ja gaat nu wel weer goed moet ik zeggen vanmiddag ff dipje gehad maar na uurtje bellen met een vriendin ging het stuk beter! Ja weet ik maar moet zeggen dat de wereld ff stil gestaan heeft laatste week, maar hou het zeker in gedachten bovendien was je lekker op vakantie hoop dat je genoten hebt
al ben ik bij de koningin op bezoek meid , gewoon bellen of smsen !!! en ja kan het me wel voorstellen dat je wel wat anders aan je hoofd hebt gehad wij hebben zeker een goede vakantie gehad
Ik moet het even kwijt hoor.. Lune heeft vanavond 3 stapjes los gezet! Hoe cool is dat? Echt zomaar, uit het niets.. Ze staat middenin de kamer, duwt zichzelf omhoog, staat los en zet een stap vooruit. Stort weer ter aarde en even later probeert ze het nog een keer en zet 3 stapjes vooruit en stort weer neer Zo stoer! Jeroen en ik keken elkaar helemaal verbaasd aan haha! Maar dat gekke kind staat nog helemaal niet stabiel joh, kan me niet voorstellen dat ze de komende weken misschien wel maanden echt loopt maar dit was al heel wat! Zo, ben het kwijt. Viv, fijn dat je mannetje weer thuis is! Vast een hele opluchting! En Mys, leuk dat je vakantie geslaagd was!
hebik jullie al verteld hoe heerlijk ik het vind dat bryan weer thuis is ik glunder volgens mij gewoon heerlijk hij moet eigenlijk in bed liggen maar hij is zo lief aan het spelen laat hem nog ff
Maja Lune 3 stapjes los. wOOOW wat knap van haar!!! Super ! Vivi,heerlijk weer je mannetje thuis. Mys, ben benieuwd naar de foto's hoe was het met het slapen van Bryan gegaan. Ariel,vakantie joepieeeeeeeeeee! Heb je een weekje vrij? Wanneer ga je met verlof?
Huh.. al een paar uur niemand geweest hier! Dag ladies.. VIVI erg fijn dat Bryan weer thuis is! Geniet er lekker van meid (maar niet te lang, want jullie hebben je rust hard nodig ) Mys wat fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad. Hoe is het eigenlijk met je ouders en hun gezondheid, niet meer zo instabiel? Ichtus.. gek meisje, tuurlijk zijn het je hormonen. Dat 'bultje' zijn je lymfeklieren en die kunnen wel vaker opgezwollen zijn. Als je weerstand laag is, of bij een andere ziekte. Wat doen ze ook al weer.. uhm.. oh ja, afvalstoffen afvoeren geloof ik. Trouwens, ik ben al een paar keer akkoord gegaan met de vriendschap, maar het komt niet goed door geloof ik. Goed nieuws! Vandaag bij de VK het hartje gehoord, heerlijk wat een mooi geluid! Volgens mij gaat alles goed, ik heb nu echt een kleding probleem... ben volgende wk jarig en heb allemaal zwangerschapskleding gevraagd (eerst zelf wat uitgezocht natuurlijk!). Elena de pena is erg koppig met het avond eten, wil ze al een week of 4 niet, ze zou wel een koekje lusten of iets anders. Of bij iemand anders haar potje eten = no problem. Nu heb ik maar eens wat nader onderzoek gedaan en een hele waslijst van do's en don'ts gevonden. Ze mag nu zelf aanklooien met r eten. De tafel is opgeruimd, gezellig. Wij vestigen geen enkele aandacht op het eten of haar negatieve gedrag. Uhm.. nou en zo heel wat dingen meer. Eet ze vanavond toch! alleen moest ik helpen met het op het lepeltje doen, maar daarna wilde ze de lepel gelijk weer ZELLUUFFF! Sinds 2 dagen wordt ze 's nachts meerdere keren wakker en valt ze 's avonds moeilijk in slaap. Is nu ook nog wakker. Ik ben benieuwd wat dit is, maar hoop dat het gauw over is. Oh ja, en als ik met haar op mijn arm een slaap liedje zing gaat ze mij knijpen! Tsssss! Verder een uitermate vrolijke tante. Ze begint nu met rennen, echt stoer hoor! En ze kwebbelts aan 1 stuk door.
Mystery, welkom terug Ben ook benieuwd naar de foto's! Ariel, heerlijk zeg vakantie! Geniet ervan Mom, super dat je het hartje weer hebt gehoord! Fijn dat Elena goed gegeten heeft. Selluf doen doet het altijd goed Lune heeft een paar stapjes los gezet Geweldig! Wat zullen jullie trots zijn op jullie kleine kanjer! Vanavond ben ik met Eva wezen zwemmen. Maar het is echt een mission impossible met door het gat zwemmen. Ik heb het nu officieel opgegeven. Het afzwemmen gaat ze denk ik dus niet halen. Zo komen zus en zwager een spelletje catan spelen. Fijne avond meiden
Bah ik schijt echt op mijn huurbaas, ik word zo ziek van die man. Je kan hem gewoon niet serieus nemen. Hij wil nu ineens niet dat wij de keuken en badkamer vernieuwen. Onze keuken is in zo'n slechte staat, ik liet vandaag een PLASTIC bekertje vallen in de wasbak en die barstte gewoon in tweeen, en het water klettert er dus nu onder uit, hij vond dat wij dan maar moesten reparen en betalen. Ik heb hem dus maar eens goed duidelijk gemaakt dat wij geen cent meer uitgeven aan deze woning en dat hij voor alle gebreken moet opkomen. Wij willen hem tegenmoet komen door onze vrije tijd,bloed zweet en tranen op te offeren voor een verbouwing, maar hij wilt gewoon niks betalen, BLEEEEEEEEEEEEEH ik heb zo'n zin om gewoon ergens anders te gaan wonen.
goedenavond zo weer bedtijd....... zie ik @Mys welkom terug en leuk dat het naar jullie zin was! @Lune goed zo meid geweldig!! @SM lekker zo huurbaas hoop toch dat je wat anders naar je zin kan vinden zo is het niks1 @Meiske bale zeg dat het eva niet lukt, maar ja wat nog niet gaat gaat nog niet komt vanzelf wel @Dees en was het schrikken vanmorgen in de spiegel?? @Ariel bijna op vakantie lekker hoor, wij gaan ook maandag heerlijk! @Mom dat minder eten hoort er nu echt bij hier ook zo haar fases zegmaar en dat liggen keten en nog niet slapen kan ik ook over meepraten @Suus getsie meid je zus in het ziekenhuis , hoop dat het allemaal meevalt, misschien ben je al die kant op maar sterkte! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik heb een andere Job!!! ga zondag als het allemaal goed is het contract tekenen want maandag ga ik op vakantie, en dan kan ik lekker maandag opzeggen bij me oude job! we hebben besloten dat ik minder gaat werken ga op donderdag werken en zaterdag dus 2 dagen en in totaal nu 15 uur en dan in de loop van de tijd evt woensdag ochtend nog een paar uurtjes( en geen koopavonden meer ) IKKe is blij
goedemorgen was de laatste ben ook weer de eerste moet zo naar mijn werk. OH ja de Blogs op Hyves zijn weer terug! dus die nieuwe haal ik weer weg! fijne dag allemaal!
ff snel gescrolled... Hie gaat t weer goed dames.. dank dank dank voor julllie lieve woordjes... @LUNE.. jaaaah losse stapjes.. Maja.. pas maar op straks moet je zelf nog gaan rennen..hiihihi @Mom.. zal s kijken wat die vriendschap betreft..whahaha..en heerlijk die drama met t eten he.. hier laten we m ook knooien met zijn handen.. dan maar een keer extra in bad...gaat goed moet ik zeggen.. ook is het vele slapen er nu wel af.. hij slaapt nu of smorgens of smiddags.. dan wel meteen een uur of 3 a 4 achter elkaar, maar niet meer allebei.. best handig... euh.. Mystery.. ook vakantie gehad.. hoe was t?? @Ariel.. nu ook vakantie las ik?? lekker van genieten meid.. @Dees.. waarom zou jij schrikken in de spiegel??(heb niet alles teruggelezen sorry) @Joma.. JAAAAH GEFELCITIEERD met je nieuwe baan...super.. en heerlijk wat minder werken.. zal je best goed doen denk ik.. iets minder drukte.. @euh....zeef @HIER: IK HEB VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en niet 1 niet 2 niet 3 niet 4 maar 5 WEKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 is t geen luxe???en nog simpel mazzel ook.. mijn vrije dagen vallen toevallig zo dat ik nu al vrij ben en ook na de 3 wk vakantie pas een week erop weer begin.. hoe danook HEEEERLIJK.. De vakantie begint goed.. Moooi weer hier.. "Langste dag van Hattemm.. " betkent veeel en hoge kortingen in de shops, grote rommelmarkt..gezelligheid.. enz..daar ga ik lekker heen met de kiddies..ijsje eten... vanavond buurtbbq in de speeltuin.. kids kunnen lekker spelen.. marijn lekker thuis slapen.. ik heb babyfoon van buuf die niet gaat..ideaal..tis zo dichtbij dat dit echt perfect is.. Nu maar hopen dat t weer ene beetje meezit... Typefouten allom zie ik, maar jullie zijnslim genoeg om er doorheen te lezen..hihihi Marijn is aan t kakken zoals Jur dat zo geweldig romantisch kan zeggen.. dus ik ga verschonen en zelf ff douchen en aankleden.. Tot later ladies..
Goedemorgen allemaal @ maja JEEEEEEEEEEEEEEEJ KNAP VAN JE MEIDJE HOOR ! @ ichy sowwie meid , ben heel jaloers , ik moet maandag weer werken @ viv , hahah kleine slaapkop is het zeg @ hyves heb ik bij gelezen .. super nieuws ook daar !! @ JOMA GEFELICITEEEEEEEEEEEEEERD !!!!!!!!!!!!!!!! @ ariel jaaa vakantie geniet er van meid ! @ mom ja het gaat op en af met mijn ouders , zoals altijd ! het went ... @ de rest een dikke knuffie