MYS bryan had er absoluut geen last van toen hij eenmaal goed geslapen had was hij ontzettend vrolijk!! hij heeft alleen gehuild toen hij wakker werd van de narcose maarja das natuurlijk ook vreemd he. Wanneer zijn jullie aan de beurt meid!!
leuke foto's........ bij prenatal ben ik geweest afgelopen weekend maar daat alleen nog maar broekjes en ik wil een zwempakje.. Even op internet kijken
Ik doe altijd gewoon een bak (ijsberg)sla goed gevuld en een pasta salade of zo. Als ik makkelijk wil dan koop ik gewoon wat kant en klare salades van Joma of zo. (nee, niet onze joma )
hallooooooo.. kwam alleen ff bijlezen.. tis veeeul te mooi weer om binnen te zitten.. moooie foto's weer gezein.. ga vanavond..(wanneer heb ik dat toch eerder gezegd) .. weer achter laptop zitten.. hier is alles goed.. KOES KOES
joepie wij gaan zaterdag gezellig bbquen met een paar vrienden die ik al kei lang niet meer gezien heb
JA Debie! Ik gok een meisje. Zet het maar op hyves. Wij houden onze mond hier wel. Echt, heus. Please....
en volgende week vrijdag ga ik met die vriendin lekker uiteten en dan filmpje pikken maar als het zon weer blijft kan het natuurlijk ook terrasje worden
zo vivi sounds good!! ik wil eigenlijk ook wel bbqen vanavond echter heb afgesproken om naar de Makro te gaan... pffft balen zeg...
En zo ziet je huis er dus uit als er een meisje met natte voetjes even naar binnen gaat om drinken te pakken