Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @mom ik klink positief??? waarover??
    en tja meeting ik heb het nu even te druk met werken en zoeken naar een onderwerp voor mijn eindproject bovendien moet ik nog zeker 30 opdrachten maken dus word tijd dat ik morgen weer eens wat doe hahaha

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    OW.. maja komt ook de 11e! Leuk, leuk, leuk, leuk! Ik krijg er echt zin in ! Wat zullen we doen? High tea? Tapas? Of moet t wat goedkoper.. eten op zijn students kan hier ook prima!
    Middag of avond? Hopen op mooi weer en dan gaan we lekker een terrasje pikken!

OOOOEEEEHHH!!!!!!!

*baal even dat ik geen witbiertje of roseetje kan drinken!*

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Vivi, ik bedoel gewoon algemeen, klinkt alsof het wat beter gaat met Bryan.

Aaaah al die vakanties! Het is jullie van harte gegunt! Stiekem ben ik een klein beetje jaloers. Ik ben van nature een echte, lange-ver weg-vakantie ganger, maar Erik wil niet. We zijn al 2 wkn weg gegaan en gaan nu eind aug nog 1 weekje naar Zuid Holland. Dat wordt ff door buffelen..
    Maar geniet er lekker van dames! Vooral ook de zwangere.. de rust kunnen jullie nog wel even gebruiken!

4. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    In dat geval zou ik ook niet komen hoor vivi! (naast dat je niet naast de deur woont natuurlijk)

.. hmm.. ben nieuwschierig hoe het met Naatje is. En met Wen..

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @mom ja met bryan gaat het weer stukken beter maar het blijft natuurlijk onzeker voor ons beetje angst hou ik er wel ieders keer aanover maar ook dat komt weer goed
    en ja inderdaad afstand voor de meeting werkt natuurlijk ook niet mee haha

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik ga mijn bedje weer eens opzoeken truste allemaal

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik kom ook nog even voorbij voor vandaag. M'n vel zit inmiddels weer helemaal goed. Weet ook niet wat ik gisteren had.
    Vandaag een heerlijke dag gehad. M'n schoonouders waren hier vandaag en we hadden prachtig weer. Tessa was goed gemutst dus wij ook. Vanmiddag lekker een stuk gelopen en op het terras van het hotel waar wij onze 1e meeting met kids hadden (hotel blessing) een hele poos gezeten. Lekker aan de hapjes en Boney aan het BIER! Heerlijk zeg! Wit bier, tapas zonnebril en gezelligheid!
    Vaderdagkado's waren hier geslaagd. Ik had de kado's al eerder gegeven, ik kon niet meer wachten en Peter ook niet. De hotstone massage set viel goed in de smaak. We hebben hem ook al uitgeprobeerd. En Tessa's schilderij vond hij geweldig. Ik zelf ben er ook super trots op. Hij staat ook pontificaal (?) in de kamer en iedereen die binnen komt moet hem zien :D

Ik heb echt geen flauw idee meer wat ik allemaal getypt heb, zit ondertussen ook nog tv te kijken.

Maar....

Mrijn, fijn dat je weer terug bent en super dat het met Juul zo goed gaan. En wat gaaf al die woordjes. Dat doet Tessa nog niet. Wel praten, maar voor anderen nog onverstaanbaar en zeker nog geen 2 woorden achterelkaar.

Joma, fijne vakantie en Ariel ook!

Maja :D Arme Jeroen! Nee hoor, arme jij... Ik zou ook echt WOEST zijn. Issie inmiddels alweer een beetje bij de mensen?

Debie, ik ben erg benieuwd naar et resultaat. Maak maar snel een paar foto's!

Vivi, in jou geval zou ik ook echt pissig zijn. Jemig, wat kunnen mannen toch lekker onhandig bezig zijn.

Ik wilde toch echt op nog meer dinnetjes reageren, maar inmiddels zijn we meer dan een uur verder. TV was interessant en Tessa werd opeens overstuur wakker en was absoluut niet te kalmeren. Ze hing echt als een aapje om m'n nek. Ik heb ze dus maar even een slokje laten drinken. Toen kreeg ik een paar superlieve kusjes van haar... Zo sweet... Ze sliep nog half, maar dan dat geluidje er ook bij: "hmmmmm" en dan een kusje. God, wat hou ik toch veel van m'n meisje. Nu slaapt ze weer lekker.
    Ik ga ook slapen. Truste allemaal en tot morgen.

Liefs Boney weer lekker in haar velletje...

8. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hoi meiden,
    Ik heb effe snel bijgelezen....

Ariel en Joma prettige vakantie ! Geniet ervan.

Wij zijn het hele weekend weg geweest. Zaterdag gaan picknicken naast een rivier, met een bos en een hele grote groene weide. Er was niemand anders dus heerlijk rustig. Daarna naar mijn schoonzus gegaan en daar blijven slapen.

Ik moet zo gaan bloedprikken, en ik heb zo´n honger.

9. supermummy

nog wat fotootjes

10. supermummy

11. supermummy

Haren knippen van het pluizebolletje-

12. supermummy

Ik ben weg ik moet nu vliegen, tot later!

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

SM, super foto's zeg! Jullie hebben het prima naar jullie zin gehad zo te zien. En waar blijft die foto van je buik nou?

Tessa heeft heerlijk geslapen. Niet 1x meer wakker geweest. Alleen wel om 7u uitgeslapen. Dat vind ik echt te vroeg hoor. Dus even drinken en weer terug. Maar om half 8 vond ze het welletjes.

Ik heb ook nog wel een paar leuke foto's voor jullie, maar hoe krijg ik die hier geplaats net als SM? en niet als bijlage zeg maar?
    Ik ga even stoeien.

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou ja, ik snap er de ballen niet van. Maar hij staat erbij. Deze foto vind ik echt geweldig.
    Ik eb naast een goede camera in m'n telefoon ook nog 1 aan de voorkant zitten. Als ik die aanzet kan ik mezelf zien in het scherm. Ik had hem aangezet en Tessa zag mij dus m'n tong uitsteken. En omdat ze alles na moet doen.... :D
    Ik moet elke keer zo lachen als ik die foto zie

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Bij m'n ouders bij de kippen.

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zo'n "losse" kip vond ze maar een raar iets...

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Voetballen met papa.

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow, die is een beetje klein en ver weg, ach ja. Het gaat om het idee....
    Kunnen jullie onze nieuwe achtertuin zien :D

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hé, ik zie Anouk online. Ik zei laatst al dat ik die miste! Hoe gaat het meid? En met Sarah?

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    'Inbrekers lezen mee op sociale websites'

Uitgegeven:22 juni 2009 08:07Laatst gewijzigd:22 juni 2009 08:07
    LEEUWARDEN - Twitteraars en gebruikers van andere sociale websites zoals Hyves en MySpace doen er goed aan voorzichtig te zijn met de verspreiding van berichten over hun vakantieplannen. Inbrekers lezen mee, waarschuwt verzekeraar FBTO maandag.

Meldingen over wanneer en hoe lang iemand op vakantie gaat, kunnen voor inbrekers aanleiding zijn om het woonadres te achterhalen en toe te slaan.
    ''Het plaatsen van vakantie-informatie op Twitter of Hyves of het bijhouden van een vakantieweblog geeft inbrekers inzicht in de persoolijke levenssituatie.''

''Vroeger controleerden inbrekers de papieren brievenbus om te achterhalen of iemand op vakantie was, nu kijkt men in de digitale brievenbus'', aldus FBTO.

Deel Deze Pagina