wat een rust hier ik heb weer een wachtdienst nouja dan ga ik maar weer wat poetsen tot ze bellen en als ik klaar ben ga ik lekker in de zon liggen hahaha
hmm moet eigenlijk ook nog aan mijn opdrachten werken denk dat ik dat straks maar eens ga doen, en heb besloten vanavond lekker stuk te gaan wandelen met bryan zag dat er kleine hertjes geboren zijn bij ons in de buurt vind hij vast leuk om te zien
Is dit nou Rapley? Ze had hem uit m'n tas gepakt toen ze hielp met opruimen van de marktboodschappen.
hi botje ja was ff iets voor school aan het doen haha als dat geen rapley is dan weet ik het ook niet meer geweldig die foto
Whaha, Tessa aan de komkommer Echt een leuke foto! Zijn dat haar nieuwe schoentjes die ze aan heeft? Goed geslaagd zo te lezen! Echt super om in de uitverkoop wat te kopen! Oh wat een mooie stofjes Debora! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat Hmm, telefoon is nog niet geleverd. Misschien is het pakje bij de buren afgeleverd. De simkaart komt iig vandaag niet meer Dus Boney, ik ben niet te bereiken.
Hoi meiden, Wat een mooie stofjes Debora, ben benieuwd wat voor een mooie dingen je allemaal gaat maken. Die link die MEISKE gisteren liet zien van Formido (?) daar stonden ook al zo´n leuke dingen bij. Hier is het vandaag feestdag,en ik heb vrij.Het begin van de zomer word hier groots gevierd, gisteravond met heel veel vuurwerk (zoals in NL met oud en nieuw) Dus Sara ging pas om 12uur naar bed en wij om 2uur.Nu lekker niksen.
Heerlijk lekker een dagje niks doen Supermummy Is het lekker weer daar? Sofie ligt te gillen in haar bed. Ze heeft 5 minuten in de auto geslapen en nu wil ze dus niet meer Echt balen. Ik haal haar er zo wel uit en dan probeer ik het later nog wel een keer. Moet ook nog om boodschappen. Ga ik dat zo eerst maar doen. O nee, eerst nog Kas naar een kinderfeestje brengen om 2 uur.
Debora, idd hele leuke stoffen. Ik ben benieuwd wat je daar van gaat maken. Meiske, ja dat zijn haar nieuwe sandaaltjes. Ze loopt er prima op. Het is geen flexzool.
hihi Boney, we hadden haar om 22uur in bed gelegd, maar met zo´n lawaai kon ze natuurlijk niet slapen, dus we hebben lekker op het terras gezeten naar het vuurwerk zitten kijken,ze vond het prachtig.
zo moet onder nog stofzuigen en dweilen en dan kan ik boven beginnen (boeiend nieuws he haha) nog ff doorbikkelen en dan heb ik de rest van de middag om aan mijn opdrachten te werken en moet nog zoeken voor een onderwerp bah bah
Deze foto vind ik ook echt zo schattig. Is al van een poosje terug hoor. Dan is ze lekker buiten aan het spelen en dan komt ze binnen even een rijstwafel en een beker drinken halen. Die gaat ze dan buiten opdrinken en eten. Toen ik om het hoekje keek zag ik dit. Lief toch?
Hoi hoi, wat een schattige foto's van Tessa! Leuke sandaaltjes en ze loopt er ook nog eens goed op. Hier alles goed. Tess is verkouden, maar dat mag de pret niet drukken. Ze is nog steeds super vrolijk en actief. Vanmorgen lekker buiten gespeeld en als ze er straks uit is, gaan we even een stukje wandelen. Vanavond heb ik info-avond op het werk, hopelijk kan ik mijn doppen loshouden, want ben zoooooo moe. Enerzijds door het warme weer en uiteraard door de laatste hectische weken. Morgen is Jan thuis, dus hoeft Tess gelukkig niet naar mijn moeder. Kan ze lekker een dagje met papa spelen en hoef ik me niet te haasten. GE-WEL-DIG!
Mooie foto van Tessa die lekker buiten zit te drinken! Fijn dat Tess zo lekker in haar velletje zit Suus! Lekker Jan morgen thuis. Zal Tess ook wel leuk vinden Hoeveel weken moet jij nog werken tot het vakantie is? Hier moeten de kinderen nog 3 weken naar school. De laatste week is het tropenrooster en hoeven ze alleen maar 's ochtends. Hoe is het met je zus? Is ze weer thuis? Ik had op marktplaats een speelhuis van nijntje gekocht, met nijntje, vader en moeder pluis, snuffie en een auto erbij. Het is net bezorgd en Sofie vindt het geweldig. Ze is de hele tijd de hele familie pluis door het deurtje naar binnen aan het werken en dan weer naar buiten