig, en die komt dan. Vaak is dat een EVV-er. En dan wordt er een arts bijgehaald idd. Het is echt een verpleeghuis ja. Zijn er bij jullie dan geen andere niv. 3-ers op de afdeling, alleen jij? Of sta jij weer boven een niv. 3-er? Wij hebben ook activiteitenbegeleiders, die zitten ergens boven en komen een halve dag per week op mijn huiskamer om ons te begeleiden... Heb ze alleen nog maar 1 x gezien, en toen was mijn dienst afgelopen. Maar volgens iedereen staan wij op de prioriteitenlijst. (merk er alleen niks van) @vivian: hoe is het nu met Bryan?? Goed dat je naar dat gezin gebeld hebt! @slaapjes: Finn slaapt nu nog maar 1 x. Meestal gaat hij tussen 11 en half 1 naar bed en slaapt dan zo'n 2 tot 3 uur. Is dus heel wisselend. @joma: hihi Gwen met een geschoren koppie! Heeft idd wel een mooie bos haar opgeleverd! Finn heeft echt de haargrens van Marc en z'n broers, met van die inhammen voor. Het begint nu wel goed te groeien. @ichtus: getsie een keelontsteking is echt niet prettig. Ik herken je gevoel helemaal hoor, als ik ergens een knobbel ontdek dan raak ik ook in paniek! Ik heb vaak ineens een knobbeltje in m'n oksel, en dan ben ik een beetje panisch... En het (goedaardige)knobbeltje in m'n borst is gegroeid en raar van vorm geworden en dan ben ik ook zzooooo bang voor borstkanker.
Finn zei gister toen ik hem bij de dvd's wegpakte en streng NEE zei ook nee! haha en schudden met z'n hoofd natuurlijk. Goed zo, leer dat maar snel Hij is zoooo ondeugend op het moment, en als het hem niet zint dan gaat hij expres ergens aanzitten waar hij niet aan mag. Bv de vuilnisbak. Kleine boef!
sizzel wat grappig nora in een info filmpje. Ichtus hier ook al 3 weken constant keelpijn enz, blijft zeuren, denk dat het ook de tijd van het jaar is, jezelf niet gek maken hoor. Dat er wat gebeurd heb ik ook weleens, zelfs paul zei laatst dat hij soms opeens dacht "wat als deb en ilse een auto ongeluk krijgen" Maar niet teveelover nadenken, is niet goed.
Hoi! Sizzel, leuk om je weer even te 'zien'! Fijn dat Nora het zo goed doet. En goed dat je minder werkt, hoge bloeddruk nu al is niet heel ok natuurlijk. Haha ondeugende Finn Erg herkenbaar! Als Lune zo'n bui heeft doet ze ook echt alles wat niet mag, gaat van het ene ding waar ze niet aan mag zitten naar de ander.. Klein monstertje.. En als ik zeg dat iets niet mag is het gillen Ze ligt nu al meer dan een uur op bed, even bijtanken van het dagje kdv gister. Idd herkenbaar wat ook jij schrijft bones. Jeroen doet ook dingen die ik totaal anders zou doen. Probeer me dan echt in te houden om er wat van te zeggen maar er zijn echt momenten dat ik zeg 'haar niet zo vaak in de lucht gooien joh, ze heeft net gegeten'.. of als hij haar aangekleed heeft 'moet ze haar slofjes niet nog aan? zo glijdt ze uit op het laminaat'... 'Oja', zegt ie dan Mja, hoe erg is het? Ik zou het dus veeeel erger vinden als hij echt weer in dat dorp zou gaan wonen als ik er niet meer ben. Precies waar ik me zo niet thuisvoel en tegen de principes ben van die totale gemeente zou mijn dochter dan gaan wonen bij mijn schoonfamilie, aaaaah! Ik heb het toch voor de zekerheid flink benadrukt tegen Jeroen dat ik dat dus niet zou willen en als hij dat wel zou doen dat ik dan bij hem zou gaan spoken Maaarrrr... Niet teveel over nadenken dus! Ik ga over 2 weken een paar dagen weg met een vriendin en ik hoop al dat dat helemaal goed gaat hier thuis haha! Ach, daar vertrouw ik wel op hoor, Jeroen is een super papa! Ik wou vandaag gaan schilderen met Lune, vaderdag kadootje voor Jeroen maar Jeroen heeft de verfspullen opgeruimd. Ergens in een van de 100 dozen die op zolder opgestapeld staan:x Pff, lekker handig. Dan maar geen vaderdag kadootje.. Eigen schuld8)
En onweersbui nummer 2 in aantocht... Bah, ik haat onweer.. (voel me nou net die ene smurf haha! hoe heet ie? moppersmurf ofzo?)
Hahaha... Moppersmurf. Hoe verzin je het toch elke keer weer Sizzel, wat leuk een filmpje met Nora! En ben blij dat het weer wat beter met je gaat. En 12 uurtjes werken is toch meer dan genoeg? Lekker luieren tot aan de bevalling zeg ik! Maja, ik had net m'n schoonmoeder aan de lijn en zij hadden ook al 2 hagelbuien gehad. En ik heb de was buiten hangen... Ik ga even gtst kijken. Tessa slaapt. Doei!
hey meiden ik kom ff langs met ontzettend goed nieuws!!!!!! Ons kereltje is weer thuis ben zo blij kan wel janken van geluk, ik ga de komende dagen lekker genieten van hem hoor!!!!!!
Hoi! Vivi,wat een goed nieuws dat hij weer thuis is! Is hij ook echt opgeknapt of toch nog ziekjes, wat gaan ze nu verder doen ? Maja, de moppersmurf :x Nog effe over de mexicaanse griep, ik dacht ook dat het nu vrij rustig was met nieuwe gevallen. Nou gisteren op het werk kregen wij een nieuw geval binnen (werk bij een verzekering) een Oostenrijkse jongen die al 2 uur lang in een ziekenhuis in de EHBO aan het wachten was tot dat ze hem wilde helpen. De jongens met wie hij op reis was (een groep van 5) waren al terug in Oostenrijk en bij hun is de Mexicaanse griep bevestigd. Dus die jongen die daar lekker 2 uur in een ziekenhuis heeft zitten wachten heeft vast nog wel meer mensen aangestoken. Nog een dagje werken en dan lekker WEEKEND ,joepie!
Ohh wat fijn Vivian!!! Hopelijk blijft hij even aanvalvrij en kunnen jullie weer genieten van jullie ventje! @sizzel: wat Leuk Nora in een infofilmpje! En maar 12 uur werken; nou das meer dan genoeg met een drukke baan en hoge bloeddruk! Lekker rustig aan doen jij!
lekker dan sm; snap niet dat ze niet sneller reageren, terwijl ze weten hoe snel zoiets zich verspreid
hier tussen het werk door viv fijn dat hij thuis is knuffel hem maar lekker . Sizzel leuk dat je nora mee doet aan het filmpje en fijn dat je nu rustig aan kan doen.
zo ik kom ook weer even mijn gezicht laten zien... eerst even dit: ICHYYY EEN MEISJE>> wat super de pupper leuk (had ik ook gezegd als het een jongen werd maar een meisje erbij is natuurlijk wel geweldig) alles goed in evenwicht... Pfft petje af hoor 4 kiddies straks.. ik wordt al moe als ik eraan denk... VIVVVVVVVV oh ik mis dat soort dingen dus Bryan in het ziekenhuis inmiddels er alweer uit gelukkig.. bah dikke knuffie.... ICCHY ik las je verhaal over je dikke keel en ik herken mezelf daar zo in.. ik ben zoo een vreselijke muts ik kan ook om alles paniekeren....\ Eh heb prachtige fotos gezien van heel veul dreumessen... heerlijk hoor... nou ik ga weer mijn best doen om bij te lezen...en bij te houden.
Goedenmorgen (nog net), wil even Ichy gerust stellen! Ichy 6 jaar geleden heb ik binnen 4 maand tijd 6 keer keelontsteking gehad, daarna zijn mijn amandelen verwijderd en daarna nooit meer last. Anyway, die bobbel is heel normaal hoor. *toen kwam er een telefoontje tussendoor en vervolgens moest ik Tess op bed leggen* Maar echt waar Ichtus, na de AB-kuur kreeg ik vaak een bobbel op de meest pijnlijke plek (die van buitenaf soms te zien was). Deze trok na 1 a 2 weken langzaam weer weg. Toch zou ik na de bevalling eens overwegen om jouw amandelen te laten knippen. Want bij mij heeft het een zeer positieve uitwerking gehad. In het verhaal van Maja kon ik me helemaal vinden. Mijn eigen sterfelijkheid is ineens ook aan de orde. Werkelijk nooit eerder bij nagedacht....Ik ben totaal niet bang voor de dood, maar ben als de doods over hoe het verder moet met mijn geliefden. Ook lijkt het me vreselijk dat ik Tess niet zou kunnen zien opgroeien! Ik probeer er niet te lang bij stil te staan, maar net als Bones schrik ik er soms wakker van.... Viv, wat ontzettend fijn dat Bryan weer thuis is. Geniet er maar lekker van! Gisteren nog even gebikkeld op het werk en nu lekker 3 dagen vrij. Al weet ik niet hoe relaxed het gaat worden....Morgen verjaardag van mijn vader en zondag vaderdag. Maar wie weet gaat het allemaal niet door, want mijn zus is in het ziekenhuis opgenomen. We weten nog niet hoe ernstig het is, maar ze is met hevige pijn in de buikstreek vanochtend opgenomen. Ze krijgt nu een scan en hopelijk kan ik daarna de vriend van mijn zus te pakken krijgen. Ik word er namelijk erg zenuwachtig van. Ik wil dan met hem bespreken of ik naar hen toe mag/kan komen. Ik zal dan moeten blijven slapen (i.v.m. reistijd) en ik weet niet of hij dat kan waarderen. Als het kan, dan rijd ik vanmiddag na de afspraak met de KA gelijk erheen.... Even afwachten dus....
Heey, wat leuk....Dwazie komt weer haar fijne smoeltje laten zien. Hoe istie liefie? Oja Ichy, wat super dat je de kids in evenwicht houdt! Straks 2 boys en 2 girls....helemaal super! Hoe gaat het trouwens vandaag met jou?
@sm je hoort nog wel dat hij een zware ademhalling heeft en zijn longetjes piepte nog beetje vandaar ook dat hij nog aan kuur van prednison zit deze moet hij tot zondag krijgen. Tja er iets tegen doen kunnen ze helaas niet das het nadeel van astma, maar ga er wel bij de KNO arts op aandringen dat zijn amandelen geknipt worden want hij krijgt de aanvallen alleen bij hevige verkoudheid dat is in zijn geval de prikkel. @dwaasje ik had je willen smsen maar het is er in alle hektiek niet meer gelukt ik ga vanaf vandaag weer wat meelezen maar heb het wel druk hoor hier is immers alles blijven liggen haha
Hoihoi Ik heb het even te druk met van alles en nog wat om op iedereen te reageren Maar wil wel zeggen tegen Vivi dat ik het heel fijn voor jullie vind dat jullie ventje weer lekker thuis is! Oeh Suus, je zus in het ziekenhuis, bah! Hopelijk komt er snel duidelijkheid wat er aan de hand is. Sterkte meis! De schilderijen voor vaderdag zijn gemaakt. Natuurlijk vond Sofie het niks om met haar vingertjes en handjes te verven Want dan worden je handjes vies Ze vertikte het gewoon. Dus toen maar een kwast gepakt. Ga nu weer de kinderen vermaken!
HALLO LIEVE ALLEMAAL Jaaaa daar ben ik weer hebben jullie mij gemist , nou ik jullie wel hoor zoals ik al zei zou ik online komen , wat dus totaal niet gelukt is , ivm dat ze geen internet daar hadden :x maar we hebben een top vakantie gehad, zal dadelijk of straks wat fotos plaatsen zou iemand mij een update kunnen geven want jullie hebben in een week tijd 55 paginas er bij gekletst .. dat is teveel om nu bij telezen