zo ben net ff naar de ha geweest met mijn moeheid en afvallen nu moet ik morgenvroeg nuchter bloed laten prikken hij vermoed dat ik een schildklier probleem heb maar hij laat wel wat breder prikken dus ook op suiker en de leverwaardes ed heb het formulier hier liggen maar daar kom ik niet wijs uit hahaha
Heey daar ben ik ook weer even kijken hoor want heb wel mee gelezen @ suus , meis ik weet niet wat er aan de hand is , maar volgens mij heb je een dikke hugggg nodig , BIJ DEZE * huggg suus * @ maja , hahahah , dramaqueen hier een dramaking .... erg he @ viv , hopelijk kunnen ze een oorzaak vinden meid Ow en suus nog een keer , sterkte met je zusje ! ------------------------------------------------------------------ hier net druk met ron aan het kijken geweest voor een thema voor bryan zijn nieuwe kamer, zag een hoop leuke ideeen hier voor bij komen , we zijn er uit , het word Wild life zie de foto
EN DIT IS INDERDAAD WEL LOLLIG , ZO KAN JE IEDEREEN BETRAPPEN Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (3 leden en 0 gasten) ‎Mystery, ‎Meiske74, ‎Mrijn
Plof! Daar ploft meiske op de bank. Pfff, zelfs ik ben hard toe aan vakantie. Heb geen zin meer om elke ochtend de kinderen te moeten aanmoedigen om aan te kleden, te eten enz., zodat ze op tijd op school zijn. Wat een leuk tuinhuisje heb je gevonden Wen. Echt geweldig! Het stoere bed van Maja heb ik bij mijn favorieten gezet. Vanavond even Piet lief aankijken en dan hopen dat hij het gaat maken voor Kas. Gelukkig heb ik een heel handige Piet, die alles kan maken wat hij ziet Oh Suus, wat heb jij het getroffen zeg met zo'n man! Echt fijn dat hij zo met je meedenkt en helpt En je zus moet vandaag naar huis Echt niet te geloven. Ik hoop dat alles goed geregeld kan worden! Boney, ons huis is nog niet verkocht. Die kijkers die we hadden hebben toch maar besloten om een huis van 2 ton duurden dat het onze te kopen. Leuk behang Mys! Ik heb vanochtend in de formido geshopt. Allemaal leuke kussentjes voor de meidenkamer gekocht. Ook nog 2 poeven, gordijnen en een lamp. Wel roze natuurlijk, maar ook rood met witte stippen. Dus niet te zoetsappig
Net kwam de postbode aan de deur. Ik dacht dat het mijn nieuwe telefoon was. Was helaas een pakje voor de buren
Hallo! Hier echt weer eens een mega drukke dag. Vanmorgen eerst al Tessa naar het kdv gebracht. Toen op schoenenjacht voor Tessa. Niet kunnen slagen. Toen als een speer naar huis, eten voor vanavond klaarzetten, toen tanden poetsen en naar de tandarts. Net weer thuis. Eten gekookt en opgeruimd. Nu met thee op de bank. Over een half uur weer weg. Ga wat eerder weg, vlak bij m'n werk zit een scapino. Dat is m'n laatste kans op schoentjes. Anders ga ik online iets bestellen. Word er helemaal niet goed van. Het is overal uitverkoop en Tessa haar maat was er bijna niet meer. De tandarst kon helaas ook niet veel voor me doen. Ik heb sinds een week of 2 pijn in een kies bij kou. Ik moest juli op halfjaarlijkse controle dus die heb ik wat vervroegd. Ze kon helemaal niks vinden. Foto gemaakt enzo, maar er zit niks. Het zag er allemaal prima uit. Waarschijnlijk is m'n kies overbelast Het kan zijn dat ik op wat hards heb gebeten (kan ik me niet herinneren) of ik lig te knarsen 's nachts (niet dat ik weet) Ze heeft hem nu een heel klein beetje geslepen zodat hij vrij is. Ik raak hem dus niet met m'n onderste kiezen. Heb speciale tandpasta meegekregen en als het over 2 weken niet over is dan moet ik terug komen. Meiske, gaaf zeg die serre! I love it... Ik zal je ook even PB-en. Suus, knuffel voor jou, en je berichtjes zijn helemaal niet ego. Schrijf maar lekker van je af. Ik ga snel weer verder Liefs Boney met een kies met een burn out...
Meiden, ik lees wel mee hoor, maar heb geen puf om te reageren. Heb keelpijn en weinig energie, en daarbij nog andere klachten Heb net toch maar even wat in huis gedaan, want anders word ik helemaal gek. Zo met Mike onder de douche, en dan misschien nog boodschappen halen. @Meiske; Leuk kamertje zeg!! En wat gaaf zo'n serre, ben sowieso weg van jouw huis. Ben echt benieuwd hoe het eruit ziet als het af is. voor de rest een knuffel!!
Hoi hoi! Suus een knufff voor jou meis! wordt tijd dat het vakantie is geloof ik! Hopelijk komt het allemaal goed met je zus. Belachelijk dat ze niet in het zh mag blijven Heee idereen bezig met de kinderkamers! leuk leuk! Heb een topic geopend bij babyuitzet maar krijg weinig reacties Meiske: dat vind ik helemaal geweldig!!! Maja; heb de site bij favorieten gezet! En zo'n bed, jaa dat is wat ik ongeveer bedoel voor Finn! zo gaaf! mys is ook uit het thema! Leuk! uhmm rest ben ik kwijt snorry hier een pieeeeeep dag... Rot dag op het werk. Ben geslagen en geknepen door een bewoonster... En Finn z'n bui is nog niet echt over, en hij was vanochtend al om 4.45 wakker. Bij de oppas ook niet echt geweldig geslapen dus dat helpt niet mee
Ow en wel "goed nieuws!" Ben vandaag ongesteld geworden en volgens mij zit ik nu rond dag 29 ofzo! Dus niet meer 48 dagen! Gaar het blijkbaar toch beter in m'n lijf!
@deborah ik heb nog een vraag aan jou jij kunt vast ook kussenhoezen maken he?? we hebben een loungeset gekocht maar ik vind de hoezen niet zo mooi hahaha misschien kunnen we daar eens over hebben
Wauw Meiske! Wat hebben jullie toch een prachtig huis! En die aanbouw wordt geweldig zo te zien! Zie ik daar een ruimte voor openslaande deuren? Ik baaaaaal zo! Heb net een email gekregen van de faculteit dat volgende week donderdag een introductie is voor schakel studenten.. Ben ik net een paar dagen weg met een vriendin en kan ik dus niet heen! Ow, ik vind dat echt shit! Goeie nieuws is wel dat ik dus hoogstwaarschijnlijk toegelaten ben tot de opleiding, anders zou ik toch niet zo'n mailtje krijgen lijkt me Stond ook in dat als je nog niks gehoord had over de toelating dat spoedig zal volgen. Hmm, misschien vraag ik mijn moeder wel of ze ipv mij heen wil. Vindt ze vast leuk en ze hebben dan vakantie en zijn misschien nog niet weg dan.. Pff.. Stom zeg. Ik heb vanmiddag alles al gelezen maar weet niet meer wat ik gelezen heb, snorrie. Vond het wel een goeie van een aantal om die site die ik liet zien bij favorieten te zetten. Doe ik zelf ook maar denk ik Lune is best chaggie vandaag. Veel huilen en miepen. We zijn lekker buiten geweest en een rondje door de straat gelopen (en gekropen hihi) maar daar was ze ook snel flauw van. Gelukkig komt Jeroen zo thuis, kan hij met haar spelen en kan ik even eten maken. We eten spaghetti. Jullie dan?
Wij eten hamburgers, lekker makkelijk. Wilde eerst lof maken, maar dat vind ik te veel werk, doe ik morgen wel. Er komt straks ook iemand kijken naar de scooter die we te koop hebben staan, dus ik hoop dat ie hem neemt.
Dit vind ik wel een leuk bed, en dan verfen in legerkleuren. Lekker simpel, zonder toeters en bellen. Bekijk bijlage 1289
zo net een leuke bodywarmer voor bryan gekocht op marktplaats had overal gezocht in stad en kon er nergens eentje vinden dus dan maar via marktplaats he @naatje kei leuk die bedden ik vraag me trouwens af willen jullie allemaal een juniorbed of zijn er ook van jullie die direct een 1persoons bedje willen kopen?