Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik denk dat ik het weet debbie hahaha

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou nog 3kwartier en dan is mijn dienst weer over en weer geen beebje ben benieuwd wat het morgen word of vrij of beginnen

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    dat kan natuurlijk ook haha

5. 40plusmama

Net nog een paar foto's gemaakt.

Ons naturistje

6. 40plusmama

Bloot kamperen :$

7. 40plusmama

In zijn huisje

8. 40plusmama

9. 40plusmama

Komt papa al thuis?

10. 40plusmama

#88371 40plusmama, 25 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jun 2009
    Lekker banaantje

11. 40plusmama

#88372 40plusmama, 25 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jun 2009
    Haha, ik zie nu pas die foto van Boney. Leuk die natte pootjes :D

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ow, wat heb ik weer een leuke foto's gezien van mooie Tessa en Sofie op het strand en Luuk in zijn blote gat:D Lekkere billies! Als het warm is loopt Lune ook altijd in dr blootje. Net dr moeder:D

Anoek, ik heb een heel schattig badpakje gekocht bij de Zeeman of Wibra, weet niet meer welke winkel precies. Een van die twee. Het badpakje is rood met witte stipjes, heel schattig! Ze hadden er nog wel meer keus geloof ik maar is al wel een poosje geleden..

Lune heeft op het kdv een jongetje heel hard in zijn neus gebeten:) Ik schaamde me dood.. Het arme joch had op elke neusvleugel een tandafdruk staan en zijn neus zag je gewoon opzwellen en blauw worden.. Pff.. Ik heb tegen de leidster gezegd dat ze maar mijn excuses aan zijn ouders moest aanbieden.. Jemig, dit is voor het eerst dat ik zoiets meemaak en voelde me ineens een echte moeder haha! Maar echt lullig joh.
    Ze hebben Lune aangepakt zei ze. Streng gezegd dat dat niet mag en toen moest ze voor straf bij tafel zitten. Maar ze had daar toch een lol, het kind snapte er natuurlijk niks van.. Nouja, zal wel een keer vaker zoiets gebeuren.. Ze bijt mij ook vaak, helemaal nu ze weer kiezen krijgt. Maar ik kan direct ingrijpen, zo'n kereltje natuurlijk niet en was een makkelijke prooi:)

13. 40plusmama

Ach gossie, het arme manneke

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja, zielig he? Ik heb nog een tijdje bij hem gestaan en gezegd dat Lune dat nooit meer mag doen en heb hem nog even geaaid.. Je moet toch wat..

Ik heb nog een leuk spijkerrokje en een hemdje gekocht bij de babywinkel hier. Ze hebben opruiming en voornamelijk kleertjes van bfc, super leuk! Ze hebben ook hele leuke schoentjes van Bardossa(?) in de aanbieding maar ik durf nog niks te kopen... Ze waren nu nog geen 18 euro.

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!

Ben ik hier stiekem de laatste dagen toch weer veel! :)

Heerlijk plaatjes kijken van al die mupkes... blote billen foto's zijn trouwens echt cool, heerlijke die dikke billen en beentjes van Luuk!
    En Tessa & Sofie op het strand is gewoon vertederend, zo lief die 2 kleine meisjes!

Wie vroeg er van BBQ? Wij hadden vandaag een salade met avocado, ei, rucola, tomaat, komkommer. En een tomaat mozzarella salade.

Maja... wat naar zeg van dat jongentje... je kunt er natuurlijk niets aan doen, maar kan me voorstellen dat je dan even niet weet wat je zeggen moet en waar je kijken moet!

16. 40plusmama

Hmmmm, ik ben gek op salades

Wen, isnie erg dat je er vaker bent hoor, gezellie juist ;) :D

Ik zou me ook best schamen Maja maar je kan er niks aan doen. Soms zijn kindjes dus net hondjes, onvoorspelbaar :D

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    tja... tis hier ook veels te leuk!

En dat de UPC er uit ligt en ik dus geen tv kan kijken en dat Vincent net een vriend is gaan helpen met hooi scheppen helpt ook mee... ;)

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    :D:D

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Dan maar een foto van vanmiddag... :D
    (de grote vraag van vandaag... waar is de 4 gebleven??)

Deel Deze Pagina