Nee, er staan honderden mensen die hem willen zien dus dat kon niet. Hij vond wel de tattoo erg mooi 8)
ow dat is wel erg jammer dan , naja in iedergeval heb je hem even gesproken .. das al heel speciaal he !
Ja hem spreken was al heel bijzonder. Ik was niet eens nerveus We hebben een hele leuke dag gehad en ik hoefde maar even te wachten om hem te zien. Ik stond mooi vooraan en heb een leuke foto van hem gemaakt. Ik zal die zo even uploaden
meneer is wakker! heeft ie toch nog 3.5 uur geslapen! had ik niet verwacht. Ga hem uit bed plukken! Fijne dag nog allemaal! Geniet van het weer, en debie jij van je kleintje vanmiddag!
Meiske, wat een geweldige foto's. Is dat een badpakje? Van welk merk? Vind hem zo leuk, ik kan niet veel leuks vinden.... ben hard op zoek naar een badpakje voor erbij en in een maat groter alvast (ind e winter is er denk ik nergens een badpakje te vinden)
Dees, ook al zo'n mooie foto's. Lekker in het zwembad. Mystery, zo'n schaduwdoek, zijn die er gduur (brutale vraag, sorry)
Jemig meiden... Met dit mooie weer en dan moet ik 11 pagina's terug lezen! Ga ik eerst even doen. Ik weet niet of meiske hier is geweest, maar ik heb leuke foto's van het strand. Tessa slaapt nu even dus ik weet niet of ik nog tijd heb om ze hier neer te zetten. Na het strand even bij m'n ouders langs. Maar daar vind Tessa het altijd zooooo geweldig (grote tuin, ander speelgoed, hond, kippen enz enz) dus we zijn daar blijven eten. Daar om 2u weg, even boodschappen halen en nu net zijn we thuis en ligt ze in haar bedje. Ze is gewoon van 8u vanmorgen tot 2u vanmiddag wakker geweest. Maar toen ik wegreed bij m'n ouders waren we de straat nog niet uit of ze sliep al. Dus het verbaast me dat ze thuis weer is gaan slapen. Als ze wakker is mag ze even nog in het badje. Het is ook zo warm voor haar. In de auto (zonder AC) had ze het zweet op haar koppie. Nu snel even terug lezen....
Ow en toen was iedereen weg. Ik zie meiske nog online staan. Hier komen de foto's... Het was erg leuk. Doen we volgende week nog een keer, maar dan wil m'n moeder ook wel mee zei ze
Anoek, het badpakje komt bij prenatal vandaan. Boney, ik heb al eventjes wat foto's van onze meiden hier laten zien Ik heb een paar hele leuke, maar die zijn helaas te donker geworden. Dus lekker bij je ouders gegeten! Fijn dat Tessa ook thuis nog even naar bed wilde. Ik heb Sofie wakker kunnen houden in de auto. Ze is pas na het eten om 1 uur gaan slapen. Had ik even tijd voor e foto's. Ik vond het echt heel gezellig vanochtend