Lekker buiten zitten Mys! Veel plezier Maja En volgens mij wordt het volgende week ook nog lekker weer! Super Mrijn, naar Suriname Is nu al iets om naar uit te kijken! En een lichtgewicht campingbedje, geen idee
Hoi, Hier terug van een dagje Bloemendaal... HEERLIJK! Heb even de laatste drie pagina's bekeken en zie geweldig filmpje van mooie Tessa... wat is ze lief aan het spelen met dr thee serviesjes... en wat lacht ze cute, moest gewoon mee glimlachen! En wat een leuke foto's ook van jullie vakantie Mrijn! Julia is ook echt al een peutertje, net als Fenne... ze wordt zeker ook vaak wat ouder geschat? Bij Fenne hebben nu al een paar mensen gevraagd: hoe oud is ze? rond de twee? Maja gaat een paar dagen kamperen las ik... SUPER ZEG! Hier dus dagje strand... voor Fenne de eerste keer zee en ze vond het prachtig! Zal eens wat foto's uploaden!
Haha die Mrijn. Geweldige foto's van je mooie meisje. En idd een erg cool jasje. Maja, heb je je lekker laten verwennen door Jeroen? Morgen idd met Meiske en dochter naar het strand. Mrijn, en waar kan ik die rucanor schoentjes kopen? Bij de sportzaak? Voor strand enzo mag ze gewoon blote voetjes. Maar het is meer voor hier thuis. Als ze steeds het badje in en uit gaat.
Oe, als er nog foto's komen blijf ik nog ff hoor Wat leuk Wen, dagje bloemendaal! En Bones en Meiske morgen ook al naar het strand, ben helemaal jaloers! Massage was heerlijk. Spiertjes in de nek zijn weer soepel
en de laatste... schelpjes zoeken... ze had op een gegeven moment de hele handen vol en dan gooide ze ze allemaal op de grond en ging ze dan weer verzamelen... je kan er maar druk mee zijn!