Februari 2008 Mama's

Discussion in 'De mama's' started by MissN, Feb 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    heb ook ff beetje gescrolled
    @maja jeeeeeeeeeeeh lune loopt
    @Joma gefeliciteerd meid lekker nieuwe baan
    @ichy een meisje super zeg

@mys haha ja he hij was vanmorgen om 6.30 al wakker maar als ik dan niet reageer dan gaat hij weer slapen tot gevolg dat hij net wakker is hahaha

zo en nu gaan we snel vaderdagkadootje kopen

2. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    hahahah dat doet bryan hier ook :D

en vaderdag , ja dat moet ik straks ook nog even regelen :D

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Goedenmorgen,

mijn zus heeft waarschijnlijk een maagzweer, maar ze gaan pas maandag onderzoek doen. Ze ligt sinds gistermiddag aan het infuus, omdat ze de pijnbestrijding niet binnen kon houden. Nu krijgt ze dat dus via het infuus.Vanochtend ging het wat beter en moest ze proberen weer iets te eten en drinken, maar dat ging gelijk weer mis. Dus ze blijft aan het infuus. Ga er morgen weer heen, vandaag een dagje thuis.....
    Ik baal er zooooo van dat ze zover weg woont!

4. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    he suus wat rot van je zus zeg kan me voorstellen dat je nu het liefst bij haar bent en dan is zon afstand idd veels te ver dikke knuf voor jou meid

5. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Hallo wiggies

Getverdemme, had ik lekker de was buiten en opeens een hele harde regenbui. Alles weer zeiknat. :(

Maar verder alles goed hoor :D

Ik ben sjaggie vandaag. Ja echt. Bah. Peter kan ook niks goed doen en Tessa is me uit aan het testen en daar kan ik vandaag niet zo goed tegen.

Straks naar een verjaardag. M'n neefje word 3. Ook al niet zo veel zin in. Wel lekker friet eten daar! Altijd erg druk, en als het regend kunnen de kids niet naar buiten helaas.

Morgen komen mijn schoonouders op bezoek. Die slapen in een hotel hier in de buurt (waarom willen ze niet bij ons slapen?????) en dus wil ik het huis nog een beetje op orde hebben, maar ik heb echt nergens zin in. :(

Nou ja... Niet klagen, maar dragen en bidden om kracht!

Zo, dat is er allemaal uit. Ik voel me net majamoppersmurf. Ik haaaaaat vandaag!
    Dat lucht op! Nu m'n broek strijken (ik haaaaat strijken) en verder aankleden.
    Fijne dag allemaal....

Liefs Boney die haar velletje vandaag niet past.

6. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Ik vergeet natuurlijk helemaal Maja te feliciteren met de 1e stapjes van Lune! Super zeg!

En joma met haar nieuwe baan! Fijn voor je!

7. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    jeeeeeeej Lune pune heeft haar 1ste stapjes gezet!! Goed zo meid!

Ariel en ichtus hebben vakantie; ik is jaloers!

Joma: gefeliciteerd! Fijn wat minder werken!

Bryan lekker thuis. heerlijk vivian!

mystery terug van vakantie; welkom back!

Wij zijn de stad in geweest en hebben voor Finn 2 paar schoentjes gekocht. Hij stond meteen een stuk steviger! Was een tip van de fysio om dat te proberen, en nu met de uitverkoop een paar Jochies gekocht en een paar van Dolcies (schrijf je dat zo?) een maatje groter voor als hij straks echt stappen kan!

8. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    dit zijn de schoentjes van Dolcis:
    Die zijn dus nog wat groot. Er was een paar dat ik leuker/stoerder vond, maar daar waren de kleine maatjes van weg en de zool was niet zo flexibel en dat durfde ik dus niet te kopen.

9. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    en dit de schoentjes van Jochies

10. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    #87810 debora21, Jun 20, 2009
    Last edited: Jun 20, 2009
    weet iemand of converse ook kinderschoentjes in maat 20 heeft? kon ze niet vinden in de stad

11. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    ik zou eens ff google debora

12. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja gedaan maar kan niet echt vinden wat ik zoek. Ach hij hoeft ook niet ineens 3 paar schoenen te hebben natuurlijk!

13. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    zo een heleboel stoffen besteld via internet. Het mooie is dat ik ze in de buurt hier kan ophalen dus geen verzendkosten! Ik ga weer aan de slag voor m'n webwinkel. Voel me nog niet 100% maar heb gewoon geen zin meer om me zo te voelen, dus moet aan de slag!
    Mijn doel is om eerst een boel te naaien, dan de website op te zetten en hopelijk binnen nu en een half jaar zwanger te raken. En als het 2de hummeltje er is genoeg verdienen om nog maar 16 uur te hoeven te werken!!
    Goed doel toch ;)

14. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    zo ben ik ook weer, had daarstraks al op suus gereageerd , maar hij heeft hem niet gepakt zie ik

nogmaals DIKKE KNUFFIE voor suus en natuurlijk is het kut dat je zo ver weg woont , hopelijk gaat het snel beter met haar !!

@ botje .. oe dat velletje zit je echt niet lekker vandaag he .. hopelijk glijd hij straks of anders morgen weer goed :D

@ debora, leuke schoenen hoor ! en je voornemen klinkt echt geweldig ... ga duimen voor je dat het ook lukken gaat !

hier schiet het totaal niet op vandaag , heb wel al boodschappen gedaan , maar daar is alles mee gezegt .
    ik wil me hele huishouden doen en ik wil poetsen en ik wil veranderen en zo en zo en zo en zo ... BLAAAAAA hahahh :D

15. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ff snel Suus een knuffel geven...

en t velletje van Bones ff naar Debora gebracht.. kan die m snel ff passend maken...

Mys ook ff weer schoonmaakzin erbij.. ik kan wel wat missen..whahahaha...

zo volgens mij iedereen weer happy..

ik heb net een bak ijs op.. nog ff een uurtje relaxen en dan bbqen.. volgens buienradar blijft t hier droog.. LETS HOPE SO!!!!

16. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    WHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAH

ICHY

woon je ver weg meid??? want het is der nog niet hoor :D

17. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    paar maanden geleden heb ik allemaal leuke tshirts gekocht voor bryan heeft meneer besloten te gaan groeien als een gek dus gevolg tshirts kruipen hem over de buik heen als hij loopt hahaha, en nu moet mama weer gaan shoppen jeetje wat vind ik dat erg zeg ahahahah

18. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    hihihi viv , dat vind ik ook altijd zo erg :D welke maat heeft hij nu meid ?

19. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    in zijn tshirts heeft hij nu 74 maar die kruipen dus over zijn buik vind ik verschrikkelijk ik loop hele tijd te trekken, en zijn broeken maatje 74 beginnen nu tekort te worden maarja dat kan nog even wachten heeft nu diverse 3/4 broeken das voor de zomer goed

20. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    ooohh hahahahah bryan is al wat kleiner als de mijne :D

Share This Page