Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ich, wat leuk om te lezen dat een een meisje verwacht! Jammer dat je de naam Marijn al hebt gebruikt hè? :)
    En ik zou mijn kleuter ook niet meegeven aan een prepuber hoor, brrr.

Wen, leuk om te lezen en te zien dat het zo goed gaat met Fenne. Ik hoop de 11de ook naar Willeke te komen (al is het alleen maar omdat ze ook de moeite heeft genomen om naar mij te komen) en dan moeten we onze kletkouzen maar eens bij lelkaar zetten. Kijk of ze elkaar nog nieuwe woordjes kunnen leren. Heb jij al eens een lijstje gemaakt van wat ze nu al zegt? Het is echt opvallend hoeveel woorden je per week toe kan voegen!

Ik ga vanavond eens wat foto's uploaden van de vakantie. Er zittene cht van die heerlijke trailerparktrash foto's bij van de kinderen met vieze gezichten in jogginpak, heerlijk!

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha! Gaat goed he Ichy?:D
    Ik geef je trouwens gelijk hoor met die speurtocht. Maar ik denk echt wel dat er volwassenen mee gaan, kan haast niet anders toch? Hmm, tja je weet nooit natuurlijk..

Suus, klinkt allemaal niet heul super bij jou.. En Italie gaat nou ook niet door? Ben benieuwd naar de reden. Maar kom maar kletsen als het je uitkomt hoor. Dikke knuffel!
    Je mag natuurlijk met me meerijden maar de route is voor mij dan toaal niet mee logisch geloof ik haha! Als ik je nou in Zwolle zou oppikken en dan door zou rijden naar jou zou het logischer zijn:D Je woont toch in de buurt van Almeloooo?
    Nou, hebben we het ook nog wel even over.

3. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Oh ja, grappig dingetje... Ik zat vanmorgen in mijn auto een andere automobilist uit te schelden (tsja...) en toen was ik ineens mijn stem kwijt! Hoe bedoel he, God straft onmiddelijk:$. Nu heb ik al de hele dag afwisselend een piepgeluid en geen geluid. Best geinig voor een eerste werkdag met 5 uur vergadering:D

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jammer Bones! Maar we doen in september gewoon een meeting bij jou, veul makkelijker:D

Ben benieuwd naar de trailerparktrash foto's Mrijn! Die zijn vaak wel het leukst:)
    Enne, schelden mag ook niet he? Foei! Als ik gestraft zou worden voor elke keer dat ik zou vloeken zou ik uberhaupt niet meer kunnen praten denk ik:)
    Succes met je vergadering! Dat wordt 'hints' spelen:p

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    jaaah 15u.. ik ga....tot straks..

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    whahaha ik lach me dood om ichy..oude tijden herleven..

Mrijn welcome back wat zal het rustig zijn op je werk...

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow ja, ik zag wen ook voorbij komen. Wat is Fenne toch een schatje zeg. En wat wijs is ze! Heerlijk.
    Tessa gaat nog niet zelf de luiers pakken (kan ze ook niet bij), maar ze wijst en zegt bah :D Plassen doet ze nog zonder erg. Maar poepen heeft ze echt door. Op het potje is het alleen nog niet gelukt. Zodra ik zie dat ze moet poepen trek ik in vliegende vaart haar kleding uit en zet ze op het potje, maar dan moet ze spontaan niet meer poepen (goh, hoe zou dat nou komen :( )
    Maar goed, we blijven oefenen. Ze vind het iig prachtig om in blote billen op het potje te gaan zittten.

Mrijn, ik ben benieuwd naar de foto's van Juultje.

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh botje ik wil ook wel komen in september hoor als het uitkomt dat wil zeggen als ik niet hoef te voetballen!!

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Suus, een knuffel voor jou meid. We lezen het wel.

Tessa ligt in bed en heeft eerst een half uur liggen keten. Ze gooit tegenwoordig alles uit bed. Ze trekt gewoon haar slaapzak uit en knuffel gaan allemaal over boort. Als ze dan ook geen broek aan heeft dan maakt ze de romper open en trekt ze haar luier uit. :(
    Nu is het stil boven. Ik ga even kijken. Ben benieuwd wat ik aantref...

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dit tref ik dus aan. Het valt nog mee, haar luier is nog aan. Ze ligt er wel heel raar bij. Meestal trekt ze haar knieeen op. (ze slaapt altijd op haar buik) maar nu ligt ze dus helemaal uitgestrekt. Gek kind heb ik...

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik moet nog een datum bedenken hoor voor sept. Maar dat horen jullie nog. Ik heb m'n rooster nog niet zo ver.

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Aaaaaaaaaah, wat schattig!!!! Ze ligt er heeerlijk uitgestrekt bij haha! Ze zal straks wel wakker worden van de koude beentjes hihi..
    Je kan haar slaapzak ook andersom aantrekken he? Dus met de rits op de rug. Werkt bij Lune erg goed.

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Veel zon vandaag word er gezegd. Nou, het is hier meest van de tijd nog bewolkt geweest. Maar vanaf morgen word het beter hoorde ik! Ik kan niet wachten. Ik moet morgen nog werken en dan pas zondag weer. Heerlijk!
    Meiske, wij kunnen dan deze week nog wel eens daten op het strand! Lijkt me een goed plan. Waar ga jij altijd? PB maar even. ;)

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hee cool, je kan ja gewoon zien wie er allemaal meelezen:) Zie ik nu pas hahaha!:D
    Ik zie allemaal leukerds, haaaai!

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dat zei mijn schoonmoeder gisteren ook, maar dan zit dat toch veel te hoog bij haar keeltje? Dat lijkt me helemaal niet lekker zitten.

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nee joh, valt wel mee. Vind ik tenminste;) Lune heeft er totaal geen last van. Slaapt niet anders dan anders.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hé ik zie iid een lieverd ;)

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik zeker?:p

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Is ook nog niet zo lang hoor dat je dat kan zien. Als iemand niks meer doet, dus als je bijv. even moet plassen en moet koken en je laat je scherm open staan hier, dan blijft dat 15 min staan.

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tssssssssssssss.... Wat denk je zelf...

Deel Deze Pagina