Hoihoi, Ik ben weer terug van het strand. De foto's staan al op de comp, maar ik moet zo eerst even de kinderen naar school brengen.
oh ben even ali illegalie.. maar ik moet natuurlijk even reageren op deze prachtige fotos... wat wordt ie groot zeg....lekker ventje hoor..
Wat een heerlijk kereltje heb je Dees! Mooie foto's. Zo te zien heeft hij zich best vermaakt in het badje Mooie Lune ook weer gezien. Blijf het leuk vinden om foto's te bekijken. Grappig van dat tongetje Heerlijk een boot Debie! Mijn schoonvader had ook een boot. Daar zijn we, toen ik net verkering had met Piet, mee naar Frankrijk gegaan. Daar heerlijk gevaren en gewaterskied. Dat was wel de laatste keer dat ik dat heb gedaan, want sjonge, wat ben ik toen hard op mijn plaat gegaan zeg. Echt niet grappig meer! Anoek verkouden Da's ook niet grappig! Mys geen zin om te gaan werken...wie wel met dit weer?
hahahhaha meisje , dat is ook zo , niemand heeft zin , MAAR als ik vrij kan krijgen is dat toch wel lekker mee genomen
nou volgens mij blijven de beebjes liever zitten met dit warme weer zo druk als het de afgelopen weken was zo rustig is het schijnbaar nu:x hoop toch wel dat ik morgen kan beginnen dan werk ik tot volgende week vrijdag en dat zou precies goed zijn want zaterdag heb ik een afspraak staan voor foto's te maken zou balen zijn als ik dat weer moet afzeggen
heerlijk wat een lekker meisje zeg wel super dat jullie zo dicht bij het strand wonen voor ons is dat onderhand een wereldreis
Samen met Tessa bij de zee geweest. Er lagen allemaal wieren, maar Tessa stapte er dapper doorheen. Sofie vond het een stuk minder leuk daar!
hihi wat een dametjes zo op het strand. zo, nog paar uurtjes en dan heb ik de 20 weken echo, ben zo benieuwd wat het gaat worden