Maar er staat nu dat er 7 actieve gebruikers zijn en ik zie maar 6 namen. Dan is er zeker iemand die die instelling op privé of zo heeft staan?
Deze was vanmorgen. En ik stond er notabene met m'n neus bovenop. Ze had een pak hagelslag te pakken. Ze stond er bij en ze keek er naaaaaaaaaaaar!
Ik heb net een low fat- nep-solero ijsje achtig ding van de Aldi op. Lekker joh! Heb helemaal geen zin in eten maar wel in dat ding. mmm
Deze vind ik ook echt TOP! Jammer dat hij niet scherp is. Dit was gistermorgen. Peter moest nog een beetje wakker worden (je ziet nog net zn haar) en Tessa was op zijn nachtkastje geklommen en ging z'n boek door zitten bladeren. Het lijkt net alsof ze hem zit voor te lezen
Die is idd helemaal top! Wat een leuke foto! Het is idd net alsof ze hem voor zit te lezen hihi.. Ze zit daar ook zo wijs.. En ze krijgt nu echt meer haar he? Balen van je koppijn Dees.. Misschien straks met een aspirine even plat?
Ben ik onzichtbaar? Ik zie mezelf wel in het lijstje staan namelijk. Maar klopt, ik stel hem op elk forum op onzichtbaar in, sneaky Haha, Tessa heeft wel leuke streken
Ik vind het trouwens wel ideaal dat je nu gewoon vanaf je pc kan uploaden. Geen gedoe meer met verkleinen enzo.
Dit mens gaat nog even wat nuttigs doen! Boven even opruimen denk ik. Oh, wou de wc's ook nog schoonmaken. Tot later medemensjes!