oh lekker wen bbqen... heb ik eigenlijk ook wel zin in... mmm helaas morgen misschien dan maar... hoe laat moet/mag je debie?
Zo, 2 uur rijden voor je op het strand bent Gelukkig was het de moeite waard Wen! Als ik flink doorscheur, dan haal ik het net in 20 minuten. Vanavond ga ik dus nog een keer met alle kinderen. Die willen ook nog graag even naar het strand. Oh gezellig bbqen met een glaasje rose
paul mag het niet weten deb??? dat betekend dat jij het wel weet en hij niet? en dat ga je ook volhouden? hahaah
hij mag het neit weten??? of is dat een eigen keuze van hem? en nee dan kan je het ook niet aan andere vertellen das waar.... mmmm balen voor ons hahah
Haaiiiii! Wat een leuke foto's van stoere Luuk en de 2 tutjes Sofie en Tessa op het strand Ik vind die kleintjes zo schattig in dat zand.. Vlak bij ons is een plas met een zandstrandje. Mag niet gezwommen worden, zit blauwalg Zo jammer! En het strand is vanaf hier ook echt een eind rijden. Debie wat spannennnnnnnd! Ik zeg ook hyves Is hartstikke anoniem8) Wen, lekker aan de bbq en vooral lekker aan de zuip! Jammie Ik heb gestreken, de keuken opgeruimd en boodschappen gehaald. Moet straks naar de fysio dus ik denk dat ik nu nog even lekker in de tuin ga zitten.
hihi dwaas je snapt hem niet. Paul en ik weten het allebei wel maar hij is van mening dat we het echt aan helemaal niemand vertellen. Als hij ziet dat ik het hier neerzet is hij niet blij, bang dat er toch bekende meelezen
Hoi hoi! Wat een geweldige foto's van Lune, Luuk, Tessa en Sofie! Wat worden ze toch groot! *snik* (mijn eierstokken rammelen ook maja ) Verder niet gelezen want de foto's waren te leuk Ik ben vanochtend gauw even naar de stad geweest om nog wat spul op te halen voor m'n boxkleed. Thuis Finn lekker op bed gelegd en aan de slag gegaan. Nu ben ik gestopt omdat Finn erg onrustig sliep maar nu hoor ik hem niet meer. Zul je altijd zien! Heb iig alles verstevigd en 48 vierkantjes getekend en geknipt. Wat een werk! Maar het ziet er nu al leuk uit!
@Dees; Wat een knapperd is Luuk toch! Hij is idd veranderd.. Wanneer komt die uitzending van Derek nou op tv? Je bent toch al geweest? en wat een leuke foto's van Sofie en Tessa!! Uhm... @Debie; Spannend zeg!! Ik was met Mike echt zo zenuwachtig voor die echo, was echt bang dat er iets niet goed was. Veel plezier vanmiddag!! @Wen; 2 uur rijden is wel lang ja, maar is wel leuk zo'n dagje uit. Voor ons is het zo normaal om naar het strand te gaan, dat het niet meer speciaal is. Sorry verder weet ik het niet meer..
ik lees BBQ heerlijk! Alleen moet de tuin hier nog steeds gedaan worden. Baal ik zo van want ik graag met Finn de tuin in met een zandbak en badje. Ik zeg echt elke dag tegen marc dat we nu echt wat regelen moeten maar ja nog geen actie hier...
Die foto's van Juul en van Lune en Sofie en Tessa, woow, wat worden onze ukkies toch groot zeg! Ik heb verder ook niet echt terug gelezen want er was veel geklept en ik liep te ver achter. Ik haak dus maar weer gewoon in. Ik ben inderdaad bij Derek geweest en heb geen reading gehad. Ik heb hem wel ontmoet en even gesproken. Hij heeft mijn boek gesigneerd en wat voor Luuk en Thijs* op papier gezet. Er zijn geen tv opnames gemaakt bij onze show maar dat geeft niet. Ik ben meteen helemaal fan van hem, wat een energie straalt die vent uit zeg. Jammer dat er echt zo'n show van gemaakt is want helderziendheid zie ik als een gave en niet iets om rijk mee te worden. Maar ik vond hem aardig en erg meelevend en attent.