ooh naatje die bedden zijn ook gaaf! vooral als het toch geen "bedstede" wordt hier! Ga ik ook opslaan @vivian: ja dat kan ik ook naaien! Als je een leuke stof vind, en de goede afmetingen hebt wil ik ze wel voor je maken hoor
Ik weet het nog niet vivian, of we een 1 pers. of een junior bedje nemen. Denk zelf gewoon meteen een 1 pers.
Deze had ik zelf gezien. Kost wel even 895,- euro en dat is eigenlijk het goedkoopste wat ik vinden kon. Maar denk dat we hem zelf maken, dan zal het vast goedkoper zijn!
Ik weet eigenlijk helemaal niet wat te doen. Was eigenlijk helemaal nog niet van plan om een nieuwe kamer te maken voor Mike, maar nu ben ik wel een beetje verplicht het te doen. Tot welke leeftijd zouden ze in een ledikant kunnen slapen?
haha ik ook hoor naatje Volgens mij kunnen ze wel tot 2-2 1/2 in een ledikant. Bij die van ons kun je de zijkant eraf halen en gaat ie nog langer mee. Dan kan hij er niet overheen klimmen gaan (tegen de tijd dat ze dat doen). Er zit zo'n plankje bij tegen het uitvallen.
oeh moest m'n moeder nog terug bellen. Ga ik even doen voor ze mij belt op een moment dat ik er geen zin in heb
Hoihoi, Debora, fijn dat je cyclus weer een beetje op orde lijkt te zijn! Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik koop geen juniorbedje. Hier zijn ze allemaal gelijk van ledikant naar groot bed verhuisd. Eva heeft in het ledikant geslapen tot ze vier en een half was. Ze is en was gewoon klein en paste er nog prima in. Ook waren wij gewoon laks en gemakkelijk en hadden gewoon niet eerder een bed voor haar gekocht Da's ook een leuk bed Naatje! Super Maja, dat je waarschijnlijk bent toegelaten tot de opleiding! Nog even het verlossende mailtje afwachten. Balen dat Lune zo uit haar hum was. Wel fijn dat Jeroen het van je over kan nemen En je hebt het goed gezien, er komen openslaande deuren in Nou, hier een sjaggie Piet op de bank. Ik kwam thuis van zwemles om half 7 en zei dat ik het wel gezellig zou vinden als hij eens een keer een avond niet zou gaan klussen, maar lekker thuis zou blijven. Hij zegt niks en blijft dus thuis. Maar hij ziet dat dus echt als een verplichting en hangt nu, o nee, hij slaapt nu op de bank Echt gezellig dus:x Dat wordt dus weer een zwijgend avondje hier. Die doet vanavond zijn mond niet meer open hoor. Daar kan ik nou sjaggie van worden!
@debora oke kan wel even duren moet ff sparenvoor stof (zijn best grote kussens) maar als het zover is laat ik het je weten. thanks alvast ik denk dat wij ook voor 1 persoons gaan vind junior bed wel leuk maar dan moet hij zo snel weer een nieuw bed, zo'n meegroeibed lijkt me ook wel handig
Met een beetje proppen moet dat lukken toch? Nee hoor, Eva was wel een uitzondering denk ik. De anderen hier hebben zo rond hun derde een groot bed gekregen.
Hoi meiden, Hoe is het hier ? Ik heb alles bijgelezen en weer (bijna) alles vergeten. Naatje ik zie je onderschrift, nogmaals gefeliciteerd!Spannend op 10 juli al de echo! Debora,fijn dat het lijkt alsof je cyclus weer in orde is! Suusje, rustig aan meisje. Is niet niks, gelukkig komt de vakantie er bijna aan. En tja als je er alleen maar tegen op zag om naar Italie te gaan dan is het maar beter zo. Sterkte en ook beterschap voor je zus. Hier gaat alles goed. Ik heb een pretecho gepland voor 8 juli, ik zou dan 28,4 weken zijn. Iemand hier ervaring mee of dat nog een goeie termijn is? Ik doe het zolaat omdat ik graag met mijn moeder wil gaan, en die is dan hier. Hier wil ik trouwens ook van ledikantje direct naar groot bed gaan.... Ik denk dat een jaar of 2 en een half 3 ze makkelijk in een ledikantje kunnen, of ze het leuk vinden is een tweede.
Ik heb echt geen idee....maar als ik uit ga van mijn laatste menstruatie, dan zou ik nu bijna 8 weken zijn bij een cyclus van 28 dagen. Maar 6 weken zou ik dus sowieso moeten zijn. Ik heb pas sinds vorige week echte verschijnselen, dus zelf denk ik ook pas 6 weken. Ik vind het echt wel spannend man, wou dat het al 10 juli was en ik een kloppend hartje zie
Supermummy, leuk een pretecho samen met je moeder. Ik denk wel dat het dan nog kan toch? Volgens mij heeft mijn zus er nog een laten maken toen ze 26 weken zwanger was. Zo, heb hem net wakker gemaakt door te zeggen dat "zijn" serie, CSI Miami begon. Er kwam even een opleving, maar de luiken zijn alweer gesloten Nee, ik vraag nog een keer of hij thuis wil blijven! En ik heb het straks natuurlijk weer gedaan8)
zo daar ben ik ook weer @ naatje , spannend hoor , je echo @ vervolgbedje , hier zodra we verhuisd zijn gaat hij in een peuterledikant of peuterbedje . @ meiske , gezellig he van die kwallen van mannen hier van middag met bryan naar het city ( winkelcentrum ) geweest , voor bryan bij de wibra ee broek van 4 euro gevonden en vallen en stoten zalf gekocht. verder niet veel gedaan vandaag morgen ochtend gaat bryan naar het KDV en danga ik hier aan de poets en buiten de plaats op ruimen en veranderen ben wel een beetje sjaggie of down ... heb mot met een vriendin van me , ik weet begod niet waarom hoor .. maar ze doet niet zoals altijd , baal ik van
eigenlijk heb ik geen behoefte om weer een discussie of ruzie met haar te beginnen , zo zonde ... jammer ook dat een vriendschap zo wankel kan staan op sommige momenten .