Goedemorgen Stijn was gisteren om half 11 thuis. Hij had ook nog lekker gebbqd! Piet kwam pas om een uur of 4 thuis. Hij mocht dus uitslapen vandaag Net om 9 uur riep hij wanneer hij eruit mocht. Hij lag te wachten op zijn vaderdagcadeautjes. De kinderen hebben vol trots hun schilderijtjes overhandigd. Hij vond ze natuurlijk prachtig Straks naar schoonouders en vanmiddag naar mijn ouders. Dagje dus weer gevuld
goedemorgen Heb nog ff niet alles teruggelezen, ga ik vanavond doen. Ik ga zo ff de bruine muur van de nieuwe babykamer behangen en daarna gaan we naar de ikea en praxis, even kijken voor behang en een lattenbodem voor het nieuwe bed van Ilse, Paul schiet al lekker op ermee. En als ik behangen heb kan Ilse naar de andere kamer zodat we haar kamer kunnen gaan doen.Gister ook nog van die rolluiken geplaats en haar kamer is nu lekker donker. Ik blijf nog steeds overgeven 's ochtends, jippie Verder iedereen een hele fijne dag
nou hier is het mega gezellig hoor NOT!!! ik vanmorgen mijn vriend het vaderdag kado gegeven had bryan schilderijtje laten maken en een leuk bierpakket gekocht, begint hij te zeuren dat dat veels te duur is blablablabla ik dus kwaad hoezo ondankbaar!! Hij wil wel met zijn ouders gaan uiteten voor vaderdag dus ik zeg ja en dat is niet te duur, krijg ik de opmerking ja maar jij wilt toch ook weer uiteten grrrrrrrrrrrrrr ja ik wil uiteten maar niet met je ouders heeft hij dan zo'n plank voor zijn kop werkelijkwaar ben nu dus mega pissed! zegt hij ook nog dat ik belachelijk doe tja hoe maak je me nog kwader! hij snapt gewoon niet dat we vandaag 10 jaar bij elkaar zijn en ik ook weer eens met zijn 2tjes wil uiteten nou dat kan hij voorlopig vergeten en met zijn ouders al helemaal niet hoor!
OOOOOOOOOOOH DIT IS WEL ERG SCHANDALIG HE !!! we staan gewoon op de 2de pagina ... naja tis vaderdag , geef dat de schuld maar @ viv oe wat irritant knuffie hoor de rest lees ik zo even bij , ze komen zo met de nieuwe commode dus ben even druk
zo wat een rust hier geweest hier druk aan het pakken en vaders langs gegaan, morgen ochtend gaan we op vakantie en het wordt mooi weer wat vervelend nou en ja heb het contract getekend en morgen middag bel ik om het oude werk op te zeggen ik ga weer ff verder de boel doen wil het glad achter laten kom straks weer ff kijken! @Viv bah wat vervelend meid zulke reacties en een lekkere waardering nou niet dus knuff voor jou en geef je groot gelijk @Mys ja rust hier en op paginga 2 dat kan niet hoor!! ik ga weer ff wat doen
Hello ladies! Kom nog even terug lezen tussen het inpakken door Morgen dan ff lekker een midweekje dr tussenuit! Heb dr zin in!
joma en ariel hele fijne vakantie vivi balen zeg, hopelijk is het weer bij gelegt en zijn jullie nu lekker met z'n tweeen uiteten. hier de muur van de babykamer behangen, willen we morgen de meubels overzetten en dan kan ik het bed van Ilse gaan verven en haar muren behangen.
Nou dat bijlezen was ook snel gebeurt! Ichy ook vakantie! 5 weken! Schandalig!!! Debie nog steeds aan het overgeven 's ochtends Hoop voor je dat het snel een keertje ophoudt. Viv, volgens mij zijn alle mannen zo hoor Nou ja in ieder geval een hoop hahaha Mys, leuk een nieuwe commode! Foto??
Leuk hoor Debie! Ik moet ook nog steeds aan de babykamer gaan beginnen, maar heb er op de 1 of andere manier iedere keer de energie niet voor....
Joma en Ariel, fijne vakantie En Joma, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Was ik nog vergeten te zeggen. Debie, ik ben benieuwd naar het resultaat van het behangen! Welke kleur heb je gekozen? Mystery, staat de commode al? Vivi, is het al weer koek en ei tussen jullie? Hier hebben we vandaag het hele huis overhoop gehaald: ik ben mijn mobieltje kwijt Nergens is dat ding te vinden. Ik heb het nummer al gebeld, maar waarschijnlijk is de accu leeg
zo ben ik weer @ ariel fijne vakantie alvast meid @ debi zo zo netjes hoor al druk in de weer met de babykamer @ meiske whahaha het huis op zijn kop en ja tis wel klote dat je hem kwijt bent hier staat de commode , ben hem even aan het uploaden , vind hem zo stoer
dat is niet zo mooi meiske Had 3 wanden beige en een donkerbruin, heb nu de donkerbruine beige gemaakt. Voor Ilse nemen we twee roze wanden en 2 witte, haar bed enz worden ook wit en dan met wat roze assecoires (weet ff niet meer hoe je het schrijft maar dit is fout) ariel jij mag toch weleens opschieten met de babykamer, hihi
oh toen was er weer iemand hihi @ariel ook fijne vakantie waar gaan jullie heen?? @debie leuk zeg die kamertjes doen, veel succes @Mys ben benieuwd naar de commode! was die andere niet goed meer?? zo hier al wat spullen in de auto geladen @
O leuk Debie, Ilse krijgt dus een echte meidenkamer! (en je schrijft het zo: accesoires) Joma, ik ben hem eigenlijk al bijna een week kwijt. Ik gebruik hem niet zo veel, dus echt gemist heb ik hem nog niet. Ik heb hem vorige week zondag voor het laatst gebruikt. Ik heb een prepaidtelefoon en heb toen nog beltegoed erop gezet. Ik ben nu naar een nieuwe aan het kijken op internet. Ook wel leuk om te doen! Waar gaan jullie heen op vakantie? Foto hebben we dus nog tegoed Mys!
hier gaat t nu wel beetje maar ben toch nog wel beetje boos hahaha @ariel fijne vakantie meid @mys ben nu wel nieuwsgierig verder iedereen dikke knuffel
@ joma , nou die andere haalde bryan steeds leeg , was een kastje met 2 deurtjes , opzich niet erg maar net als paracetamol en zo , is dan niet zo handig .. nu heb ik veel hoge ruimte en dus kan bryan daar niet aan