Heej allemaal Hoe is het met jullie allemaal? Ik heb even een paar blz terug gelezen en weer een paar mooie foto's gezien. Hier gaat alles goed, Sarah doet het goed, ze snapt heel veel maar praten, ho maar. Wel de standaard dingetjes (dierengeluiden, papa, mama enz). Liefs Anette
Ha Boney, leuk dat je naar me vraagt, zie het net. Jullie gaan zo snel met kletsen, ik kan het gewoon niet meer bijhouden, ik probeer nu wat vaker te kijken, vind het wel erg leuk om te kijken hoe het met jullie allemaal gaat. Vanaf deze maand heb ik omde week een dag ouderschapsverlof, heerlijk is dat (dit is mijn tweede dag, haha). Dan heb ik ook iets meer tijd. Dus vandaag staat zwp weer op en de f5 knop ga ik zeker gebruiken. Het zwanger worden lukt nog steeds niet, maar komt wel een keer hoop ik. x
goeiemorgen meiden hier heerlijk geslapen merk echt dat ik het nodig heb, ga ook zo ff afspraak maken bij de dokter voor mezelf eens kijken waar dat afvallen en moeheid vanaf komt zal wel weer niets zijn maar dan is mijn vriend ook wat geruster. en nu ga ik eens poetsen want dat is met bryan er afgelopen week niet van gekomen
Alie zegt hallo vanaf het werk. Aankomende week heb ik het ein-de-lijk wat minder druk want zoals de afgelopen week is echt te gek. Ik ben 7 dagen druk geweest de afgelopen week en ben bijna niet thuis geweest. Dus ik hoop morgen of donderdag tijd voor jullie te maken. Ik heb zelfs nog niet eens terug kunnen lezen......
goeiemorgen! even een klein stukje terug gelezen en erg leuke foto's gezien! Ik heb weer urine naar de ha gebracht om te kijken of die blaasontsteking weg is. En ik voel me heel schuldig; Finn is erg vervelend; gillen in de supermarkt net, me schoppen tijdens z'n luier verschonen (en met die echte schoentjes doet dat zeer) en aan de vuilnisbak zitten. En bij dat laatste heb ik hem best wel een flinke tik op z'n hand gegeven, en dat doe ik echt noooooit En hem toen weg gezet en gezegd dat hij zelf moest gaan spelen. Hij zat best te huilen en over z'n hand te wrijven nu voel ik me heel slecht; omdat ik gewoon even niet wist wat ik nu doen moest en dan maar een tik gegeven heb, terwijl ik daar een beetje tegen ben....
Niet schuldig voelen Debora. Luuk doet het ook, dat schoppen, en raakt me ook weleens zo hard dat het pijn doet. Ik heb hem toen ook een tets op zijn billetjes gegeven. Niet hard hoor maar het was een reactie. Hij doet het nu ook bijna nooit meer dus hij had het wel door. Ik heb hem pas ook apart gezet toen hij mijn koffie omgooide. Hij wilde een slokje en kreeg die niet en gooide het om. Toen heb ik hem op de mat gezet en toen hij begon te huilen even laten zitten. Hij wist dat hij stout was geweest want hij kwam niet van de mat af. Ik heb hem daarna wel weer getroost hoor . Je bent buiten mama ook maar gewoon mens....
debora is het vandaag dan ondeugende dag ik hoor precies bryan in finn vandaag hier ook de hele tijd mij uitproberen kost heel veel geduld hoor
ja weet ik wel, maar ja, ik zou er toch beter om mee moeten kunnen gaan vind ik van mezelf... Weg zetten doe ik sowieso als hij iets niet mag, maar een tik geven eigenlijk nooit. Er kwam ook zo'n heeel raar gevoel in me op, kweet niet wat het was... Nou ja hij speelt nu weer lief hoor!
Misschien een gevoel van onmacht? Ik ben ook tegen slaan maar soms is het ook een reactie. Mijn broertje liet mijn moeder een keer schrikken (deed hij vaak) en uit reactie sloeg ze hem recht in zijn gezicht. Dat was natuurlijk niet de bedoeling maar het was een reflex. Nou is het verschil dat mijn moeder ons wel sloeg.....
@dees: ik denk het ja. Dat wat je verteld over je moeder heb ik een keer bij Marc gedaan. Die liet mij ook schrikken van achteren in een rare situatie en ik hem me omgedraaid en hem een mep gegeven. Toen zag ik pas dat Marc het was, en moest ik huilen wahaha Dat je moeder jullie sloeg vind ik echt erg. @anoek: ooooh wat een scheetje is Sarah!
Mijn moeder sloeg niet zo heel vaak (of wel, kweenie meer). Ze sloeg uit onmacht denk ik. Ze heeft het behoorlijk zwaar gehad met mijn biologische vader, een scheiding en 2 kids die haar uitprobeerden. Het is geen excuus natuurlijk maar we hebben best wel klappen gehad. Mijn vader heeft mij nooit geslagen (ik was blijkbaar een lief en makkelijk kind) maar mijn broertje wel. Die twee dat ging niet zo goed samen vroeger. Ik heb er nu gelukkig geen last meer van dat ze ons sloeg. Pffffff, tis druk hier en ik heb al geen zin meer.
Ooh ik kan Sarah niet bewonderen,bij mij komt je zwangerbanner i.p.v een foto. Hoe gaat het met je Anoek? Slaan ben ik ook tegen, maar eerst in het begin gaf ik af en toe wel een tikje op de hand....nu doe ik dat niet meer, en mijn man mag van mij ook niet meer tikken, want Sara sloeg zichzelf daarna in het gezicht. En het helpt mijns inziens ook niks.
tja, een corrigerende tik kan geen kwaad denk ik, is ook per kindje verschillend hoe ze ermee omgaan. Ik weet dat dat het enige was dat bij mij hielp vroeger, als mijn ouders kwaad werden moest ik altijd heel hard lachen (heb ik nu nog als er niemand kwaad is op mij, ik kan er niks aan doen). Mijn vader pakte me altijd bij mijn bovenarm, lekker tussen de spieren, en wat kon ik dan ineens heeeeeeeeel goed luisteren. Sarah vind het al niks als ik mijn stem verhef en nee zeg, dan gaat ze helemaal stil staan alsof ze wil zeggen, als ik me niet beweeg ben ik er niet, haha. Daarna krijg ik een dikke knuffel.
Hi! Hoe gaat het hier? Heb niets teruggelezen, zou echt te veel zijn. Heb ik nog bijzondere dingen gemist? Hier alles helemaal prima. We hebben nu een weekje vakantie en zijn lekker aan het genieten. Fenne is ook te dottig... ze is erg knuffelig en heul vrolijk! Ze ontwikkelt zich zo snel nu, verbaas me elke dag over haar... ze lijkt soms al zo wijs en we kunnen al hele 'gesprekken' voeren samen, ze kan al zo veel zeggen en duidelijk maken. Ze is alleen in een week tijd wel 2 keer dr tand door dr lip gevallen! Ze probeert namelijk steeds te rennen, maar dat kan ze helemaal niet... gisteren is er zelfs een klein hoekje van dr voortand afgebroken (boven)... arm ding! Nou, dat was mijn update... hoop dat hier ook alles goed gaat! Dikke knuff